MG nie zwalnia tempa. W lipcu 2025 roku zarejestrowano w Polsce aż 1 358 nowych samochodów tej marki – to wynik ponad dwukrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Dzięki temu MG osiągnęła 2,70% udziału w rynku samochodów osobowych i awansowała aż o 6 pozycji względem lipca 2024 roku, zajmując w tej chwili 12. miejsce w zestawieniu marek ogółem.
Jeszcze lepiej marka wypadła wśród klientów indywidualnych – z wynikiem 869 rejestracji uplasowała się na 5. miejscu w zestawieniu lipcowym, notując wzrost o 147,6% w porównaniu do lipca 2024 roku i zmianę o 7 pozycji. To historyczny rezultat pokazujący rosnące zaufanie konsumentów do marki MG i jej oferty.
Ponad 100% wzrostu od początku roku
Od stycznia do lipca 2025 roku w Polsce zarejestrowano już 7 644 samochody MG, co oznacza wzrost aż o 105,6% w stosunku do analogicznego okresu w 2024 roku (3 717 rejestracji). Udział MG w rynku nowych samochodów osobowych wzrósł do 2,28%, a marka zajmuje w tej chwili 14. miejsce w klasyfikacji ogólnej od początku roku, awansując o 7 pozycji rok do roku. Wzrost względem czerwca 2025 roku wyniósł aż 64,0%, co dodatkowo potwierdza siłę pozytywnego trendu.
Popularność modeli MG i rozwój sieci dealerskiej
Dynamiczny wzrost sprzedaży MG, które w lipcu zajęło 5. miejsce wśród klientów indywidualnych i 7. w klasyfikacji od początku roku, to efekt rosnącego zainteresowania bestsellerowymi modelami MG HS i MG ZS. Modele te, plasujące się odpowiednio na 8. i rekordowym 5. miejscu w rankingu rejestracji poszczególnych modeli, łączą przestronność, nowoczesne technologie i atrakcyjne ceny.
Coraz większa dostępność modeli MG to również efekt rozwoju sieci dealerskiej, dziś działa już ponad 45 autoryzowanych salonów w całej Polsce, a kolejne punkty są w trakcie przygotowania.
Rynek rośnie, MG przyspiesza
Tempo wzrostu rejestracji marki w lipcu 2025 roku (105,1%) było ponad dwudziestokrotnie wyższe niż średni wzrost całego rynku (4,8%).
„Lipiec był kolejnym rekordowym miesiącem dla marki MG w Polsce. Dynamiczny wzrost sprzedaży to dowód na rosnące zaufanie klientów do naszej marki i naszej oferty. Planujemy dalszy rozwój sieci dealerskiej oraz kolejne nowości, które pozwolą nam kontynuować pozytywny trend sprzedażowy i odpowiadać na potrzeby naszych klientów” – Marcin Buczek, Sales Manager SAIC Motor Poland.
Oferta przyszłości – nowe premiery i elektromobilność
MG nieustannie rozwija portfolio swoich modeli – od przestronnych SUV-ów i klasycznych napędów spalinowych, po hybrydy typu plug-in i auta elektryczne. Niedawno w Polsce zadebiutował nowy MGS5 EV – nowoczesny, przestronny SUV z napędem elektrycznym, który stanowi kolejny krok MG w kierunku zeroemisyjnej mobilności. Nowy model wzbogaca ofertę marki, łącząc funkcjonalność, nowoczesne technologie i atrakcyjny design, odpowiadając na rosnące zainteresowanie elektromobilnością w Polsce.