Ten rok dla marki OMODA & JAECOO, która obchodzi pierwszą rocznicę obecności na polskim rynku, to niekończące się powody do świętowania. Już 25 września, podczas oficjalnego otwarcia nowego salonu w Warszawie, nastąpi uroczyste przekazanie kluczy do samochodu 10-tysięcznemu klientowi OMODA & JAECOO w Polsce.
– Naszą obecność rozpoczęliśmy w Polsce dokładnie rok temu, oferując wtedy zaledwie jeden model: Omoda 5. Dziś w naszej ofercie są także Jaecoo 7 oraz Omoda 9 Super Hybrid, która już w czerwcu osiągnęła pozycję lidera wśród hybryd plug-in w Polsce. Zaledwie w dwanaście miesięcy zdobyliśmy zaufanie aż 10 tysięcy klientów, a nasze modele hybrydowe już dwukrotnie plasowały się na pierwszym miejscu w krajowych rejestracjach. Wyniki w Polsce doskonale wpisują się w globalny trend – OMODA & JAECOO to dziś najszybciej rozwijające się marki motoryzacyjne na świecie, które w krótkim czasie przekroczyły 600 tysięcy sprzedanych aut globalnie – podkreśla Eric Zheng, Dyrektor Zarządzający OMODA JAECOO Polska.
Kolejne salony w Polsce i w Warszawie
W ciągu roku firma zbudowała sieć ponad 40 salonów OMODA & JAECOO w całym kraju i planuje jej dalszy, zrównoważony rozwój do około 50 placówek. – Nie kierujemy się strategią obecności w każdym mieście – chcemy, aby nasi partnerzy mieli przestrzeń do prowadzenia stabilnego biznesu i mogli oferować klientom najwyższą jakość obsługi – dodaje Eric Zheng.
Już 25 września odbędzie się uroczyste otwarcie nowego salonu dealerskiego Carsed przy Łopuszańskiej 38 w Warszawie, a 27 września w tej samej lokalizacji zaplanowano specjalny dzień otwarty, podczas którego goście – zarówno dorośli, jak i dzieci – będą mogli wziąć udział w licznych atrakcjach (będzie m.in. strefa dla dzieci i fotobudka, wata cukrowa oraz muzyka na żywo), a także przetestować samochody OMODA & JAECOO.
Podczas uroczystego otwarcia odbędzie się też wyjątkowy moment – oficjalne przekazanie kluczyków 10-tysięcznemu klientowi marki w Polsce. Klucze zostaną wręczone przez Erica Zhenga, dyrektora zarządzającego OMODA JAECOO Polska, wraz z przedstawicielami centrali OMODA & JAECOO Global.
Już 16 października marka otworzy kolejny warszawski salon – Grupy BEMO – co stanowi dalszy krok w konsekwentnie realizowanej strategii wzmacniania obecności na polskim rynku. Dziś sieć dealerska obejmuje 42 punkty, a w planach jest rozszerzenie jej do 50 placówek do końca tego roku.
W ciągu ostatnich czterech miesięcy powstało w Polsce kilka salonów, m.in. w Gdyni (Grupa Plichta), w Jeleniej Górze (Ultima Auto), w Toruniu (Auto Styl Toruń) oraz w Krakowie (PGD Kraków). Kolejne planowane lokalizacje to m.in. Nowy Sącz (AutoComplex), którego data zostanie potwierdzona wkrótce.
Eric Zheng podkreśla, iż kluczowym elementem rozwoju marki jest zaufanie klientów i dealerów: – Pozyskujemy klientów zarówno spośród osób lojalnych wobec swoich lokalnych dealerów, jak i tych, którzy dotąd kupowali samochody wyłącznie z rynku wtórnego. Coraz częściej przychodzą do nas także potencjalni nabywcy, którzy w tym samym budżecie mogą wybrać większego i lepiej wyposażonego SUV-a niż u konkurencji. Naszym priorytetem pozostaje oferowanie zaawansowanych technologicznie pojazdów w rozsądnej cenie, przy zachowaniu pełnej transparentności wobec klienta.
Po intensywnym pierwszym roku działalności, OMODA & JAECOO wchodzą w kolejny etap ekspansji, przygotowując wprowadzenie nowych modeli: Omoda 5 Hybrid, Jaecoo 5, Jaecoo 8 oraz Omoda 7 – wszystkie będą dostępne w wersjach spalinowych i hybrydowych. Informacje o ich cenach i dostępności zostaną podane wkrótce.