Nowy elektryczny model Puma Gen-E debiutuje w FordStore Euro-Car Gdynia

5 godzin temu
Fot. FordStore Euro-Car

Elektryfikacja w Fordzie nabiera tempa, a najnowsza premiera – Puma Gen-E, jest tego najlepszym dowodem. Dołącza ona do dobrze znanych już modeli elektrycznych, takich jak Explorer czy Mustang Mach-E oraz wciąż nowego Carpi, pokazując kierunek, w którym zmierza marka. Co więcej, już niedługo w gdyńskim salonie FordStore Euro-Car pojawią się także elektryczne modele z segmentu pojazdów dostawczych!

Puma Gen-E ma masę własną 1563 kg i wyposażona jest w baterię o użytecznej pojemności 43 kWh, którą można ładować z maksymalną mocą 100 kWh. Jej silnik ma moc 123,5 kW/168 KM i dysponuje momentem obrotowym wynoszącym 290 Nm. Moc przenoszona jest poprzez automatyczną przekładnią na koła przednie. Parametry te pozwalają na osiągnięcie prędkości wynoszącej 160 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8 sekund.

Zasięg, zależnie od stylu jazdy, według deklaracji producenta wynosi choćby do 500 kilometrów w ruchu miejskim i według norm WLTP do 376 km, a przy włączonym trybie ECO (maksymalna prędkość ograniczona do 105 km/h) choćby powyżej 400 km.

Ceny Forda Puma Gen-E w promocji rozpoczynają się od 146 900 zł, natomiast cena detaliczna wynosi od 164 900 zł.

Fot. FordStore Euro-Car
Zobacz również inne elektryczne nowości Forda: Carpi oraz Explorer

8 lat ochrony w cenie samochodów elektrycznych

Pakiet „8 lat ochrony” oferowany przez Forda, to połączenie trzech kluczowych elementów.

Pierwszym z nich jest 2-letnia gwarancja podstawowa, która obejmuje wszystkie usterki wynikające z wad produkcyjnych, zapewniając solidną bazę ochrony na starcie. Na elementy wysokonapięciowe Ford udziela wydłużonej 8 letniej gwarancji podstawowej z limitem 160 tys. km.

Drugim filarem jest przedłużona ochrona Ford Protect do 8. roku użytkowania (lub do 160 000 km, w zależności co nastąpi wcześniej), która zabezpiecza najważniejsze komponenty pojazdu, w tym całą instalację elektryczną wraz z układem sterowania silnika, gniazdo ładowania i wiązki wysokonapięciowe, moduł sterujący ładowaniem DC, układ kierowniczy, układ hamulcowy czy układ przeniesienia napędu.

Trzecim elementem jest kontrakt serwisowy na 8 lat, który zawiera 4 przeglądy okresowe w autoryzowanych serwisach Forda, w tym kontrolę stanu akumulatora, aktualizacje systemu oraz sprawdzenie układów hamulcowych i zawieszenia – wszystko bez dodatkowych kosztów dla właściciela.

Idź do oryginalnego materiału