Zmiany dla polskich klientów Lidla obejmują trzy następujące obszary:
1. E-Mobilność
Nowa funkcja umożliwia użytkownikom ładowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in na stacjach ładowania zlokalizowanych na parkingach sklepów Lidl. Aby skorzystać z tej usługi, należy powiązać kartę płatniczą z aplikacją. W momencie rozpoczęcia ładowania na karcie zostanie zablokowana kwota 100 złotych.
2. Scan&Go
Dzięki tej funkcji klienci mogą samodzielnie skanować produkty podczas zakupów i finalizować płatność dzięki telefonu, bez konieczności podchodzenia do tradycyjnej kasy.
By zrozumieć skalę tej zmiany, warto wspomnieć, iż sieć Kaufland umożliwia samodzielne skanowanie produktu, jednak płatności należy dokonać w kasie.
3. Zwroty produktów przemysłowych.
Procedura zwrotu towarów przemysłowych została uproszczona. Klienci mają teraz możliwość zwrotu pełnowartościowego produktu zakupionego z wykorzystaniem aplikacji w dowolnym sklepie stacjonarnym Lidl na terenie Polski w ciągu 30 dni od daty zakupu, co jest widoczne na dowodzie zakupu.
"W przypadku nabycia produktów przemysłowych z wykorzystaniem usługi, użytkownik może dokonać zwrotu pełnowartościowego produktu zakupionego z wykorzystaniem usługi w stacjonarnym sklepie Lidl znajdującym się na terenie Rzeczypospolitej Polski w ciągu 30 dni od daty zakupu (widocznej na dowodzie zakupu)" – brzmi zapis regulaminu Lidla dotyczący tej zmiany, który przytacza portalspozywczy.pl.
Warto dodać, iż zmiany w regulaminie wchodzą już 5 marca, natomiast nowe funkcje będą dostępne niebawem.