Pierwsze spojrzenie: 2024 Acura Integra Type S

2 lat temu

2024 Acura Integra typ S

Jeśli wybierasz się na Grand Prix Acura w Long Beach, koniecznie sprawdź Acura Integra Type S 2024, który debiutuje na imprezie. Długo oczekiwany Type S przejmuje wydajność Integra A-Spec i podkręca ją do 11.

Jest to po prostu najnowsza seria wysokowydajnych wariantów Type S, zapoczątkowana przez Acura NSX Type S z 1997 roku, po której następują warianty Type S Acura CL, TL, RSX, TLX I MDX.

Zbudowany dla grzechu

Nowa Integra Type S jest o 2,8 cala szersza niż standardowa Integra dzięki rozszerzonym błotnikom, które osłaniają szerszy o 3,4 cala przedni rozstaw kół, szerszy o 1,9 cala tylny rozstaw kół i większe 19-calowe koła, które są o dwa funty lżejsze niż A- 18-calowe buty Speca. W rzeczywistości, od góry osłony chłodnicy do słupków A, panele nadwozia Integry Type S są unikalne dla Type S, nie dzieląc żadnego z paneli nadwozia z innymi Integrami. Zmiany, takie jak większy grill i wentylowana aluminiowa maska, są funkcjonalne i mają na celu zmniejszenie masy oraz poprawę chłodzenia choćby o 170%.

Większe 19-calowe koła pomagają odróżnić Acura Integra Type S 2024 od jej mniejszego rodzeństwa.

I pohamujcie na zewnątrz tylna powięź; są trzy centralnie zamontowane końcówki wydechu, najpierw Acura, które zapewniają pożądane trzaski, trzaski i bulgotanie. Jak można się spodziewać, jest on również wyposażony w dyfuzor i spojler na klapę bagażnika, który wzmacnia siłę docisku.

Ulepszenia stylistyczne Acura Integra Type S 2024 powinny pomóc złagodzić niektóre problemy związane z nowym projektem. Globalny dyrektor kreatywny Acura, Dave Marekw ekskluzywnym wywiadzie udzielonym wcześniej w tym roku TheDetroitBureau.com, uznał, iż stylizacja Integry była nieco zbyt konserwatywna.

„Wskazówki dotyczące stylizacji nie poszły wystarczająco daleko. To tak, załóżmy większe koła i opony, poszerzmy go, załóżmy błotniki jak w GT3” – powiedział.

Misja wykonana.

Dostrojony pod kątem większej wydajności

Acura twierdzi, iż jego unikalna konstrukcja przedniego zawieszenia dwuosiowego zmniejsza moment obrotowy, a grubszy przedni stabilizator sprawia, iż ​​Integra Type S jest bardziej responsywna. Co więcej, Integra Type S otrzymuje system adaptacyjnych amortyzatorów z trybami jazdy Komfort, Sport i Sport+.

Acura Integra Type S 2024 ma trzy centralnie zamontowane wyloty spalin.

Hamulce również zostały wzmocnione, z 13,8-calowymi przednimi tarczami i 12-calowymi z tyłu. To o 1,5 cala i 0,9 cala więcej niż Integra A-Spec.

Wszystko to jest obsługiwane przez 2,0-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC z podwójną górną krzywką, który jest również używany w RDX i TLX, ale ma więcej niż 272 KM spotykane w tych pojazdach. Będąc o 33% większym niż standardowa jednostka 1,5-litrowa, Type S generuje 320 KM i 310 Nm momentu obrotowego, 120 KM i 118 Nm więcej niż Acura Integra A-Spec.

Wykorzystując aluminiowy blok i głowicę cylindrów z żeliwnymi tulejami cylindrów zapewniającymi trwałość, Acura twierdzi, iż silnik nie wymaga planowej konserwacji przez ponad 100 000 mil lub więcej, poza okresowymi kontrolami i normalnymi wymianami płynów i filtrów.

Filtruje swoją moc przez 6-biegową manualną skrzynię biegów z automatycznym dopasowaniem obrotów i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu.

Wewnętrzna historia

Otwórz drzwi, a przekonasz się, iż kabina może pomieścić cztery osoby dzięki podgrzewanym przednim fotelom sportowym z perforowanymi wstawkami z Ultrasuede i sztywniejszymi podparciami siedzeń. Anodowana na ciemno gałka dźwigni zmiany biegów jest unikalna dla Type S i jest zwieńczona czerwonym wzorem zmiany biegów oraz pokryta perforowaną skórą z kolorowymi przeszyciami, podobnie jak kierownica.

Sportowe fotele obszyte ultra zamszem są montowane w Acura Integra Type S z 2024 roku.

A czym byłaby edycja specjalna bez mnóstwa logo, które przypominałoby o dodatkowej gotówce, którą wydałeś.

Ale to coś więcej niż tylko występy uliczne; wydajność techniczna również ma znaczenie.

Type S jest wyposażony w 10,2-calowy zestaw wskaźników i 9-calowy kolorowy ekran dotykowy z bezprzewodowym kompatybilnością z Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodowym ładowaniem telefonu, wyświetlaczem przeziernym i 16-głośnikowym 530-watowym ELS Studio 3D premium system nagłośnienia.

Oczywiście najlepszą częścią Acura Integra jest połączenie wydajności i praktyczności. Zgodnie z oczekiwaniami, pięciodrzwiowe nadwozie pozostaje nienaruszone, zapewniając 24,3 stóp sześciennych przestrzeni ładunkowej, a także składane tylne siedzenia dzielone w proporcji 60/40, które zapewniają przyzwoite 37,4 cala miejsca na nogi.

I jest zbudowany w Marysville w stanie Ohio, z silnikiem wyprodukowanym w Anna w stanie Ohio.

„Nowa Acura Integra Type S stawia turbodoładowane osiągi i design typu S na bramie naszej marki” — powiedział Emile Korkor, zastępca wiceprezesa Acura National Sales. „Integra Type S opiera się na swoich niesamowitych osiągach, wprowadzając znaczące ulepszenia we wszystkich elementach wrażeń z jazdy bez uszczerbku dla wyrafinowania wnętrza lub codziennej jazdy”.

Integra Type S 2024 ma trafić do sprzedaży w czerwcu.

Idź do oryginalnego materiału