Podświetlany znak Lamborghini 6’4″ – wyprodukowany we Włoszech

1 rok temu

Ten podświetlany znak Lamborghini został kupiony przez obecnego właściciela we Włoszech kilka lat temu i ma 6’4 ″ szerokości, 1’6 ″ wysokości i 7 ″ głębokości.

Znak został wykonany przez Serenari Pubblicità we Włoszech i jest dostarczany w ochronnej drewnianej skrzyni transportowej, jest przeznaczony do pracy z elektrycznością 220 V, ale jest wyposażony w konwerter zasilania 110 V z wtyczką ścienną w stylu amerykańskim, dzięki czemu można go bezpiecznie używać na północy Ameryka.

Znak ma 6’4 ″ szerokości, 1’6 ″ wysokości i 7 ″ głębokości i waży 40 funtów, więc z pewnością jest wystarczająco duży, aby samodzielnie stanowić element ściany.

Historia Lamborghini zaczyna się od jej założyciela, Ferruccio Lamborghini. Urodzony w 1916 roku w małej włoskiej wiosce w rolniczej rodzinie zajmującej się uprawą winorośli, Ferruccio od najmłodszych lat wykazywał żywe zainteresowanie mechaniką.

Po odbyciu służby jako mechanik we włoskich Królewskich Siłach Powietrznych podczas II wojny światowej, wrócił do domu, aby założyć firmę zajmującą się naprawą traktorów i przebudową pojazdów wojskowych do użytku rolniczego. Jego sukces w tym przedsięwzięciu pozwolił mu założyć Lamborghini Trattori, odnoszącą sukcesy firmę produkującą ciągniki, w 1948 roku.

Wyprawa Ferruccio Lamborghini do świata samochodów sportowych została zapoczątkowana pasją do samochodów – we wcześniejszych latach był zapalonym kierowcą wyścigowym-amatorem. Posiadając flotę luksusowych samochodów, w tym kilka Ferrari, był niezadowolony z wad pojazdów, zwłaszcza z ich głośnych silników i gorszych sprzęgieł. Kiedy zwrócił się do Enzo Ferrari ze swoimi obawami, spotkał się z pogardą, co skłoniło Lamborghini do zbudowania doskonałego samochodu sportowego.

Ferruccio Lamborghini powiedział kiedyś słynnie: „Uczyniłem Ferrari nieszczęśliwym” i z pewnością to zrobił. Stałby się największym pojedynczym rywalem włoskiego producenta samochodów. Zdjęcie dzięki uprzejmości Automobili Lamborghini.

W 1963 roku Ferruccio Lamborghini założył firmę Automobili Lamborghini SpA, której misją było wyprodukowanie wyrafinowanego samochodu turystycznego, który przewyższałby konkurencję.

Lamborghini 350 GT, zaprezentowane w 1964 roku, zapoczątkowało wyprawę marki do świata luksusowych samochodów sportowych. Zaprojektowany przez Franco Scaglione, ten elegancki samochód typu grand tourer szczycił się maksymalną prędkością 158 mil na godzinę dzięki 3,5-litrowemu silnikowi V12.

W 1966 roku Lamborghini zaprezentowało Miurę, samochód, który stał się symbolem innowacyjności i kunsztu projektowego marki. Nazwany na cześć rasy hiszpańskich walczących byków, Miura jest przez wielu uważany za pierwszy supersamochód, a w ostrej reprymendzie dla Ferrari był szybszy niż jakikolwiek samochód, który produkowali.

Znak jest bezpiecznie zapakowany w drewnianą skrzynię transportową i jest dostarczany z zasilaczem 110 V, dzięki czemu można go bezpiecznie używać w Ameryce Północnej.

Dzięki sporym wymiarom 76 cali szerokości, 18 cali wysokości i 7 cali głębokości (93 cm szerokości, 46 cm wysokości i 18 cm głębokości) oraz wadze 40 funtów (18,14 kg) znak ten idealnie nadaje się do zamontowania na ścianie, oczywiście najlepiej w garażu, ale może też być miłym dodatkiem do salonu, jeżeli masz wyrozumiałego współmałżonka.

Ma metalową konstrukcję ze stali nierdzewnej z plastikowym frontem i wykorzystuje wewnętrzne oświetlenie fluorescencyjne, które zapala się po włączeniu. Jak wspomniano powyżej, jest dostarczany z drewnianą skrzynią wysyłkową i jest oferowany na sprzedaż z Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie na stronie Bring a Trailer.

Jeśli chcesz przeczytać więcej o tym znaku lub zarejestrować się do licytacji, możesz odwiedzić listę tutaj.






Zdjęcia dzięki uprzejmości Bring a Trailer

Artykuły napisane przez Bena były publikowane w CNN, Popular Mechanics, Smithsonian Magazine, Road & Track Magazine, oficjalnym blogu Pinterest, oficjalnym blogu eBay Motors, BuzzFeed, Autoweek Magazine, Wired Magazine, Autoblog, Gear Patrol, Jalopnik, The Verge , i wiele więcej.

Silodrome zostało założone przez Bena w 2010 roku, odkąd strona stała się światowym liderem w sektorze motoryzacji alternatywnej i zabytkowej, z ponad milionem czytelników miesięcznie z całego świata i setkami tysięcy obserwujących na portalach społecznościowych głoska bezdźwięczna.

Idź do oryginalnego materiału