Seat i Cupra ogłosiły zmianę w wewnętrznych strukturach – od 1 września stanowisko dyrektora marketingu obu marek obejmuje Patryk Grzeczka, doświadczony menedżer związany z Volkswagen Group Polska od 2008 r. Grzeczka, który przez lata odpowiadał za sukcesy w obszarze strategii i komunikacji, teraz będzie koncentrować się na dalszym rozwoju marek Seat i Cupra w Polsce.
– Wierzę, iż połączenie sprawdzonej, europejskiej jakości w korzystnych cenach z których słynie Seat ze sportową, emocjonującą tożsamością Cupry stanowi naszą przewagę konkurencyjną. To właśnie ta synergia pozwala nam lepiej wpisywać się w potrzeby kierowców. Moim celem będzie wykorzystanie tego potencjału, by przyciągnąć tych, którzy od motoryzacji oczekują więcej – pasji i nowoczesności. Nowa rola jest więcej dla mnie wyzwaniem, ale i początkiem ekscytującego rozdziału w karierze – mówi Patryk Grzeczka.
Bogate doświadczenie z sukcesami w branży
Patryk Grzeczka od blisko 20 lat związany jest z marketingiem i zarządzaniem markami. Swoją karierę rozpoczął w Jutrzence Colian, gdzie pełnił funkcję Junior Brand Managera ds. marek własnych. W 2008 r. dołączył do Volkswagen Group Polska, obejmując stanowisko Product Managera. W tej roli odpowiadał za kreowanie strategii sprzedaży i rozwój narzędzi wspierających procesy handlowe.
Przez ostatnie 9 lat kierował marketingiem marki Volkswagen Samochody Dostawcze, odpowiadając za kompleksową strategię marketingową, rozwój oferty produktowej oraz komunikację na rynku polskim. W ramach tej roli, w ostatnim czasie z sukcesem współtworzył i realizował strategię sprzedażowo-marketingową, której efektem jest znaczący wzrost sprzedaży modeli marki w 2025 r. oraz wzrost wskaźników świadomości i rozważania zakupu tych aut. Dzięki konsekwentnym działaniom PR pod jego kierownictwem, marka od lat utrzymuje pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych pod względem liczby publikacji, generowanego zasięgu oraz dotarcia, a realizowane projekty marki plasują ją w ścisłej czołówce pod względem świadomości, wizerunku i rozważania zakupu.
W czasie wolnym Patryk Grzeczka amatorsko gra w siatkówkę, a kreatywnie realizuje się tworząc projekty stolarskie.
Nowy etap z Seatem i Cuprą
Jako dyrektor marketingu, Grzeczka będzie odpowiadał za rozwój strategii produktowej i komunikacyjnej marek w Polsce, wzmacnianie percepcji Cupry jako marki łączącej motorsportowe DNA z lifestyle’owym charakterem oraz dalszy rozwój pozycji Seat jako brandu nowoczesnego, praktycznego oraz zapewniającego euforia z codziennej jazdy.
– Patryk wnosi do zespołu ogromne doświadczenie i pasję, które doskonale wpisują się w wartości naszych marek. Wspólnie będziemy teraz działać nad utrzymaniem dynamicznego tempa rozwoju, budowania najlepszych doświadczeń klientów oraz udowadnianiem, iż samochód to nie tylko środek transportu, ale też część stylu życia – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek Seat i Cupra.
Prywatne zainteresowania Patryka Grzeczki także doskonale współgrają z profilem marek dynamicznych, sportowych i pełnych pasji. Od lat w czasie wolnym amatorsko gra w siatkówkę, a kreatywnie realizuje się tworząc projekty stolarskie.
Źródło: Informacja prasowa

3 miesięcy temu




![[Wideo] Mercedes-Benz eVito od BMG Goworowski „na służbie” u hodowcy pstrąga](https://www.moto3m.pl/wp-content/uploads/2025/12/Mercedes-eVito-scaled.jpg)











