Mustang Mach-E z pakietem GT Rally już w Polsce

moto-przestrzen.pl 5 godzin temu

Ford Mustang Mach-E Rally to model inspirowany bogatym dziedzictwem rajdowym Forda, w tym legendarnymi maszynami, które triumfowały na trasach rajdowych na całym świecie. Tym samym wnosi on nową jakość do rodziny modelu, jednocześnie wyróżniając się na tle innych pojazdów elektrycznych dostępnych na rynku. Zaprojektowany z myślą o entuzjastach jazdy po nieutwardzonych nawierzchniach, Mach-E Rally równie dobrze sprawdza się także na asfalcie, oferując połączenie mocy, stylu i wszechstronności.

Sercem Mustanga Mach-E z pakietem GT Rally jest zaawansowany układ napędowy z dwoma silnikami elektrycznymi, które zapewniają napęd na wszystkie koła (AWD). Moc 487 KM w połączeniu z momentem obrotowym 950 Nm gwarantuje nie tylko błyskawiczne przyspieszenie, ale także doskonałą przyczepność i stabilność, niezależnie od nawierzchni. Akumulator o pojemności 91 kWh pozwala na pokonanie do 515 km na jednym ładowaniu (cykl mieszany WLTP). Dzięki zaawansowanemu systemowi zarządzania energią i możliwości szybkiego ładowania, Mach-E Rally jest gotowy na długie trasy i spontaniczne wypady. Szybkie ładowanie na stacjach DC o dużej mocy pozwala bowiem uzyskać 114 kilometrów zasięgu w 10 minut.

Czym różni się od standardowego Mustanga Mach-E?

Mustang Mach-E Rally został zaprojektowany, by wyróżniać się zarówno pod względem osiągów, jak i wyglądu. najważniejsze różnice w porównaniu do standardowych wersji Mustanga Mach-E obejmują przedni zderzak i tylny spojler w stylizacji rajdowej oraz specjalne, 19” obręcze kół ze stopów lekkich w kolorze Gloss White. Jest też grill w matowym, czarnym kolorze oraz osłony nadkoli lakierowane w kolorze Carbonized Grey. O design pojazdu dbają również pasy na masce oraz częściowo tylnej klapie, jak i boczne naklejki z oznaczeniem Mach-E Rally.

Są też jednak zmiany technologiczne. Mustang Mach-E z pakietem GT Rally ma sportowe zawieszenie MagneRideTM – specjalnie skalibrowane aktywne zawieszenie o dynamicznej charakterystyce pracy, w dodatku podwyższone o 20 milimetrów względem wersji GT. Bezpieczeństwo na nieutwardzonych drogach zapewnia dodatkowa osłona podwozia i silnika elektrycznego z przodu.

W środku można znaleźć aluminiowe nakładki na pedały oraz kierownicę z białymi wstawkami nawiązującą do obręczy kół. O komfort dbają natomiast kubełkowe fotele Ford Performance z wykończeniem w kolorze SilverCity. Kierowcy mają do wyboru także dodatkowy tryb jazdy RallySport, który optymalizuje trakcję czy reakcję na gaz, umożliwiając dynamiczną jazdę np. na szutrowych nawierzchniach.

Poza tym Mustang Mach-E Rally może pochwalić się doskonałym wyposażeniem znanym z wersji GT. Obejmuje ono m.in. elektrycznie i bezdotykowo otwierane/zamykane drzwi bagażnika, układ hamulcowy Brembo z lakierowanymi zaciskami, system nagłośnienia B&O z 9 głośnikami i subwooferem czy tapicerkę Miko Suede połączoną ze skórą ekologiczną Sensico.

W cenie pakietu GT Rally znajduje się także specjalny lakier Grabber Yellow, który jest dostępny wyłącznie dla Mustanga Mach-E w wersji GT. Poza nim, dla tej konfiguracji samochodu dostępne są jeszcze kolory Star White, Glacier Grey, Absolute Black, Eruption Green oraz Grabber Blue.

W porównaniu do standardowego Mustanga Mach-E, wersja Rally oferuje więc bardziej terenowe możliwości, agresywniejszy design i dedykowane funkcje, które pozwalają kierowcom w pełni wykorzystać potencjał pojazdu w zróżnicowanych warunkach.

Ford Mustang Mach-E z pakietem GT Rally jest dostępny w Polsce w limitowanej liczbie egzemplarzy, a jego cena rozpoczyna się od 321 100 zł. Podobnie jak wszystkie inne wersje elektrycznego SUV-a Forda, także w tej konfiguracji samochód dostępny jest z pakietem korzyści, który obejmuje 8 lat ochrony Ford Protect (gwarancja i serwis do 8 lat lub 160 tysięcy kilometrów), a także ładowarkę Wallbox 22 kW w cenie samochodu.

Model można już zamawiać w autoryzowanych salonach Forda w całej Polsce.

Idź do oryginalnego materiału