Podwozia IVECO S-eWay

3 godzin temu

Powstałe na bazie gamy S-Way, technologii S-eWay i akumulatorowych pojazdów elektrycznych IVECO, podwozia S-eWay łączą wyniki wcześniejszych prac rozwojowych oraz innowacji wprowadzonych w kabinie z modelem 2024 – od HMI (Human Machine Interface) do ergonomii kierowcy. Rezultatem jest bezemisyjne, profesjonalne rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.

Gama podwozi S-eWay została zaprojektowana tak, aby zapewnić wszechstronność i możliwość realizacji zróżnicowanych zadań, od dystrybucji, również chłodniczej po sektor budowlany i komunalny. Udział producentów nadwozi w projektowaniu pojazdu sprawia, iż S-eWay jest niezwykle przyjazny w zabudowie i posiada wiele przydanych do tego elementów wyposażenia. Operatorzy mogą wybierać spośród wersji układów napędowych 4×2 lub 6×2, rodzajów zawieszenia, typów kabin i rozstawów osi, aby skonfigurować pojazd spełniający ich wymagania.

IVECO S-eWay może również tworzyć zestawy o maksymalnej masie całkowitej do 44 ton (jeśli zezwalają na to lokalne przepisy). – Poprzez S-eWay Rigid uzupełniamy gamę S-eWay, rozszerzając naszą ofertę rozwiązań zeroemisyjnych, aby dać klientom swobodę wyboru tego, które najbardziej im odpowiada. Ten nowy pojazd jest odpowiedzią na potrzeby naszych lojalnych klientów w segmencie podwozi, którzy wybierają IVECO ze względu na solidność, osiągi i wszechstronność naszych pojazdów oraz potencjał i doświadczenie naszej sieci. Podwozie S-eWay kapitalizuje nasze know-how w zakresie elektromobilności i innowacje z roku modelowego 2024, aby zaoferować im bezemisyjne rozwiązanie, które spełnia wszystkie te wymagania – powiedział Luca Sra, President Truck Business Unit, Iveco Group.

Gamę podwozi IVECO S-eWay można już zamawiać w całej Europie, a dostawy rozpoczną się w drugiej połowie przyszłego roku. Trzy konfiguracje akumulatorów do różnych zadań- nowy system akumulatorów obejmuje wersje z 4, 5 lub 7 modułami Microvast o pojemności 70 kWh każdy, co daje łączną pojemność 280 kWh, 350 kWh lub 490 kWh. Ta elastyczność oznacza, iż klienci mogą wybrać konfigurację optymalną do realizowanych zadań. Pozycja akumulatorów może być dostosowana do wymaganego zasięgu i przewidzianej zabudowy, z możliwością pozostawienia wolnej prawej strony podwozia do zastosowań takich jak smieciarki o bocznym załadunku. Można je również przesunąć do tyłu, pozostawiając miejsce na elementy wyposażenia, takie jak podpory żurawia. W przypadku pakietu 7 akumulatorów o łącznej pojemności 490 kWh zasięg pojazdu może wynosić do 400 km. Zaspokoi to potrzeby większości zastosowań regionalnych i miejskich.

Szybkie ładowanie prądem stałym o imponującej mocy 350 kW odbywa się za pośrednictwem złącza CCS typu 2 po lewej stronie pojazdu, a czas ładowania poniżej 45 minut podczas przerwy na odpoczynek kierowcy, może zwiększyć zasięg o kolejne 200 km. Parametry ładowania można skonfigurować z poziomu deski rozdzielczej pojazdu, aby wybrać docelowy stan naładowania – idealne rozwiązanie, jeżeli do ukończenia dnia pracy wymagana jest tylko niewielka ilość energii, a cena ładowania publicznego jest znacznie wyższa niż we własnym parku maszyn. Można również wybrać ograniczenie prądu ładowania, aby spowolnić tempo ładowania w celu wydłużenia żywotności baterii. Sprawdzony silnik z rodziny S-eWay podwozia IVECO S-eWay wykorzystuje oś eAxle z dwoma zintegrowanymi silnikami, opracowaną przez firmę FPT Industrial, siostrzaną markę IVECO specjalizującą się w zaawansowanych technologiach układów napędowych. Oś ta generuje moc ciągłą 480 kW i moment obrotowy 1800 Nm. Oś eAxle nie tylko zapewnia najlepsze w swojej klasie osiągi dynamiczne, ale jej kompaktowa konstrukcja zapewnia miejsce w podwoziu i mniejszą masę dzięki brakowi wału napędowego.

Idź do oryginalnego materiału