Jakub Dąbrowa wystawił na sprzedaż swoją „Babkę”, replikę legendarnej już Imprezy S5 WRC. To jedno z najładniejszych Subaru nad Wisłą, zbudowane z dbałością o każdy szczegół!
W subiektywnym, dolnośląskim rankingu piękności Subaru Imprezy, wielu kibiców jazdy na opis zaproponuje dwie, poważne kandydatury na tytuł „miss”. Jedną z nich będzie „Yeti” – Impreza S5 Arkadiusza Bałdygi, drugą Impreza S5 Jakuba Dąbrowy. Przepiękna maszyna Maciejowej Spiżarni może być Twoja – Jakub zdecydował się na sprzedaż swojego cacka.Dokładną specyfikację samochodu znajdziecie poniżej. Najważniejsza jest oczywiście cena. W naszej opinii kwota 85 000 euro (około 370 000 złotych) jest adekwatna do stanu tego pojazdu. Dobrze zbudowana replika kultowego już „wurca” warta jest… każdych pieniędzy!
Dąbrowa wystartował w tym roku wyłącznie w trzech imprezach – MSP Rally Trophy Rajdzie Natury (samochód funkcyjny), Dolnośląskim Rajdzie Legend (trzecie miejsce) i Turbojulita Rally (piąte miejsce, drugie w klasie PRO1). Samochód trafi do nowego właściciela dopiero pod koniec listopada – Maciejowa Spiżarnia pojawi się jeszcze na lini startu Rajdu Wikinga.
PS: ubieramy to w żart, ale Jakub jest żywym przykładem na to, iż małżeństwo nie zawsze stanowi powód do radości. Od ślubu do decyzji o sprzedaży minęły tylko… cztery miesiące!
Subaru Impreza S5 „WRC” – specyfikacja
Karoseria:
– bodykit S5 WRC
– zmodyfikowane nadkola pod bodykit i koła 18”
– klatka bezpieczeństwa Conrado Rally&Race
Silnik:
– (415 KM/616 Nm, zwężka 299 KM/611 Nm)
– 2.5 litra, 2xAVCS zamknięty blok, Turbo TD05
– ECU Pectel SQ6 + dash OMEGA tuned by Łukasz Cieszko 4Turbo
– wiązka WiringArt
– kolektor wydechowy RCM
– wtryskiwacze Injector Dynamics
– wydech pokryty nimbusem
– aluminiowa płyta pod silnik
Przeczytaj również: Nowy załącznik „K”. FIA wskrzesza motorsportowe potwory
Napęd:
– sekwencyjna skrzynia biegów XShift + szpera płytkowa XShift
– sprzęgło AP Racing N-group
– DCCD z mocniejszą cewką Skacel
– sterownik DCCD Motec SDC2 z 5 mapami
– dyferencjał tylny R180 ze szperą płytkową
– krótka maglownica 2.2 lock to lock
Zawieszenie:
– protlum Top Race 3 ARV CHS
– zawieszenie rurowe z uniballami Fluro Motorsport
– zwrotnice z dużymi łożyskami 5×114.3
Hamulce:
– zestaw AP Racing N-group
– klocki Carbone Lorraine RC6
– przewody w stalowym oplocie PTFE GoodRidge
Wnętrze:
– karbonowe boczki drzwi
– karbonowe kuwety
– karbonowy panel na desce
– zaślepki i przegrody wykonane z karbonu
– homologowane otuliny klatki
– mała nagrzewnica
– mały akumulator
– szyby z Lexanu (Plastic4performance)
– fotele OMP HTE-R homologacja 2026
– pasy OMP homologacja 2026
– system gaśniczy OMP
Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.
Przy okazji, zachęcamy do zakupu… najnowszego, 45. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie, najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie, F1, po cross country, drift, simracing, rallycross czy karting. W Wasze ręce oddajemy przeszło 150 stron, przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!