Leapmotor notuje kolejny spektakularny miesiąc. W listopadzie marka sprzedała 70 327 samochodów (łącznie rynek chiński i eksport), ustanawiając siódmy z rzędu miesięczny rekord. To aż o 75% więcej niż w listopadzie 2024 r., co potwierdza dynamiczne tempo wzrostu producenta.
Od stycznia do listopada 2025 r. Leapmotor dostarczył łącznie 536 132 samochody – o 113% więcej rok do roku. Firma ogłosiła już 15 listopada, iż przekroczyła poziom 500 tys. sprzedanych aut, realizując roczny cel jeszcze przed jego możliwą aktualizacją.
Tak szybki wzrost sprzedaży w Chinach napędza debiut nowych modeli. 27 listopada na rynek trafił elektryczny hatchback Lafa5 (globalnie: B05). Na targach motoryzacyjnych w Kantonie zadebiutował kompaktowy elektryczny SUV A10 (B03X), a ofertę rozbudowuje również SUV D19 z wydłużonym zasięgiem i największym dotąd akumulatorem marki – 80 kWh.
Aktualna chińska gama Leapmotor pokrywa wszystkie najważniejsze segmenty rynku: T03, A10, B10, B01, C01, C10, C11, C16 oraz Lafa5. Modele T03 i B01 dostępne są wyłącznie jako auta elektryczne BEV, natomiast pozostałe występują także w wersjach z wydłużonym zasięgiem (REEV).
Leapmotor potwierdza tym samym pozycję jednego z najszybciej rozwijających się producentów nowych elektryków i hybryd o rozszerzonym zasięgu na chińskim rynku.
















