Lotus Theory 1 to elektryczny samochód sportowy o dużej mocy z elementami dotykowymi i tekstyliami robota

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Lotus ujawnił swój nowy Teoria 1 elektryczny samochód sportowykoncepcja, która według producenta samochodów „uosabia przyszłość inteligentnych pojazdów o dużej wydajności”.

Jest to wizualna pomoc dla nowych zasad projektowania cyfrowego, naturalnego i analogowego (DNA — rozumiesz?) firmy Lotus, na których planuje oprzeć swoje nowoczesne pojazdy o wysokich osiągach.

Theory 1 oferuje nowe wnętrze Lotus „Lotuswear”, które obiecuje wciągające i spersonalizowane wrażenia z jazdy. Dostosowuje się fizycznie do kierowcy i pasażerów, dzięki czemu siedzenia są wygodniejsze i komunikuje się ze światłami i sprzężeniem zwrotnym, które może na przykład powiedzieć, kiedy wykonać skręt.

Materiały wnętrza to lekkie, robotyczne tekstylia zbudowane przez MotorSkins, które wykorzystują nadmuchiwane kapsuły w siedzeniach i kierownicy, które dynamicznie dostosowują się podczas jazdy. Prawdopodobnie będziesz potrzebować tej pomocy, ponieważ koncepcja generuje prawie 1000 koni mechanicznych, ma prędkość maksymalną 320 km/h (prawie 200 mil/h) i przyspieszenie od 0 do 62 mil/h w mniej niż 2,5 sekundy.

Lotuswear zawiera również wszystkie inne nowoczesne elementy sprzętowe i programowe pojazdu, w tym ekran OLED, sztuczne dźwięki „prędkości”, redukcję hałasu we wnętrzu i dźwięk immersyjny.

Jest również zdolny do poziomu 4 dzięki sprzętowi do samodzielnej jazdy, który obejmuje cztery czujniki lidar i sześć kamer HD, a także platformę komputerową Nvidia Drive do przetwarzania w czasie rzeczywistym wokół samochodu. I ma układ kierowniczy steer-by-wire z zasięgiem elektrycznym 250 mil (WTLP).

Według Lotusa Theory 1 nie jest planowana do produkcji; ma służyć jako „płótno” do prac badawczo-rozwojowych. Firma macierzysta producenta samochodów, Geely, pracuje nad ponownym wynalezieniem Lotusa w erze elektrycznej i ma pewne fajne pojazdy elektryczne w przygotowaniu, takie jak EmeyaKoncepcja Theory 1 pokazuje, iż brytyjski producent samochodów przez cały czas wierzy w lekkie samochody sportowe — tak jak Japończycy.



Source link

Idź do oryginalnego materiału