Maxus Deliver 7 trafia do pierwszych klientów

moto-przestrzen.pl 4 godzin temu
Deliver 7 stanowi nowy rozdział w historii Maxusa na polskim rynku. Z bardzo bogatym wyposażeniem standardowym, oszczędnym silnikiem wysokoprężnym i promocyjną ceną, zapewnia on marce mocne wejście do jednego z najpopularniejszych segmentów na polskim rynku samochodów dostawczych. O jego cechach można się już przekonać osobiście: pierwsze egzemplarze dotarły do polskich dealerów marki.
Maxus Deliver 7 to nowa pozycja w konkurencyjnym segmencie samochodów dostawczych średniej wielkości z silnikami spalinowymi. Napędza go cechujący się wysoką trwałością i wydajnością (średnie zużycie 7,9 l/100 km w cyklu mieszanym wg normy WLTP) dwulitrowy silnik wysokoprężny, który przekazuje 150 KM i 375 Nm na oś przednią.
Efektywność Deliver 7 w pracy zwiększają duże możliwości przewozowe, określone przez maksymalną ładowność 1220 kg i dużą przestrzeń ładunkową 7,2 mł (wymiary 2913 x 1800 x 1428 mm). Funkcjonalność dodatkowo zwiększa możliwość ciągnięcia przyczep o masie do 2 ton.
Wyróżniającą cechą Deliver 7 jest stosunek jakości do ceny. Model debiutuje na polskim rynku z katalogową wartością 125 900 zł netto, która w tej chwili została obniżona przez krajowego importera marki Maxus, RSA Polska, do 103 900 zł netto.
Za tę cenę klienci zyskują samochód o wymiarach zewnętrznych 5,4 x 2 x 2 m, którego trzyosobowa kabina już w standardzie jest wyposażony w wiele systemów wspomagających bezpieczeństwo i komfort w codziennej eksploatacji: podgrzewanie foteli, lusterek bocznych i przedniej szyby, drzwi przesuwne po prawej i lewej stronie, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamerę 360°, 6 poduszek powietrznych i pakiet systemów asystujących w prowadzeniu.
Wysokie kompetencje Maxusa w zakresie nowych technologii są szczególnie widoczne na polu systemów multimedialnych. Deliver 7 wyposażony jest standardowo w ekran centralny 12,3”, który zapewnia dostęp do bezprzewodowych połączeń Apple CarPlay i Android Auto, Bluetootha, radia DAB oraz gniazd USB i USB-C.

Maxus na polskim rynku w 2025 r.: ofensywa silników wysokoprężne i napędów 4×4

Deliver 7 stanowi ważne wzmocnienie gamy Maxusa na polskim rynku obok elektrycznego odpowiednika e-Deliver 7, który zadebiutował już w czerwcu 2024 r. Obecny na polskim rynku od 2022 r. producent od momentu debiutu budował pozycję lidera w segmencie samochodów użytkowych z napędem elektrycznym. W tym roku przechodzi do ofensywy na polu modeli z silnikami spalinowymi.
Po udanej premierze vana e-Deliver 5 w marcu, który jest już dostępny w ofercie polskiego importera, gamę uzupełnia spalinowy Deliver 7. Jeszcze w pierwszej połowie roku Maxus zaprezentuje swój najbardziej spektakularny model na ten sezon – e-Terron 9, pierwszy elektryczny pick-up z napędem na cztery koła na rynku Unii Europejskiej. Ten wszechstronny pojazd uzupełni ofertę marki, odpowiadając zarówno na potrzeby przedsiębiorców, jak i klientów indywidualnych szukających pojazdu do celów rekreacyjnych. Przed końcem roku do sprzedaży trafi również wersja z silnikiem wysokoprężnym, bliźniaczy Terron 9.

Dystrybutor marki Maxus aktywnie poszukuje partnerów biznesowych na terenie całego kraju

W ramach szeroko zakrojonego planu ekspansji na 2025 r. polski importer marki Maxus dokonuje również głębokich zmian w sieci dealerskiej.
– Jesteśmy w tej chwili w momencie, który zdefiniuje naszą obecność i działanie na polskim rynku na wiele kolejnych lat. Tę pozycję chcemy budować z topowymi partnerami na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcą być częścią tego sukcesu. Planujemy utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie, jak też Elblągu – oznajmia dyrektor marki na polskim rynku.
Idź do oryginalnego materiału