Lidl ogłasza ważne zmiany dla klientów. Wchodzą w życie już 5 marca

11 godzin temu
Niemiecka sieć w Polsce wprowadza najważniejsze zmiany. Od 5 marca 2025 roku Lidl wprowadził istotne zmiany w aplikacji lojalnościowej Lidl Plus, która obejmuje trzy obszary. o ile klienci Lidla nie zaakceptują tych zmian, nie będą mieli możliwości korzystania z aplikacji.


Zmiany dla polskich klientów Lidla obejmują trzy następujące obszary:


1. E-Mobilność


Nowa funkcja umożliwia użytkownikom ładowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in na stacjach ładowania zlokalizowanych na parkingach sklepów Lidl. Aby skorzystać z tej usługi, należy powiązać kartę płatniczą z aplikacją. W momencie rozpoczęcia ładowania na karcie zostanie zablokowana kwota 100 złotych.

2. Scan&Go


Dzięki tej funkcji klienci mogą samodzielnie skanować produkty podczas zakupów i finalizować płatność dzięki telefonu, bez konieczności podchodzenia do tradycyjnej kasy.


By zrozumieć skalę tej zmiany, warto wspomnieć, iż sieć Kaufland umożliwia samodzielne skanowanie produktu, jednak płatności należy dokonać w kasie.


3. Zwroty produktów przemysłowych.

Procedura zwrotu towarów przemysłowych została uproszczona. Klienci mają teraz możliwość zwrotu pełnowartościowego produktu zakupionego z wykorzystaniem aplikacji w dowolnym sklepie stacjonarnym Lidl na terenie Polski w ciągu 30 dni od daty zakupu, co jest widoczne na dowodzie zakupu.

"W przypadku nabycia produktów przemysłowych z wykorzystaniem usługi, użytkownik może dokonać zwrotu pełnowartościowego produktu zakupionego z wykorzystaniem usługi w stacjonarnym sklepie Lidl znajdującym się na terenie Rzeczypospolitej Polski w ciągu 30 dni od daty zakupu (widocznej na dowodzie zakupu)" – brzmi zapis regulaminu Lidla dotyczący tej zmiany, który przytacza portalspozywczy.pl.

Warto dodać, iż zmiany w regulaminie wchodzą już 5 marca, natomiast nowe funkcje będą dostępne niebawem.

Idź do oryginalnego materiału