Produkcja Volkswagena ID.4 w USA wstrzymana, ponieważ jego drzwi nie chciały się zamknąć

cyberfeed.pl 12 godzin temu


Kilka miesięcy temu jechałem swoim 2023 Volkswagen ID.4 gdy nagle, zupełnie niespodziewanie, drzwi od strony kierowcy wydały kilka niezwykłych kliknięć, a następnie otworzyły się.

„To nie jest dobre” – pomyślałem, gwałtownie zamykając drzwi, jednocześnie próbując utrzymać ręce na kierownicy. I najwyraźniej nie byłem jedynym, który miał ten problem. Setki innych właścicieli VW również zmagało się z utrzymaniem drzwi zamkniętych podczas jazdy.

Problem osiągnął punkt kulminacyjny w tym tygodniu, gdy VW wstrzymał produkcję całkowicie elektrycznego ID.4 w swojej fabryce w Chattanooga w stanie Tennessee, próbując znaleźć rozwiązanie dla wadliwego mechanizmu drzwi elektronicznych. Zgodnie z wycofaniem, woda przedostawała się do drzwi i powodowała zwarcie elektroniki, co powodowało, iż obwody wydawały błędne „polecenie otwarcia”.

Problem osiągnął punkt kulminacyjny w tym tygodniu, kiedy VW wstrzymał produkcję całkowicie elektrycznego modelu ID.4

Aby rozwiązać ten problem, VW poinformowało, iż wymieni klamki w drzwiach bez ponoszenia przez właścicieli żadnych kosztów i wyda aktualizację systemu w celu poprawy „parametrów drzwi”.

Na początku tego tygodnia, VW wycofał prawie 100 000 pojazdów ID.4a także wydała nakaz wstrzymania sprzedaży elektrycznego crossovera. Od 23 września około 200 pracowników fabryki w Tennessee zostanie wysłanych na przymusowy urlop w związku ze wstrzymaniem produkcji, powiedział rzecznik firmy.

„Podczas gdy zajmujemy się tą sprawą, skupiamy się na tym, aby postępować adekwatnie wobec naszych pracowników, dealerów i konsumentów w obliczu tych zakłóceń” – powiedział rzecznik VW, Mark Gilles, w oświadczeniu.

I to przychodzi jako dość kiepski czas dla niemieckiej firmyktóry walczy o utrzymanie konkurencyjności w obliczu zbliżającego się zagrożenia ze strony Chin. Na początku tego miesiąca VW zasygnalizował, iż może zamknąć kilka fabryk w Europie po raz pierwszy w historii, aby obciąć 10 miliardów euro ze swoich bilansów.

Podobnie jak większość innych producentów samochodów, VW w ostatnich miesiącach wycofał się ze swojej strategii polegającej wyłącznie na pojazdach elektrycznych, mówiąc, iż będzie bardziej polegać na hybrydach typu plug-in aby osiągnąć swoje cele klimatyczne. Ale Gilles powiedział, iż nakaz wstrzymania produkcji nie powinien być błędnie interpretowany jako porzucenie zobowiązań firmy w zakresie pojazdów elektrycznych.

„Ta przerwa w żaden sposób nie zmienia naszego zaangażowania w ID.4 i nasze rosnące portfolio BEV” – powiedział. „ID.4 pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się pojazdów elektrycznych w Ameryce”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału