Odbiór auta o dowolnej porze. Nowa usługa w salonach: kluczykomat

1 tydzień temu
Kluczykomat to nowa usługa w autoryzowanych serwisach Toyoty. Daje możliwość oddania i odbioru samochodu z serwisu 24 godziny na dobę.


kJak przekonuje Toyota, obsługa Kluczykomatu jest równie prosta i intuicyjna jak korzystanie z popularnych urządzeń pocztowych. Dzięki nowej usłudze można w dowolnym momencie zostawić lub odebrać samochód z Autoryzowanej Stacji Obsługi. Wystarczy telefon z funkcją skanowania kodu QR, aby otworzyć skrytkę do przechowywania kluczyka.


Usługa jest dostępna codziennie przez 24 godziny na dobę w większości salonów Toyoty. Nowe rozwiązanie sprawia, iż godziny pracy salonów Toyoty nie ograniczają już klientów korzystających z usług autoryzowanego serwisu. Wszystkie sprawy związane z przeglądem, czy naprawą auta, można załatwić przez telefon lub e-mailem oraz przy pomocy różnych form zdalnych płatności.


Usługi autoryzowanych salonów Toyoty


Toyota poszerza wybór usług, ułatwiających serwis samochodów w autoryzowanych salonach. Kluczykomat stanowi najnowsze z listy rozwiązań stworzonych z myślą o wygodzie klientów, takich jak Toyota Express Service, Online Service Booking, Toyota Video Service Advisor czy Toyota eCARE.


Przykładowo, Toyota Express Service. Dzięki specjalnej procedurze obsługowej możliwe jest przeprowadzenie przeglądu dwa razy szybciej, przy utrzymaniu standardowego zakresu prac serwisowych oraz ceny. Przegląd wykonuje dwóch mechaników na dedykowanym, odpowiednio wyposażonym stanowisku. Express Service obejmuje wszystkie czynności kontrolne zalecane przez producenta, a wszelkie wymiany części i materiałów wykonywane są z zastosowaniem oryginalnych produktów Toyoty.


Wizytę w serwisie można zarezerwować zdalnie w systemie Online Service Booking z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Proces rezerwacji jest prosty: wystarczy skorzystać z aplikacji MyToyota lub zalogować się na konto Moja Toyota i wyszukać preferowanego dealera, albo też skorzystać z prostego formularza na stronie Toyoty, podając kilka podstawowych danych.


Wideo nadzór i monitoring auta


Z kolei Toyota Video Service Advisor pozwala zdalnie czuwać nad przebiegiem serwisu samochodu. Korzystając z aplikacji na telefonie, można zapoznać się ze stanem pojazdu i zaproponowanym przez doradcę zakresem czynności oraz otrzymać dodatkowe wyjaśnienia kwestii technicznych wraz z propozycją ich rozwiązania. Skorzystanie z tej usługi sprawi, iż przy odbiorze samochodu nie będą już potrzebne dodatkowe wyjaśnienia. Usługa daje też możliwość szybkiego zatwierdzenia zakresu i kosztu dodatkowych prac. Video Service Advisor ułatwia również dokonanie płatności online oraz skorzystanie z usługi Door to Door, w której auto zostanie dostarczone klientowi pod wskazany adres.


Ostatnia z propozycji, cyfrowy opiekun samochodu Toyota eCARE jest to jedna z najbardziej przydatnych funkcji, dostępnych w nowej aplikacji na telefon MyToyota. Po aktywowaniu funkcjonalności eCare w aplikacji, samochód zyskuje opiekę cyfrowego asystenta: aplikacja powiadamia użytkownika, jeżeli w samochodzie pojawi się jakikolwiek problem wymagający jego uwagi. Co ważne, równolegle informacja o usterce zdalnie trafia do autoryzowanego serwisu Toyoty, dzięki czemu pracownik serwisu może skontaktować się z klientem i udzielić mu pomocy.
Idź do oryginalnego materiału