Skupiając się na pożegnaniu na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku

1 rok temu

23 lata. Tyle czasu jechałem na Międzynarodowy Salon Samochodowy w Nowym Jorku. To dla mnie pokaz dziadka. Miejsce, w którym wprowadzane są marzenia o samochodach. Po raz pierwszy widziałem tu tak wiele.

To nie jest ten program sprzed 23 lat. Do diabła, to nie jest program sprzed 10 lat.

Nadchodzą samochody elektryczne. Nie ma powstrzymania ataku. Ale możemy zachować zagładę i mrok na inny dzień. Wolę zabrać cię na wycieczkę po tym, co wciąż jest fajne, wciąż aktualne i (przełyk) wciąż dostępne.

Ci, którzy pożegnali się z Międzynarodowym Salonem Samochodowym w Nowym Jorku 2023

To całe BMW, które dostaniesz i będziesz z niego zadowolony.

Haha, oszukałem cię – najpierw czeka nas mała zagłada. Wszystko, co BMW, Audi i Porsche mogły zebrać, to kilka samochodów od lokalnych dealerów. Mercedesa absolutnie nie było gdzie znaleźć.

Wiesz, komu może to uchodzić na sucho? Ferrari. Maserati. Powiedziałbym, iż Lamborghini, ale mają swoją obecność wraz z Bentleyem i kilkoma innymi wysokiej klasy producentami.

Bentleyowi się udało. Spójrz na te piękne reflektory.

Nie uważałbym „Wielkiej Czwórki” za układ z tymi facetami. To jest smutne. Ponieważ UDE jest skorupą swojego dawnego ja, BMW w szczególności nie wydaje się zbytnio zainteresowane przyciąganiem nowych klientów.

Oczywiście księgowi (mam na myśli marki) wiedzą lepiej. Ale na długo przed tym, jak 39-letni Mike kupił swój drugi samochód M, 16-letni Mike zobaczył swój pierwszy samochód M na wystawie. Nie możesz aspirować do posiadania jednego, jeżeli go nie widzisz.

Przynajmniej kilku prawdziwych egzotyków wybrało się w podróż, jak ten Koenigsegg.

Kto jest na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku w 2023 r

Myślę, iż wiele samochodów, które zaraz wam pokażę, niedługo będzie martwych. Ale to, co tu było, to rzeczy, które mogą przyprawić o bicie serca.

Nissana

Wyświetlacz GT-R był prawdopodobnie największym na wystawie. Nie mam pojęcia dlaczego.

Wiem, iż to kilka mówi, ale Nissan skradł ten program. Mają naprawdę ładny wyświetlacz ze sztucznym śniegiem i spadającymi pedałami kwiatów, i śmiem twierdzić, iż samochody wyglądają lepiej zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Zawołam Nissana Ariya, który tak, jest rodzinnym SUV-em EV o co najwyżej przeciętnych sportowych możliwościach. Ale wygląda świetnie – choćby lepiej niż Lexus. Wyjaśnię to za chwilę.

Chodź Nissan, kibicuję ci.

Witaj Z, żegnaj GT-R

Przez lata GT-R zyskał czystszą stylistykę, ale przez cały czas wygląda bardzo blisko oryginału.

Myślę, iż Nissan robi doskonałe samochody sportowe, które z jakiegoś nieznanego powodu sprzedają się znacznie dłużej niż ich data ważności. Stało się tak z 370Z, a teraz mamy GT-R.

Ten samochód jest przez cały czas w zasadzie tym, który recenzowałem kilka miesięcy temu, a który miał 10 lat.

Taki duży wyświetlacz jak na 15-letnią maszynę (R34 był miłym akcentem). Godzilla odszedł na rok 2022 (tylko inwentarz dealera), ale wrócił na rok 2023. Sprzedali 228 w 2021. Mimo to myślę, iż to lepsze niż odejście lub przejście na elektryczność.

Ta edycja specjalna GT-R kosztuje grubo ponad 200 000 $.
Dostajesz dużo pięknego włókna węglowego za swoje pieniądze.
Wewnątrz jest zaktualizowany z 2014 roku, którym jeździłem, ale nie nazwałbym go nowoczesnym.

