OMODA 4 zadebiutowała w Chinach – futurystyczny styl i sportowa wersja Ultra

moto-przestrzen.pl 8 godzin temu

17 października w chińskim Wuhu zadebiutowała OMODA 4 – najnowszy model w globalnej gamie OMODA & JAECOO. Premiera odbyła się podczas 2025 CHERY International User Summit, czyli międzynarodowego spotkania, które przyciągnęło niemal 3000 uczestników ze 100 krajów, w tym dziennikarzy i importerów z Polski.

Nowe imię, nowy kierunek – Enter Super Next

Model, wcześniej zapowiadany jako OMODA 3, ostatecznie otrzymał nazwę OMODA 4. Zmiana ma podkreślać jego wyższą pozycję w ofercie marki i rozpoczęcie nowej generacji pojazdów, określanej hasłem „Enter Super Next”.

Design auta to ukłon w stronę świata nowoczesnych technologii i kultury gamingowej – ostre linie, wyraźnie rzeźbione nadwozie i tylne światła w kształcie błyskawicy nadają mu wyrazisty, futurystyczny charakter. OMODA 4 celuje w kierowców, którzy lubią wyróżniać się na ulicy.

Sportowa OMODA 4 Ultra – więcej charakteru, więcej pazura

Podczas prezentacji pokazano też sportową wersję OMODA 4 Ultra, w której projektanci poszli o krok dalej. Auto przyciąga wzrok żółtym lakierem, zaciskami hamulców w kolorze nadwozia, spoilerem na klapie bagażnika i wstawkami z efektem włókna węglowego. Przedni splitter nie tylko wygląda efektownie, ale też poprawia aerodynamikę.

Wnętrze wersji Ultra utrzymano w sportowym klimacie – fotele z geometrycznymi przeszyciami, trójramienna kierownica i czerwone akcenty przywołują skojarzenia z motorsportem i światem e-sportu.

Globalne wydarzenie i ambitne plany

Chery International User Summit potrwał od 17 do 21 października. Oprócz premiery OMODA 4, uczestnicy mogli wziąć udział w testach modeli OMODA 7 i JAECOO 8, a także w panelach poświęconych przyszłości elektromobilności.

Podczas otwarcia wydarzenia Yin Tongyue, prezes OMODA & JAECOO, podkreślił znaczenie filozofii „CO-CREATE – CO-DEFINE”, czyli współtworzenia i współokreślania produktów razem z użytkownikami i rynkami lokalnymi.

Marka rozwija osiem globalnych centrów R&D i współpracuje z uczelniami oraz firmami technologicznymi na całym świecie. Efekty widać w wynikach – od stycznia do września 2025 roku grupa sprzedała ponad 2 miliony pojazdów, z czego 145 tysięcy w Europie, co oznacza podwojenie sprzedaży rok do roku.

Idź do oryginalnego materiału