Miejski SUV od Toyoty może czuć się zagrożony. Będzie miał lepszego i tańszego rywala

1 tydzień temu

Nie jest tajemnicą, iż Yaris Cross od kilku lat jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli Toyoty. Miejski SUV pod względem ceny i wielkości plasuje się za modelem C-HR. Dla wielu kierowców to świetna opcja do miasta.

Toyota Yaris Cross HEV to dla japońskiej marki powód do dumy

Nie jest tajemnicą, iż Toyota Yaris Cross daje Japończykom wiele powodów do zadowolenia. Model zajmuje czołowe miejsce w segmencie miejskich SUV-ów w całej Europie. Jest idealny pod względem wielkości, ceny, a ponadto ma oszczędny napęd hybrydowy.

Do poruszania się po mieście i między miastami Toyota Yaris Cross to świetna propozycja stanowiąca alternatywę dla niemieckich miejskich modeli. Nic dziwnego, iż od chwili jej wejścia na rynek jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli Toyoty.

Rodzaj mechaniki, jaką oferują Japończycy, zyskuje na popularności. Dlatego nie przez przypadek Dacia już taki oferuje w swoim nowym SUV-ie. To jednak nie nowy Duster i jego sprzedaż powinny niepokoić Toyotę.

MG ZS doczeka się aktualizacji i wersji z napędem HEV

Miejski japoński SUV dostanie lepszego i tańszego rywala

O ile Toyocie może się podobać fakt, iż segment miejskich SUV-ów z silnikami hybrydowymi zyskuje coraz większą popularność, to jednak świadomość, iż rynku pojawią się tańsze modele w tej opcji, już nie jest powodem do zadowolenia.

Chińskie marki zawsze odrabiają lekcje i mają w zanadrzu nowe wersje HEV swoich modeli. Tak jak MG Motor, które odnowi swój sprzedażowy hit w Europie i będzie go oferować w wersji hybrydowej.

Mowa o nowym miejskim SUV-ie MG ZS, który podobnie jak najnowsze MG3 stanie się tańszą i mocniejszą opcją dla swoich rywali do Toyoty i Dacii.

Brytyjska marka, w tej chwili należąca do chińskiego giganta Saic Motors podąża śladami zaprezentowanego w Genewie MG3 nowej generacji i zamieni MG ZS w najtańszego hybrydowego SUV-a w Europie. Mocniejszego od swoich przyszłych rywali z logo Dacii i Toyoty. Nie jest tajemnicą, iż hybrydy MG mogą jeździć w trybie elektrycznym znacznie dłużej niż modele rywali. Przekłada się to na doskonałą, większą wydajność.

Zmiana pokoleniowa MG ZS doczeka się także odnowionego wyglądu nadwozia i wnętrza. Ponadto będzie oferować wiele nowych i ważnych funkcji. Nie będzie zatem zaskoczeniem, jeżeli hybrydowy MG ZS doczeka się tytułu najczęściej rejestrowanego modelu w wielu krajach Europy. Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę konkurencyjne ceny i fakt, iż MG ZS był czwartym najczęściej rejestrowanym samochodem w Hiszpanii. Na razie nie wiadomo, czy i kiedy taki model pojawi się w polskim katalogu chińskiej marki.

Idź do oryginalnego materiału