Jeśli chodzi o nowy Z, jest to prawie ten sam samochód, który był wystawiany w zeszłym roku, teraz w ostatecznej formie. przez cały czas nie widziałem żadnego na drodze. Płaczemy i krzyczymy za tego typu samochodami, a potem nikt ich nie kupuje. Westchnienie.

Bądźcie jednak podekscytowani, ponieważ niedługo będę recenzować jeden. W końcu trudno narzekać na nowy samochód z manualną skrzynią biegów i 400 końmi, ale dam z siebie wszystko.

Nie mogę się doczekać wypróbowania Z za kilka tygodni.

Bardzo Vette

Poza kilkoma elementami stylistycznymi, Corvette E-Ray wygląda jak każda inna Vette.

Ciekawy. Podczas gdy Porsche niedawno zdecydowało się anulować 718 GT4 (inaczej najdoskonalszy istniejący samochód sportowy) i zastąpić go czymś elektrycznym, Chevy poszedł inną drogą.

W jednym kącie siedzi E-Ray, a jeżeli jesteś wiernym Vette, lepiej usiądź. 655 koni mechanicznych, z czego 160 pochodzi z akumulatora. Hej, daj spokój, przestań krzyczeć do ekranu.

Posiada również napęd na wszystkie koła, który jest absolutnie potrzebny w aucie o mocy 655 koni mechanicznych. Czy hybrydy działają? Nie sądzę, żeby to zrobili, ale zapowiada się zabawnie. Przynajmniej będziesz mieć całoroczny samochód sportowy.

Pyszne koła z włókna węglowego są dostępne w Vette.

W drugim rogu, cóż, wow. Z06. Nie sądzę, żebym mógł dostać kolejną Vette, bez względu na to, jak dobry jest podstawowy samochód. Ten płaski V-8 brzmi dobrze dla Ferrari. Te samochody są oznaczane przez dealerów, ale teoretycznie jest to okazja w sugerowanej cenie detalicznej. jeżeli zamierzasz zdobyć podstawową Vette, po prostu oszczędzaj na jeszcze jeden rok i idź na ten.

Znany zawsze jako ferrari dla biedaków, z płaskim samolotem V-8, nie sądzę, żebyś mógł już tak twierdzić.

Żegnaj Camaro

Nigdy nie byłem fanem tego najnowszego Camaro. Czwarta generacja lat 90. była dla mnie szczytem. A po tym roku odchodzi, by powrócić jako prawdopodobny samochód elektryczny. Już czas. Nigdy nie można było zobaczyć tego z tyłu, a jak mawiają piloci myśliwców; stracić wzrok, przegrać walkę. Jest również bardzo tani w środku, podobnie jak Cavalier. Czy GM nie skończył jeszcze z tym błędem?

Nie mogę powiedzieć, iż będę tęsknił za Camaro.

Mustang czuje się lepszy pod prawie każdym względem. jeżeli jesteś zagorzałym fanem Camaro, cóż, umrzyj ciężko i przerzuć się na Forda.

Wnętrze nadaje ciężki klimat Cavaliera.

Żegnaj Egzotyki z V10

Będzie mi brakować R8 – tak ładnego i zdolnego.
Osobiście wolę V-8.

Zaczynasz zauważać motyw? Audi udało się przemycić R8 V10 i jest równie piękne jak zawsze. Zniknie pod koniec 2023 roku. Może Larry pozwoli mi pożyczyć swoją.

I Lamborghini Huracan; też niedługo odejdzie. W ramach pożegnalnego prezentu stworzyli samochód w stylu 911 Dakar – Sterrato. Kocham to. Kto nie wybrałby się w takim czymś w teren? A do tego trzeba mieć poczucie humoru. Zostanie wyprodukowanych zaledwie 900 sztuk, a to łabędzi śpiew dla słynnego V10 firmy, dzielony z umierającym R8.

Lamborghini Sterrato to podobne podejście do 911 Dakar.
Podwyższone zawieszenie i terenowe opony sprawiają, iż jest to uzasadnione.

Żegnaj Dodge Challengerze

Dodge Challenger Demon 170

Żniwiarz następnie przychodzi po dwa bardzo różne samochody z mięśniami.

