Przeceniony Volkswagen uruchomił boom zakupowy. choćby Dacia ze swoim SUV-em tak nie przekonała Polaków

6 godzin temu

Nie jest tajemnicą, iż kluczem do sukcesu na samochodowym rynku w Polsce jest oferta przycinająca cennik. Volkswagen sięgnął po ten sprawdzony mechanizm i obcinając cennik swojego SUV-a. Model podbił sprzedaż na tyle, iż choćby gwiazda Dacii nie jest w stanie dorównać.

Polacy stwierdzili, iż niemiecki SUV ma tak dobrą ofertę, iż żal go nie kupić

Niemiecki SUV w garażu to bez dwóch zdań większy prestiż niż budżetowy od Dacii lub chińskich marek. jeżeli okazuje się, iż nie trzeba na niego dużo wydawać, to staje się ważnym graczem na zatłoczonym rynku SUV-ów.

Volkswagen T-Roc dostał tak dobrą ofertę, iż Polacy dostrzegli w nim okazję na niezwykle atrakcyjny nowoczesny samochód o kuszącym stosunku jakości do ceny. Nic dziwnego skoro względem ceny katalogowej oszczędza teraz 20 000 zł i można go sobie choćby kupić w specjalnej edycji z bardzo ciekawym wyposażeniem.

Strategia cenowa pozwala postawić ofertę niemieckiego SUV-a powyżej rywali. To przekłada się na jego obecność w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów w naszym kraju. Niemiecki SUV pobił takie hity jak Nissan Qashqai czy Dacia Duster.

Oferta niemieckiego modelu pozwala na wybór jednej z wielu opcji mechanicznych, co stanowi strzał w dziesiątkę potrzeb klientów. Wielu doceniło zakupową okazję na postawienie dobrze wyposażonego i atrakcyjnego SUV-a w garażu. Pięciocyfrowy rabat pozwala niemieckiej marce podbić sprzedaż, zanim do oferty trafi kolejna, nowa generacja tego udanego modelu. Ta ma dużą szansę ukraść sprzedaż hitowi Toyoty, jakim jest miejski SUV Yaris Cross.

fot.Volkswagen

Ile kosztuje nowy Volkswagen T-Roc?

Polska oferta sporo teraz oszczędza względem ceny katalogowej SUV-a. Najtańszy T-Roc Life startuje w cenniku od 107 490 zł. Taki zakup to oszczędność 20 000 zł, a silnik o poj. 1l i mocy 116 KM jest wystarczający do codziennej jazdy po mieście i na krótkich dystansach.

Standardowe wyposażenie najtańszej wersji Life obejmuje na przykład:
– 16’calowe felgi aluminiowe,
– technologię LED w oświetleniu,
– funkcję automatycznego włączania świateł z funkcją Coming/Leaving Home,
– multifunkcyjną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów obszyte skórą,
– systemy bezpieczeństwa,
– aktywny tempomat,
– komfortowe fotele kierowcy i pasażera,
– regulowaną podłogę bagażnika,
– Park Assist – system wspomagania parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu,
– Digital Cockpit, Bluetooth i wiele innych.

fot. materiały prasowe

Pięciocyfrowy rabat to wielka okazja na zakup mocniejszych lub lepiej wyposażonych wersji Volkswagena T-Roc

Volkswagen T-Roc w wariancie z silnikiem 1,5 TSI (150 KM) z manualną lub automatyczną skrzynią biegów to teraz wydatek odpowiednio za 111 690 zł i 121 390 zł. Dla porównania za najbogatszy poziom wyposażenia R-Line Plus T-Roca o mocy 150 KM i z automatyczną skrzynią biegów zapłacimy 140 390 zł, a nie 160 390 zł. Taka opcja z manualną skrzynią biegów to jedyne 129 690 zł. Taki wybór pozwala na dynamiczną jazdę w mieście i w trasie. Średnie zużycie paliwa oscyluje zaś wokół niecałych 6 l/ 100 km.

Jeśli taka moc nie jest wystarczająca, to Volkswagen proponuje jeszcze wariant z silnikiem benzynowym o poj. 2 litrów i mocy 190 KM. Taki oferowany w wyższym poziomie wyposażenia Style i z napędem na cztery koła 4Motion kosztuje z rabatem 160 790 zł. W ofercie niemieckiego SUV-a ciekawą opcją jest bardzo kompletny poziom wyposażenia Final Edition. Taki Volkswagen T-Roc kosztuje z silnikiem o mocy 150 KM 128 490 zł. jeżeli marzy nam się wariant o mocy 190 KM 4Motion, to kosztuje on 160 790 zł. Final Edition uwzględnia w wyposażeniu m.in. 19’calowe felgi aluminiowe, IQ. LIGHT z reflektorami LED Matrix, sportowy fotel kierowcy i pasażera, Keyless Access i wiele innych, świetnych funkcjonalności.

Warto wiedzieć, iż promocja Volkswagena pozwala nam po raz ostatni na zakup topowego SUV-a z silnikiem diesla. Model kończy swój cykl sprzedaży i podobnie jak wersje benzynowe jest tańszy o 20 000 zł. Wydajny w sam raz do podróżowania jest w dwóch wariantach do wyboru o mocy 116 KM i 150 KM. Przy czym pierwszy otrzymuje manualną skrzynię biegów. Ceny zaczynają się odpowiednio od 128 690 zł (Life), 129 490 zł (Life Plus), 155 690 zł (Style) 156 490 zł (Final Edition).

foto: materiały prasowe producenta

Volkswagen T-Roc udowadnia, iż SUV nie musi być budżetowy, by zostać gwiazdą segmentu

Z nową, niższą ceną Volkswagen T-Roc staje się jeszcze lepszą opcją z modnym segmencie. Niemiecki SUV nie nosi budżetowej etykiety, także uwzględniając materiały stanowi jeden z najlepszych wyborów oferowanych w tym przedziale cenowym. Jest nowoczesny, komfortowy i stylistycznie atrakcyjny, więc także pod tym względem nie ma czego się wstydzić.

Atrakcyjna cena to niejedyny atut tego modelu. Na przykład wielkość nadwozia i bagażnik o pojemności 445 litrów przekonują wielu do zakupu. Niemiecki SUV, nieco wyższy od Toyoty C-HR, choć nie ma jeszcze w ofercie hybrydy, idealnie sprawdzi się jako codzienny kompan do jazdy w mieście lub na rodzinne wypady.

Atrakcyjna relacja jakości i ceny, wygodne wnętrze i dobre adekwatności jezdne sprawiają, iż wielu dokonało wyboru, uznając do za dużo lepszą opcję, niż Nissan Qashqai. sukcesor będzie jeszcze trudniejszym rywalem. Sięgnie po raz pierwszy po technologię hybrydową z własnym doładowaniem. Ponadto będzie większy, bardziej wszechstronny. Tymczasem odchodzący niedługo na emeryturę Volkswagen T-Roc udowadnia, iż ma wiele do powiedzenia, zanim pożegna się z rynkiem notując doskonałe wyniki sprzedaży.

Volkswagen T-Roc Final Edition wyróżnia się atrakcyjnym designem, foto: materiały prasowe producenta
Idź do oryginalnego materiału