Castrol wprowadził nowe kursy szkoleniowe dla dystrybutorów i warsztatów obsługujących pojazdy użytkowe. Program obejmuje moduły techniczne, sprzedażowe i menedżerskie, dostępne zarówno online, jak i stacjonarnie za pośrednictwem platformy Castrol Learning Campus.
Poszerzona oferta kursów szkoleniowych Castrol
Castrol rozszerzył ofertę kursów szkoleniowych dla dystrybutorów i warsztatów z sektora pojazdów użytkowych. Szkolenia te zostały zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom sprzedażowym, menedżerom serwisów oraz mechanikom rozwijać zdolności przywódcze, doskonalić umiejętności sprzedażowe i zwiększyć znajomość produktów Castrol.
Rozwiązania szkoleniowe online i stacjonarne są dostępne za pośrednictwem łatwej w obsłudze platformy Castrol Learning Campus: https://thelearningcampus.bp.com . Dostępnych jest wiele modułów, od samouczków technicznych dla techników i menedżerów warsztatów, po sesje wideo dla agentów sprzedaży i personelu obsługi klienta w celu jej poprawy oraz ułatwienia sprzedaży dodatkowej.
Najważniejsze tematy szkoleń obejmują zarządzanie zespołem i jego tworzenie, budowanie wartości, komunikację, planowanie, marketing cyfrowy i tradycyjny oraz rozwój osobisty. Moduły szkoleniowe i kursy obejmują również znaczenie etyki i zgodności z przepisami dotyczącymi zdrowia, bezpieczeństwa, ochrony i wymagań środowiskowych. Uczestnicy mogą wziąć udział w wirtualnej wycieczce za kulisy Centrum Technologicznego Castrol w Pangbourne, Berkshire.
Ponieważ w tej chwili sprzedaż dodatkowa i krzyżowa produktów oraz usług dodających wartość ma istotny wpływ na rentowność warsztatów, szkolenia firmy Castrol koncentrują się na tym, jak zespoły mogą promować różne produkty tej marki dla pojazdów użytkowych, w tym jej środki smarne CRB i Vecton oraz oleje przekładniowe Transmax.
Dodatkowo możliwe jest przeprowadzenie dedykowanych webinarów online oraz szkoleń stacjonarnych, z których każde prowadzone jest przez członków ogólnoeuropejskiego zespołu Specjalistów ds. Usług Technicznych firmy Castrol, zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników u poszczególnych klientów.