Pierwszy to całkowicie nieokrzesany i niesamowicie głupi Dodge Challenger SRT Demon 170. Powiedz to trzy razy szybko. Wtrysk alkoholu, radialne, 1025 koni mechanicznych, 0-60 w ahem, 1,66 sekundy. 170 kodów, aby się tam dostać, ale kogo to obchodzi. To największe hity wyjaśniające, dlaczego jesteśmy w przyszłości samochodów elektrycznych. Być może spadochron spowolni cię, zanim będzie za późno.

Ten samochód jest okropny. Gdzie jeżdżę? Żeby tylko spróbować, wiesz…

Podejrzewam Pabsta. Albo Bimber.
Uprzęże wyścigowe Simpson są standardem.
Cóż, mają rowki, więc jest to opona dopuszczona do ruchu ulicznego, ale nie jeździłbym w deszczu. Albo kałuża.
W komplecie ze spadochronem przeciąganym.

Żegnaj Kia Stinger

Wersja Tribute Kia Stinger. Tylko 1000 zostanie wyprodukowanych na całym świecie.

Stinger i ja mamy skomplikowaną historię. Ostatecznie jest to naprawdę dobry samochód, który prawdopodobnie dawał więcej frajdy z jazdy niż moje 335i. Szkoda, iż ​​rozpadało się wokół mnie.

To było lata temu, a teraz nadszedł czas, aby pomachać na pożegnanie także tutaj. Edycja Stinger Tribute ma kilka fajnych rzeczy, takich jak matowa szara farba na smacznej brązowej skórze i kilka kosmetycznych akcentów. Przyjeżdża tu tylko 400 sztuk i może to być najlepiej wyglądająca wersja samochodu do tej pory. Myślę, iż możesz zrobić coś gorszego niż odebrać używany, jeżeli cena jest rozsądna.

Spokojnie, Stingerze.

Coś ci powiem, mogłeś zrobić coś gorszego dla używanego samochodu odebranego w ciągu roku.
Żegnaj przyjacielu.

Co do diabła, Lexusie?

Lubię Lexusa. Mają element stylu Tokio, który wydaje się pomagać wynieść markę i przybliżyć ją Niemcom, niż jakakolwiek inna luksusowa japońska marka. Soooo, dlaczego oni tanieją ze swoimi wnętrzami, jednocześnie nadając swoim zewnętrznym pochodnym stylizacjom.

Spójrz na wnętrze nowego RX…

A oto ten fajny mały Nissan Ariya.

Gdybym zdjął odznaki, trudno byłoby ci dostrzec różnicę. Uderzanie gigantycznym ekranem pośrodku nie jest luksusem, w przeciwnym razie Tesla rządziłaby już imperium.

Lexusa LC500

To wciąż świetnie wyglądający samochód.

Różnica pozostało bardziej wyraźna, ponieważ Lexus ma pozostałość po poprzedniej generacji, LC500.

Dzięki LC dotarliśmy do tej niezręcznej części związku, w której jedno z was chce zerwać, a drugie zakłada, iż ​​wszystko jest po prostu eleganckie. Lexus nie wyciągnął wtyczki, ale nie jest to tutaj specjalnie wymagające.

To nie jest aktualizowane tak, jak RX, i tym lepiej.

A szkoda, bo kocham ten samochód. jeżeli zapytasz mnie, jaki jest jedyny pozostały sukcesor tych wspaniałych japońskich supercoupe z lat 90., wskazałbym na LC. To jedyny samochód typu grand touring, który nie ma pretensji do „wyścigów”, nie mówiąc już o tym, iż jest piękny wewnątrz i na zewnątrz.

Choć nie tak hardkorowy (ani drogi) jak BMW M8, LC ma swój własny klimat. Rozważ złapanie jednego, zanim będzie za późno.

Wiem, iż to komiczne, ale trzyma się tradycji wielkich tras koncertowych 2+2.
Wnętrze coupe, z brązowymi odcieniami, wygląda elegancko.
Polerowane koła (choć wyglądają na chromowane) nadają LC klimat lat 90.

Czy to Supra?!

Toyotę Suprę 6MT.

