SAIC Motor i Castrol ogłaszają porozumienie

moto-przestrzen.pl 1 tydzień temu

SAIC Motor, spółka macierzysta MG, i Castrol zawarły strategiczną trzyletnią umowę, na mocy której Castrol będzie preferowanym dostawcą olejów silnikowych dla sieci MG w Europie Środkowo-Wschodniej. Podpisana umowa łączy dwie marki legitymujące się długą tradycją w branży motoryzacyjnej, w celu zapewnienia rozwiązań dla poprawy osiągów i wydajności w zróżnicowanej gamie pojazdów MG.

Castrol EDGE 0W20 C5 jest rekomendowany przez producenta marki MG. Produkt będzie po raz pierwszy dostępny dla właścicieli samochodów w Polsce, Czechach, Grecji, Słowacji, Chorwacji, na Węgrzech oraz w Rumunii.

Produkt pod wspólną marką łączy ponad 125-letnie doświadczenia firmy Castrol w produkcji wysokiej jakości środków smarnych oraz pionierskich wysiłków firmy MG w dziedzinie mobilności. W uznaniu doskonałej jakości i zaufania, jakim cieszy się marka Castrol, MG gorąco rekomenduje ją jako partnera i producenta olejów do pojazdów z tradycyjnymi silnikami spalinowymi, jak i akumulatorowych pojazdów elektrycznych, oraz produktów pomocniczych dedykowanych tym rynkom. Ta rekomendacja podkreśla solidność i efektywność środków smarnych Castrol oraz ich zdolność do zapewniania optymalnej wydajności i trwałości pojazdów MG na różnych platformach mobilności.

Baozheng Wang, wiceprezes ds. globalnej działalności Castrol, powiedział: „Cieszymy się, iż możemy wyruszyć w tę podróż wraz z marką MG. Ta umowa jest przykładem siły współpracy w tworzeniu wartości. Razem z MG z niecierpliwością czekamy na pracę nad odblokowaniem nowych możliwości poprawy jakości obsługi klienta”.

Skyler Kim, Dyrektor Zarządzający SAIC Motor na Europę Środkowo-Wschodnią, powiedział: „Współpraca z Castrol pomoże nam wprowadzić markę MG na nowe wyżyny, znacznie zwiększając zasięg i zaufanie do naszej marki w Europie Środkowo-Wschodniej oraz zapewniając doskonałą obsługę posprzedażną w celu zwiększenia satysfakcji klientów. Z niecierpliwością czekamy również na współpracę z Castrol w zakresie przyszłych ofert dla klientów”.

Idź do oryginalnego materiału