Polestar buduje jedyne w swoim rodzaju wersje swoich EV, które są gotowe na wszystko, co przyniesie zima. Firma wzięła dalekosiężne, podwójne wersje silnikowe swoich najnowszych pojazdów, Polestar 3 SUV i Polestar 4 Coupe (z pakietami wydajności), i przekształciły je w pojazdy w stylu rajdowym, które mogą rozerwać śnieżny teren. Firma wskrzesza również swoje Polestar 2 Arctic Circle które pokazało w 2022 rokuaby ukończyć rodzinę.
Specjalnie dostrojone Polestar 3 i 4 są wyposażone w nowo wydane 20-calowe koła z rajdu wyścigowego białego Oz wyścigowe siedzące na Pirelli Scorpion Winter 2 Opony na zimną jazdę na drodze. Ale po zabraniu się na snowscape, Pirelli’s Scorpion stosuje się wszystkie teran plus z 300 4-mm kołki. Otrzymują również niestandardowe 3-kierunkowe amortyzatory z zewnętrznymi zbiornikami gazu.
Chociaż pojazdy te są podnoszone na śnieg, nie jest to wiele. Polestar 3 otrzymuje zaledwie 40 mm wysokości jazdy, a Polestar 4 jest podnoszony o zaledwie 20 mm. Ale pojazdy mają rajdowe klapy błotne, szwedzkie złote haczyki holownicze, fotele z wiadrem w pozycji Recaro, przednie reflektory LED Stedi Quad Pro i przedni aparaty ortodontyczne. Polestar nadał także trzem EVS warstwę żółtej farby, która wraz z kółkami sprawia, iż wyglądają jak Rajd Mustang Mach-e.