Patronat IAB Polska: Casebook Sempai „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce”

iab.org.pl 8 godzin temu

Agencja digital marketingu Sempai wydała casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce”, w którym zaprezentowała realne efekty kampanii Google Ads, Social Ads i Microsoft Ads. To zbiór wybranych historii sukcesu, które dowodzą, iż strategiczne podejście do PPC potrafi przełożyć się na wymierny rozwój biznesu.

Publikacja to krótkie i przejrzyste case studies z efektami współpracy z największymi firmami i markami.

W publikacji znalazły się m.in.:

  • 20 wybranych historii sukcesów naszych Klientów,
  • przykłady efektywnej współpracy w kampaniach PPC.

W casebooku Sempai znalazły się przykłady współpracy z markami reprezentującymi różne branże e-commerce – od mody i zdrowia, po motoryzację czy zabawki. Publikacja prezentuje historie sukcesu takich firm jak: Sensu, Prezent marzeń, JackMotors, Bytom, Greenbike, Em Meble, Gerlinde, Naturalnie Zdrowe, Hello Toys, E-commerce Berlin, Marko, Basilur, Bodyland czy Kiddy Moon.

To szerokie spektrum case studies pokazuje, iż skuteczne kampanie PPC można tworzyć zarówno dla rozpoznawalnych marek, jak i dla dynamicznie rozwijających się e-commerce’ów w różnych segmentach rynku.

Casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce” jest dostępny bezpłatnie do pobrania na tej stronie.


Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału