Maxus Deliver 9 150 KM

2 tygodni temu

Najtańszy na rynku, z najbogatszym wyposażeniem standardowym – chińska marka Maxus oferuje dostawczy model Deliver 9 w promocyjnej cenie. w tej chwili ten świetnie wyposażony samochód dostawczy na polskim rynku kosztuje 99 900 zł netto, co czyni go jednym z najtańszych pojazdów w swojej klasie.


Maxus Deliver 9 to nie tylko lider w swojej kategorii pod względem ceny, nie ma także konkurencji, jeżeli chodzi o wyposażenie standardowe. W porównaniu z rywalami z segmentu oferuje znacznie więcej za niższą cenę. W standardzie klienci otrzymują m.in. zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesny system multimedialny oraz przestronne i komfortowe wnętrze. – Naszym celem jest dostarczanie samochodów wysokiej jakości w bezkonkurencyjnej cenie i ze świetnym finansowaniem.

Maxus Deliver 9 to model, który wyróżnia się także bardzo bogatym wyposażeniem, czego nie oferuje konkurencja. Jesteśmy przekonani, iż ta oferta spotka się z ogromnym zainteresowaniem na polskim rynku – mówi Yaroslav Gural, przedstawiciel importera marki Maxus w Polsce.

Maxus Deliver 9 to idealne rozwiązanie dla firm, które oczekują od pojazdów dostawczych nie tylko niskiej ceny, ale także niezawodności, funkcjonalności i komfortu na najwyższym poziomie. Z tak atrakcyjną ofertą, dostawczak rodem z Państwa Środka ma szansę stać się numerem jeden na rynku samochodów dostawczych w Polsce. Do jego atutów należy długa gwarancja – na 5 lat z limitem do 160 tys. km, co najlepiej świadczy o jego trwałości. Gwarancja na perforację blachy wynosi 10 lat.

Mocny, oszczędny i ekologiczny

Auto jest napędzane nowoczesnym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem i wtryskiem common rail. 150 KM i 375 Nm zapewniają bardzo dobre osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Napęd jest przenoszony na przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Zarówno jednostka napędowa, jak i skrzynia biegów to konstrukcje własne, opracowane przez inżynierów SAIC. Silnik spełnia wymagania najnowszej normy Euro 6E, więc będzie mógł się poruszać także w strefach czystego transportu, które będą obowiązywać w coraz większej liczbie miast.

Bogate wyposażenie, świetna cena

W bazowej wersji znalazły się m.in. takie elementy, jak sześć poduszek powietrznych, system ESP, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, asystent ruszania pod górę HHC, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i pojazdach w martwym polu lusterek oraz tempomat. O komfort dbają także należące do standardu: klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem dotykowym z Apple CarPlay i Android Auto, a także tunerem DAB.

W polskiej ofercie dostępne są furgon oraz podwozie do zabudowy. Ta pierwsza odmiana w wersji L3H2 ma 594 cm długości, 206,2 cm szerokości i 253,5 cm wysokości. Jej ładowność wynosi 1185 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej – 11,55 m sześc. Podwozie do zabudowy ma długość 6,2 m, a jego ładowność wynosi 1445 kg. Obie odmiany Maxusa Deliver 9 mogą holować przyczepę o masie do 2800 kg, podczas gdy większość konkurencyjnych samochodów ma możliwości o 300 kg mniejsze.
Cennik dostawczaka z Azji rozpoczyna kwota 99 900 netto.

Idź do oryginalnego materiału