Pozwólcie, iż to zastrzeżem, mówiąc, iż nigdy nie jeździłem jednym z tych nowych Suprów. Kiedy usiadłem w środku, sięgnąłem po ręczną dźwignię zmiany biegów i poczułem się świetnie. Nie Porsche świetne, ale lepsze niż BMW może zebrać. Haniebny. Chodź, Toyota, pozwól mi porządnie zbić jednego i zobaczę, z czego jest zrobiony.

To powiedziawszy, reszta samochodu wygląda na naprawdę przestarzałą, mimo iż nie jest taka stara. Winić F-chassis BMW hand-me-upadki. Klimatyzacja jest przezabawna z F30, który miałem dziesięć lat temu. To wszystko jest trochę połatane razem. Może źle na to patrzę – fan Toyoty mógłby usiąść w środku i powiedzieć „whoa”. Ale na pewno pójdą „whoa” po cenie, która nie jest tania jak na jednokierunkowy, brukowany samochód, taki jak ten.

Mam nadzieję, iż nie musisz nic nosić. pozostało mniejszy niż F-TYPE.
Po prostu przesunięcie go na miejsce było lepsze niż jakikolwiek samochód M. Toyota nieco go zmodyfikowała.
Sterowanie klimatyzacją pochodzi z serii F30 3. Ten, który wyszedł w 2012 r.
Ekran iDrive też jest refleksją.
Może to być SensaTec lub Vernasca. Niezależnie od tego, siedzenia są wygodne.

BMW ogłosiło, iż kiedy Z4, na którym bazuje ta Supra, dobiegnie końca, nie będzie innego. Czy Supra może być jedna i gotowa?

Dziwny wyświetlacz tunera importu w piwnicy

Zawsze wspaniale jest zobaczyć seryjny, późny model NSX.
Dobroć masła orzechowego.

Piwnica Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku była kiedyś poświęcona SUV-om i pickupom, ale teraz wszyscy sprzedają te samochody, więc w piwnicy jest miejsce na tor dla samochodów elektrycznych i naprawdę dziwny wyświetlacz importowanego tunera.

Klasyczne samochody JDM z lat 90. i początku XXI wieku zawsze rozgrzewają serce, ale niektóre z nich nie były tak naprawdę w stanie pokazowym. I bez obrazy dla białej Acury TSX, ale naprawdę?

Wydawało się, iż to dziwny punkt interpunkcyjny dla całego programu. Mając tak wiele oczu skierowanych w przyszłość, po co próbować przypominać nam, jak fajna była przeszłość?

Fajne, ale atrakcyjność dla młodszego pokolenia jest oczywista.

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku w 2023 r. ogłoszono, iż nadchodzą czasy końca

Pożegnaliśmy się dziś z wieloma samochodami i to mnie zasmuca. Niektórzy mogą wrócić jako samochody elektryczne, ale jak spotkanie z byłym pięć lat później, to po prostu nie będzie to samo.

Może czułbym się lepiej, gdybym wiedział, iż ratujemy planetę, robiąc to w ten sposób. My nie jesteśmy; tylko odwlekanie nieuniknionego. I nie zwlekać z tym długo.

Zawsze będę jeździł na Międzynarodowy Salon Samochodowy w Nowym Jorku – jeszcze żadnego nie opuściłem. I zawsze będę podekscytowany nowymi samochodami do jazdy i doświadczania. Ale stary Mike, 16-latek, który był tak zachwycony, iż mógł tam być i wszystko zobaczyć? Odszedł, podobnie jak większość samochodów, które kochał.

Będziesz miał tyle euforii z jazdy tym Mustangiem, iż będziesz chciał terroryzować swoje potomstwo.

Chcesz sprawdzić swój samochód?

Jeśli mieszkasz w okolicy trzech stanów i chcesz, żebym to sprawdził, wyślij mi e-mail!

Wspieraj sprawę

Prowizje mogą być otrzymywane za linki do produktów na tej stronie. Pomóż, jeżeli możesz.

Używam korpusów i obiektywów aparatu Nikon, Westcott Ice Light 2, statywu Manfrotto, filtrów B + W oraz iMaca Pro, aby tworzyć dzieła sztuki, które tu widzisz.

Śledź nas na Instagramie @machineswithsouls

Podobają Ci się recenzje? Rozgłosić

Idź do oryginalnego materiału