Peugeot 3008, jeden z tych SUV-ów, które można zaliczyć do najpiękniejszych. Nie dość, iż stał się obiektem zazdrości rywali, to nieoczekiwanie uruchomił boom zakupowy, którego Francuzi się nie spodziewali. Po tym, jak sprzedano ponad 1 320 000 egzemplarzy 3008, marka sięga po nową wersję, która pozwoli na zakup modelu większej grupie klientów.
Oferta na francuski bestseller w segmencie SUV-ów przechodzi metamorfozę
Peugeot strzelił nowym 3008 w dziesiątkę potrzeb klientów. Nowy SUV 3008 ze swoim unikalnym, urokliwym designem i innowacyjnymi technologiami podbił publiczność. Przyjemność z jazdy samochodem z etykietą eko jest podwójna, kiedy przychodzi podliczyć rachunki za tankowanie. Nie wszyscy jednak mogą sięgnąć po francuski obiekt zazdrości rywali.
Przeszkodą dla wielu jest cena. W związku z tym Peugeot z myślą o potrzebach klientów odnawia gamę wersji o nową, bardziej konkurencyjną niż kiedykolwiek. To w efekcie czyni model przystępnym dla większej ilości klientów, a jednocześnie nie wymusza rezygnacji z atrakcyjnego wyposażenia.
Oferta hybrydowego Peugeot 3008 z nową wersją Style udowadnia, iż marka potrafi doskonale połączyć prestiżowy charakter z przystępną ceną. Spójrzmy zatem na relację wartości i wyposażenia gwiazdy oferty Peugeot.
Nowa gama wersji Peugeot 3008 to coś, na co czekają kierowcy w Polsce
Technologiczna przewaga modelu 3008 na rywalami teraz łączy się teraz z odnowioną gamą wersji. Zaprojektowana z myślą o potrzebach klientów, oferuje większą wartość na każdym poziomie wyposażenia.
Na rynku greckim model otrzyma trzy poziomy wyposażenia: Style, Allure i GT. Tymczasem polski katalog uwzględnił niedawno dwie nowe wersje Business i GT Exclusive, które zaczynają się odpowiednio od 159 950 zł i 179 700 zł. Oferta przygotowana na rynek grecki obejmuje zaś nowy wariant dostępny w znacznie atrakcyjniejszej cenie początkowej. Wystarczy 33 900 euro ( ok.144 000 zł), by nowy Peugeot otrzymał między innymi:
– reflektory LED z automatyczną regulacją
– 19-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/55,
– elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z oświetleniem zbliżeniowym,
– automatyczną dwustrefową klimatyzację,
– kamerę cofania 180° i tylne czujniki parkowania,
– Peugeot Panoramic Display z dwoma 10-calowymi kolorowymi ekranami HD,
– funkcję bezprzewodowego ekranu Mirror Screen (Apple CarPlay, Android Auto),
– system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania,
– fotele ze skóry ekologicznej i tkaniny wykonane z pianki o wysokiej gęstości,
– przyciemniane szyby.
Wyższa wersja Allure uwzględnia dodatkowo nowe technologie i funkcje bezpieczeństwa, takie jak:
– Vision Park 360 (zewnętrzny system monitoringu z kamerami projekcyjnymi 360°),
– adaptacyjny tempomat Stop & Go,
– system wykrywania martwego pola i system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu
To wszystko bez zmiany ceny, która na greckim rynku wynosi 36 900 euro (ok. 158 000 zł).
Połączenie prestiżowego charakteru z przystępną ceną Peugeot 3008 to recepta na sukces
Przemeblowanie w asortymencie poziomów wyposażenia Peugeot 3008 na rynku greckim uwzględnia dodatkowe wyposażenie dla wszystkich wersji. Najwyższa wersja GT jak przystało na premium, uwzględnia teraz m.in. system jazdy półautonomicznej (Drive Assist Plus 2.0), Semi Automatic Lane Change Assist (system zmiany pasa ruchu), alarm fabryczny, indukcyjne ładowanie telefona (15 W) oraz Vision Park 360. Są teraz dostępne w wyposażeniu standardowym. Podobnie jak w przypadku wersji Allure ulepszenia wyposażenia nie wpływają na cenę wersji, która wynosi 40 900 euro (nieco ponad 174 000 zł).
Tego typu oferta znacząco przyczyni się do wzmocnienia wizerunku Peugeot, jako marki łączącej urokliwy design, innowacyjne technologie i przyjemność z jazdy. Bardzo konkurencyjna oferta względem rywali na rynek grecki pozwalająca na większą dostępność modelu byłaby miłym dodatkiem do polskiego cennika.