Marka MG w gronie liderów polskiego rynku motoryzacyjnego

2 dni temu

MG awansowało do TOP20 w rankingu najlepiej sprzedających się marek samochodów osobowych w Polsce w 2024 roku. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, łączna liczba sprzedanych pojazdów MG wyniosła 6763. Chiński producent uplasował się w gronie takich marek jak Opel, Suzuki czy Nissan, umacniając swoją pozycję na naszym rynku motoryzacyjnym.

Od swojej premiery w końcu listopada 2023 roku marka MG sprzedała w Polsce już blisko 7000 aut. Według danych z raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w kategorii rejestracji samochodów osobowych marka prześcignęła w rankingu szereg firm obecnych w Polsce od wielu lat. Swoimi wynikami za 2024 rok model MG HS wyprzedził między innymi takie modele jak Kia Xceed, Skoda Karoq czy Suzuki Vitara, co wskazuje na zaufanie do marki, która pomimo bycia nowym graczem na naszym rynku, może się poszczycić swoją 100-letnią historią i doświadczeniem na Starym Kontynencie.

Portfolio produktowe MG Motor odzwierciedla kompleksowe podejście marki do swojej oferty. Obejmuje zarówno przestronne SUV-y, jak i modele hybrydowe oraz auta elektryczne.

– Znalezienie się w TOP20 na polskim rynku już w pierwszym pełnym roku działalności jest dla nas ogromnym sukcesem i dowodem na to, iż nasza oferta doskonale odpowiada na potrzeby polskich konsumentów. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i cieszymy się, iż MG staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką w Polsce – powiedział Marcin Buczek, Sales Manager SAIC Motor Poland.

Najchętniej wybierane modele MG w Polsce

Jednym z kluczowych modeli, który przyczynił się do sukcesu marki, jest SUV MG HS. Model ten uplasował się na 17. pozycji wśród rejestracji nowych modeli osobowych dla klientów indywidualnych, przy sprzedaży na poziomie 2557 egzemplarzy. Nowy MG HS, łączy przestronność, zaawansowane technologie i atrakcyjną cenę. Innym ważnym elementem sukcesu jest rosnąca popularność elektrycznego modelu MG4, który stanowi odpowiedź na wzrastające zapotrzebowanie na przystępne cenowo samochody elektryczne w Europie. Wśród rejestracji nowych, osobowych samochodów elektrycznych oraz hybrydowych – obejmujących zarówno hybrydy klasyczne, jak i plug-in – marka uplasowała się na 11. miejscu w Polsce.

Przyszłość MG w Polsce

Marka MG nie zamierza zwalniać tempa i planuje dalszy rozwój swojej oferty w naszym kraju. W 2025 roku planowane jest wprowadzenie kolejnych nowości, które mają umocnić jej pozycję na rynku i tworzyć zróżnicowane portfolio oferujące samochody różnych segmentów i dające możliwość wyboru jednostki napędowej. Dzięki ofercie obejmującej konkurencyjne ceny, nowoczesne technologie i bogaty pakiet gwarancyjny, marka zdobywa zaufanie coraz szerszego grona klientów. Trzeba podkreślić, iż wszystkie modele MG dostępne w Polsce są objęte pakietem gwarancyjnym 3×7 (Triple-7 Care Warranty), w tym 7-letnią standardową gwarancją producenta (lub do 150 000 km), 7-letnim programem Assistance, oraz 7-letnim okresem bezpłatnych przeglądów (coroczna kontrola 7 głównych układów pojazdu). Dodatkowo MG oferuje 7-letnią ochronę przed perforacją karoserii z powodu korozji, a w przypadku samochodów elektrycznych, zakres gwarancji obejmuje elektryczny układ napędowy przez 7 lat lub 150 000 km oraz zestaw zasilający (akumulator HV) na 7 lat lub 150 000 km

Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału