Maxus Deliver 7 debiutuje w Polsce

3 dni temu

Na polskim rynku debiutuje Maxus Deliver 7. To van średniej wielkości z silnikiem spalinowym. Pierwsze egzemplarze pojazdu trafiły już do polskich dealerów.

Maxus Deliver 7 w pigułce

Maxus Deliver 7 napędzany jest dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym o parametrach 150 KM / 375 Nm, przekazywanych na oś przednią. Średnie zużycie paliwa ma zamykać się w 7,9 l/100 km (cykl mieszany WLTP). Van oferuje ładowność do 1220 kg i przestrzeń ładunkową o pojemności 7,2 mł (wymiary 2913x1800x1428 mm). Dodatkowo umożliwia ciągnięcie przyczep o masie do 2 ton.

Model wchodzi na rynek z ceną katalogową 125 900 zł netto, którą importer, RSA Polska, obniżył do 103 900 zł netto (cena promocyjna).

W standardowym wyposażeniu Maxus Deliver 7 znajduje się trzyosobowa kabina z podgrzewanymi fotelami, lusterkami bocznymi i przednią szybą, a także drzwi przesuwne po obu stronach, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera 360°, 6 poduszek powietrznych i pakiet systemów asystujących w prowadzeniu.

Pojazd wyposażony jest również w system multimedialny z 12,3-calowym ekranem centralnym, bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto, Bluetooth, radio DAB oraz gniazda USB i USB-C.

Marka Maxus w Polsce

Wprowadzenie modelu to rozszerzenie gamy Maxusa w Polsce. Pojazd jest sprzedawany także obok elektrycznego odpowiednika, e-Deliver 7, który zadebiutował w czerwcu 2024. Maxus, obecny na polskim rynku od 2022 r., dotychczas koncentrował się na segmencie samochodów użytkowych z napędem elektrycznym, a w 2025 r. planuje ekspansję w segmencie modeli z silnikami spalinowymi.

W pierwszej połowie 2025 r. planowana jest również premiera elektrycznego pick-upa e-Terron 9 z napędem na cztery koła. Pod koniec roku do sprzedaży ma trafić wersja wysokoprężna Terron 9.

Idź do oryginalnego materiału