Nowy Volkswagen Polo – zaglądamy do cennika

profiauto.pl 3 lat temu

Odświeżony Volkswagen Polo trafił do konfiguratora. Jest całkiem nieźle wyposażony już w podstawowej wersji, ale wiąże się z tym wyższa cena.

Volkswagen Polo przeszedł lifting kilka tygodni temu

W nowym wydaniu od strony stylistycznej bardziej przypomina Golfa, choć generalnie różnice względem starej wersji nie są jakieś duże. Można go już zamawiać i konfigurować na stronie producenta. Przyjrzyjmy się zatem cenom poszczególnych wersji.

Volkswagen Polo Polo – cena od 63 290 zł

Mieszczą się w niej reflektory Eco LED i cyfrowy zestaw wskaźników, który wcześniej był za dopłatą. Mamy wielofunkcyjną kierownicę, App-Connect i radio Composition z kolorowym wyświetlaczem. Nie ma co jednak liczyć na alufelgi – w standardzie dostaniemy stalówki. jeżeli chodzi o systemy bezpieczeństwa, na pokładzie znajdziemy m.in. system Lane Assist, Font Assist z funkcją awaryjnego hamowania, czy system rozpoznający zmęczenie.

Pod maską pracuje za to najsłabsza wolnossąca jednostka w ofercie – 1.0 MPI o mocy 80 KM, z którą połączono 5-biegową manualną przekładnię. Dopłata do 1.0 TSI 95 KM wynosi 6700 zł.

Volkswagen Polo Life zaczyna się od 74 190 zł

W tej cenie otrzymamy wspomniany wyżej wariant z 95-konną jednostką TSI. Od tego poziomu możemy już zdecydować się na automatyczną przekładnię DSG – w sumie za 81 690 zł. Mocniejszy silnik – 110 KM i automatyczna przekładnia DSG oznaczają wyłożenie na stół co najmniej 86 290 zł.

Na wyposażeniu bazowym Polo Life są już aluminiowe obręcze o średnicy 15 cali, skórzana kierownica, podłokietnik, czy podwójna podłoga bagażnika.

Volkswagen Polo Style wyceniono na 83 290 zł

Tej wersji praktycznie niczego nie brakuje. Eco LED-y zostaja zastąpione jeszcze wydajniejszymi reflektorami LED Matrix. Dodatkowo zyskujemy rozbudowany system radiowy Ready2Discovery z kolorowym wyświetlaczem i aktywny tempomat. Nie trzeba dopłacać za czujniki światła i deszczu oraz czujniki parkowania. Poza tym nastrój kierowcy umili ambientowe oświetlenie kabiny.

Co do silników – przez cały czas bazę stanowi 1.0 TSI o mocy 95 KM plus manualna przekładnia. Opcją pozostaje 1.0 TSI 110 KM z 7-stopniową skrzynią DSG za 95 390 zł. Mało prawdopodobne, by była to najchętniej wybierana wersja do miasta.

Ofertę zamyka Volkswagen Polo R-Line

Jego cena startuje od 85 590 zł (z manualną przekadnią). W odróżnieniu od wariantu Style ma większe aluminiowe obręcze (16 cali) i nieco usportowione nadwozie. Z kolei we wnętrzu dostaniemy sportowe fotele. Próżno jednak szukać mocniejszego silnika pod maską niż 110-konna jednostka 1.0 TSI i skrzynia DSG – taki zestaw kosztuje od 97 690 zł.

Przeczytaj również: T-Roc – mały SUV Volkswagena

Idź do oryginalnego materiału