Royal Enfield opracowuje w tej chwili kilka nowych motocykli, z których jednym jest motocykl turystyczny Himalayan 450. Niedawno jeden z mułów testowych nadchodzącego Himalayan 450 miał wypadek, a zdjęcia motocykla pojawiły się w Internecie, pokazując, jak będzie wyglądał nadchodzący motocykl. W tej chwili nie ma jasności co do tego, jak doszło do wypadku, ale ze zdjęć wynika, iż motocykl zderzył się z przodu.
Royal Enfield Himalayan 450 rozbił się
Istnieją doniesienia, które sugerują, iż motocykl był prowadzony lekkomyślnie, ale nie mamy żadnych konkretnych dowodów na poparcie tego twierdzenia. W wyniku wypadku przód motocykla został poważnie uszkodzony. Uszkodzone zostały reflektory, kierownica i koła, a na ziemi pojawiła się ciecz, co wskazywało na uszkodzenie chłodnicy. Całkowicie uszkodzona została również stalowa felga i wygląda na to, iż wraz z Himalayan 450 producent zaoferuje nowy komplet opon dwufunkcyjnych.
Przeczytaj także: Zmodyfikowany motocykl Royal Enfield Thunderbird 500 od Eimor Customs wygląda pięknie
Zestaw wskaźników nie jest wyraźny na zdjęciach, ale oczekuje się, iż Royal Enfield wprowadzi w nim pewne zmiany. Oczekuje się, iż będzie wyposażony w wyświetlacz TFT z funkcją łączności Bluetooth. Inne cechy zauważone w motocyklu to kierunkowskazy LED i różne dźwignie. Dźwignia hamulca w motocyklu miała błyszczące czarne wykończenie, a dźwignia sprzęgła miała metalowe wykończenie.
To nie pierwszy raz, kiedy Royal Enfield Himalayan 450 został zauważony podczas testów na drodze, ale po raz pierwszy muł testowy brał udział w wypadku. Jak wspomnieliśmy wcześniej, nie ma jasności co do tego, co dokładnie się stało, ale mamy nadzieję, iż wszyscy uczestnicy wypadku są bezpieczni. jeżeli chodzi o inne szczegóły, ogólny projekt motocykla wydaje się być inspirowany Himalajami o pojemności 411 cm3. Czołg wygląda muskularnie z bocznymi mocowaniami na kanistry po obu stronach, a producent dokonał zmian także w ramie motocykla.
Nadchodzący motocykl będzie oferowany z widelcami USD z przodu i regulowanym mono-amortyzatorem z tyłu. Motocykl będzie wyposażony w hamulce tarczowe na obu końcach, a także dwukanałowy ABS. Nie jest jasne, czy marka będzie oferować przełączalny ABS z motocyklem przygodowym. Z poprzednich zdjęć, które pojawiły się w Internecie, mamy wyobrażenie o tym, jak wyglądałby układ wydechowy Himalayan 450. Układ wydechowy nadchodzącego motocykla wygląda dokładnie tak samo, jak w Scramie 411. Oprócz Himalayana 450, producent pracuje również nad motocyklem typu roadster, który miałby korzystać z tego samego silnika, co Himalayan 450.
Muł testowy Himalayan 450
Royal Enfield agresywnie testuje Himalayan 450, a motocykl ma zostać wprowadzony na rynek jeszcze w tym roku. Nadchodzący motocykl Adventure Tourer będzie wyposażony w jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 450 cm3, który będzie generował około 40 KM i 35-40 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik będzie współpracował z 6-biegową skrzynią biegów ze sprzęgłem Slip-Assist. Himalayan 450 będzie konkurować z motocyklami takimi jak KTM 390 Adventure, BMW G310 GS i Yezdi Scrambler w tym segmencie.
Przeczytaj także: BSA Motorcycles przedstawia Gold Star 650: Will Rival Royal Enfield 650 Twins