Start kampanii ShowTruck

4 godzin temu

Daimler Truck Polska rozpoczyna kampanię Actrosa L ProCabin i otwiera centrum szkoleniowe: 75 ShowTrucków rusza w Polskę z nowego TruckTraining Center w Nadarzynie.

Daimler Truck Polska konsekwentnie realizuje swoją strategię jako kompleksowego, profesjonalnego partnera polskich firm transportowych. Ważnym aspektem tego podejścia są rzetelne programy testowe oraz eksperckie wsparcie doświadczonych trenerów. Dlatego 7 maja w Nadarzynie pod Warszawą uroczyście zostało otwarte nowe centrum szkoleniowe spółki: TruckTraining Center Nadarzyn. Jednocześnie oficjalnie po raz piąty wystartowała kampania promocyjna ShowTruck, której gwiazdą tym razem jest nowy Mercedes-Benz Actros L ProCabin. 75 seledynowych ShowTrucków zostało przekazanych wszystkim doradcom handlowym sieci dealerskiej Daimler Truck Polska, by mogli je testować chętni klienci w całym kraju.

Jesteśmy niezwykle dumni z tych obydwu, powiązanych ze sobą przedsięwzięć – powiedział Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska. Z jednej strony po raz kolejny przekazujemy wszystkim naszym klientom potężną flotę doskonale wyposażonych samochodów testowych w postaci 75 ShowTrucków Actrosów L ProCabin, którymi będą dysponować doradcy handlowi całej sieci dealerskiej w Polsce. Z drugiej uruchamiamy niezwykle ważne dla nas miejsce, w którym rozwijać będziemy ekspercką wiedzę naszych pracowników i sieci dealerskiej dotyczącą sprzedaży i serwisu samochodów Daimler Truck, elektromobilności, zapewniać merytoryczne wsparcie naszym klientom i kierowcom, opracowywać kolejne programy testowe i monitorować już prowadzone testy. TruckTraining Center Nadarzyn to centrum dowodzenia, jeżeli chodzi o eksploatację i efektywność naszych pojazdów, zarówno spalinowych, jak i elektrycznych – a obydwa nowe modele Mercedes-Benz Trucks: nowy Actros L ProCabin oraz eActros 600 dostarczają w tym zakresie zupełnie nowych, rewelacyjnych możliwości.

– Transformacja transportu jest nieuchronna, jednak potrzebujemy na nią jeszcze czasu, a tymczasem nasi przewoźnicy opierają się przede wszystkim na pojazdach napędzanych tradycyjnie – powiedział Przemysław Rajewski. – Dlatego jednym z naszych tegorocznych głównych celów jest zapewnienie im jak najniższego całkowitego kosztu posiadania ciężarówki (TCO), aby mogli osiągać jak najlepszą rentowność. To zadanie postawiliśmy przed nowym Actrosem L ProCabin i jesteśmy przekonani, iż je spełni. Nie zmienia to faktu, iż samochody zeroemisyjne będą stanowić istotną część naszej działalności, a największe nadzieje wiążemy z eActrosem 600, Truck of the Year 2025, który – jak dowodzą już pierwsze testy u klientów w Polsce – może się doskonale sprawdzać w transporcie na dystansie do 500 km. Już teraz także mamy w ofercie elektryczne pojazdy komunalne, które – jak sprawdziło to wielu naszych klientów – doskonale wywiązują się z typowych dla tej branży zadań. Stworzyliśmy także TruckCharge, nową markę obejmującą kompleksowe usługi, które mają odciążyć klientów w procesie dążenia do elektromobilności.

Zdaniem Piotrka Urbana, zgodnie z prognozami, w drugiej połowie roku rynek po ubiegłorocznych spadkach powinien zacząć rosnąć, a wraz z nim liczba zamówień, co daje szansę Daimler Truck Polska na odzyskanie miejsce na podium w segmencie ciągników siodłowych: – Jesteśmy gotowi na ten wzrost dzięki bardzo zaawansowanemu produktowi, Actrosowi L ProCabin, który budzi ogromne zainteresowanie klientów. Dlatego tak ważne było dla nas to, żeby każdy doradca handlowy w Polsce miał do dyspozycji swój egzemplarz tego pojazdu i mógł udostępniać go na testy. Wiemy z poprzednich edycji kampanii ShowTruck, iż to bardzo skuteczne narzędzie sprzedażowe. Jednocześnie widzimy też, iż poziom TCO, który jesteśmy w stanie zaoferować tym modelem, nie tylko jest realny, ale może być choćby korzystniejszy, a dla klientów ekonomiczność to oprócz bezpieczeństwa i komfortu najważniejszy argument przy zakupie nowego pojazdu. Z punktu widzenia przewoźników równie istotna poza samym produktem jest obsługa posprzedażowa i jakość serwisu.

Nowe modele – takie jak debiutujące Actros L ProCabin i eActros 600 – zawsze oznaczają wyzwanie dla sieci serwisowej, jednak jesteśmy na nie całkowicie gotowi – powiedział Łukasz Wojnar, Manager for Parts Logistics Mercedes-Benz Trucks & Fuso w Daimler Truck Polska. Cyfrowe narzędzia serwisowe monitorują stale pojazdy i informują centralę o wszelkich nieprawidłowościach tak, by można było na nie błyskawicznie zareagować. Zadbaliśmy o dodatkową powierzchnię w naszym centralnym magazynie części w Strykowie, a teraz otwieramy TruckTraining Center w Nadarzynie, gdzie nasza sieć serwisowa ma zapewnione doskonałe warunki do doskonalenia swoich umiejętności. Naszym celem na rok 2025 jest także rozwój usług cyfrowych oraz wzrost sprzedaży części zamiennych o kolejne 10%.

Nowy Actros L ProCabin w wersji ShowTruck łączy innowacyjność ze sprawdzonymi, dopracowanymi rozwiązaniami, takimi jak system Active Brake Assist 6, który pozwala w razie wykrycia pieszego lub rowerzysty zatrzymać całkowicie pojazd choćby przy prędkości 60 km/h, a także bezlusterkowy system MirrorCam. Ciężarówka otrzymała też nową skrzynię biegów G291-12 i trzecią generację silnika OM471, które w połączeniu z nową aerodynamiczną kabiną ProCabin pozwalają zmniejszyć do 8% zużycie paliwa. Nowy Actros L ProCabin oferuje również wyjątkowy poziom wyposażenia w systemy wspierające bezpieczeństwo kierowcy i rozwiązania poprawiające jego komfort. O tych wszystkich zaletach jako jedni z pierwszych mogli przekonać się doradcy handlowi, którzy na zakończenie imprezy wyruszyli swoimi egzemplarzami modelu w wersji ShowTruck do oddziałów sieci dealerskiej w całej Polsce. Pojazdy opuszczały plac TruckTraining Center w Nadarzynie w ustalonym szyku i spektakularnej oprawie wizualnej, żegnane przez Przemysława Rajewskiego i Piotrka Urbana, dyrektora sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska, charakterystycznymi chorągiewkami
z wzorem szachownicy.

Idź do oryginalnego materiału