Zakup fabrycznie nowego samochodu jest marzeniem wielu Polaków. Nie jest jednak tajemnicą, iż z roku na rok trzeba dopłacać za podstawowe wyposażenie choćby w przypadku najtańszych modeli na rynku. Hyundai ze swoją najtańszą opcją dla tych, którzy poszukują wydajnego, dobrze wyposażonego i bardzo wygodnego samochodu miejskiego.
Cztery nowe kółka z salonu Hyundaia to najciekawsza opcja dla Fiata 500
Fabrycznie nowe samochody kuszące niskimi cenami i dobrym wyposażeniem nie umkną łowcom okazji. jeżeli cena jest problemem, to salonowe perełki znikają z zasobów dealerów, jak przysłowiowe ciepłe bułeczki. Nie jest tajemnicą, iż Hyundai jest od dawna postrzegany jako jedna z marek referencyjnych w Polsce. To ze względu na to, iż stawia na szeroką gamę modeli o doskonałym stosunku jakości do ceny.
Ograniczony budżet, z jakim najczęściej mają do czynienia klienci indywidualni, kieruje ich do salonów koreńskiego producenta, gdy trwa czas bardzo agresywnych i interesujących promocji na niektóre z najlepiej sprzedających się modeli. Najtańszy model koreańskiej marki jest naprawdę atrakcyjną opcją dla osób poszukujących wydajnego, dobrze wyposażonego i bardzo wygodnego samochodu miejskiego. Użytkownicy chwalą i10 za zwrotność, ekonomiczne silniki i niskie koszty utrzymania. Spójrzmy zatem na cennik i specyfikację tego atrakcyjnego modelu, który doskonale łączy zalety kompaktu i przystępność na miarę rywala od Fiata.
Hyundai i10 to prawdziwy kolekcjoner zalet
Wśród propozycji za kwotę nieco ponad 60 000 zł Hyundai i10 to jedna z najbardziej niezawodnych opcji, która doskonale sprawdza się w zatłoczonych miastach. Fabrycznie nowy jest dziś dostępny od ręki za nieco ponad 64 000 zł.
Koreański producent podzielił gamę wyposażenia modelu na 4 poziomy wyposażenia: Pure, Modern, Smart, N Line. Według konfiguratora za najtańszy trzeba zapłacić 72 300 zł. W ofertach dealerów można natomiast upolować egzemplarze już za nieco ponad 64 000 zł (Pure). W standardzie model oferuje m.in.:
– asystentów i systemy czuwające nad bezpieczeństwem jazdy,
– kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi i tylne czujniki parkowania,
– system multimedialny z 8″ calowym ekranem dotykowym, cyfrowe radia DAB,
– nawigację z usługami Hyundai LIVE, system telematyczny Bluelink,
– Android Auto i Apple Car Play,
– dźwignię zmiany biegów i kierownicę obszyte skórą ekologiczną,
– system Bluetooth z obsługą komend głosowych,
– tempomat,
– przednie szyby elektryczne.
Nie jest to najgorsza opcja, ale ze względu na fakt, iż dość okrojona warto zwrócić uwagę na dostępne egzemplarze w wyższych poziomach wyposażenia tj. Modern z automatyczną skrzynią biegów. Taki samochód o mocy 79 KM kupimy od ręki za 78 988 zł. To sporo mniej niż 82 300 zł wynikające z ceny katalogowej, a dostajemy np. przydatną dwupoziomową podłogę bagażnika.
Podsumowanie
Najwyższą wersję N Line z rocznika 2024 oferuje się klientom teraz za 78 900 zł. Oszczędność w tym przypadku wynosi aż 9 400 zł. To czyni dostępnego od ręki i10 interesującą opcją dla tych, dla których jest oczywiste, iż nie jest to samochód zbyt wszechstronny, ale idealny do poruszania się w środowisku miejskim i podmiejskim. Doskonałe silniki są w zależności od wyboru doskonałe na co dzień i do poruszania się w środowisku miejskim i międzymiastowym.
Hyundai i10 bardzo komfortowy i wydajny oferuje solidne wykonanie. Bagażnik ma 252 litry pojemności, ale po złożeniu tylnej kanapy zwiększają się do 1050 litrów. Niskie zużycie paliwa i koszty utrzymania to kolejny mocny atut koreańskiego modelu. Kształtuje się ono na poziomie od 4,2 do 5,4 l/100 km w zależności od wersji silnikowej. Po modernizacji i10 otrzymał bardziej sportową sylwetkę i sprawia wrażenie odważniejszego. To dzięki zgrabnej linii dachu i dużemu rozstawowi osi. Usportowiona wersja i10 oferuje lepsze prowadzenie i większą euforia z jazdy. Ostatecznie przed podjęciem decyzji warto przetestować auto i wybrać opcję, która spełni nasze oczekiwania. Trzeba jednak pamiętać, iż atrakcyjna oferta jest ograniczona, jeżeli chodzi o ilość dostępnych egzemplarzy.