Kuga żyje i ma się dobrze. Ford wprowadza nową wersję Graphite Tech Edition

1 rok temu
Zdjęcie: Ford Kuga Graphite Tech Edition


Ford Kuga nie był może ostatnio oczkiem w głowie Forda, ale wciąż cieszy się powodzeniem wśród klientów. Do gamy dołącza właśnie specjalna wersja Graphite Tech Edition. Czym się wyróżnia?

Kuga dobrze radzi sobie w Europie, a Ford chce podtrzymać zainteresowanie modelem. Do gamy dołącza wersja Graphite Tech Edition, która jest pozycjonowana tuż pod flagowym Vignale. Czym się wyróżnia i jakie ma wyposażenie?

Ford Kuga Graphite Tech Edition

Po raz pierwszy do oferty tego modelu trafił wariant kolorystyczny Grey Matter. Szary lakier to próba wstrzelenia się w modę na auta w tym odcieniu. Czy udana? To pokażą dane sprzedażowe, ale moim zdaniem, Kuga wygląda w takiej kolorystyce całkiem zgrabnie. Swoje trzy grosze dorzucają w kwestii stylistyki również 19-calowe felgi, zarezerwowane dla tej edycji.

Czarne, wykończone błyszczącym lakierem obręcze kontrastują z nadwoziem, a opcjonalnie, mogą być jeszcze większe. 20-calowe koła są dostępne w pakiecie ST-Line Black. Nowa wersja standardowo jest wyposażona w pakiet ST-Line, obejmujący duży tylny spojler i czerwone zaciski hamulcowe, a także aluminiowe pedały i listwy ochronne progów. Wspominany pakiet ST-Line Black, oprócz większych felg obejmuje również lakierowany na czarno dach, czarne nakładki na lusterka, otwory wentylacyjne w przedniej części nadwozia i tylny spojlera.

Graphite Tech Edition z kompletnym wyposażeniem w standardzie

W wersji Graphite Tech Edition nie brakuje również wyposażenia – w standardzie znajdziemy tu LED-owe, adaptacyjne reflektory, wyświetlacz head-up, system multimedialny z nawigacją, kamerę cofania, system bezkluczykowy, tapicerkę ze skóry ekologicznej oraz kompletny zestaw systemów wsparcia kierowcy. Obejmuje on m.in. adaptacyjny tempomat z funkcją stop & go, system monitorowania martwego pola w lusterkach, układ monitorowania zmęczenia kierowcy i system wspomagający parkowanie.

Diesel, benzyna czy hybryda?

Dobra wiadomość jest taka, iż Kuga w specjalnej edycji jest dostępna w pełnej gamie silnikowej. Oznacza to, iż pod maską może pracować benzynowy silnik EcoBoost, diesel EcoBlue, hybryda lub hybryda plug-in. Diesel i hybryda mogą mieć napęd na 4 koła, a pozostałe wersje są napędzane na przednią oś.

Ford Kuga Graphite Tech Edition – cena

Kuga Graphite Tech Edition, produkowana jest w zakładach Forda w Walencji w Hiszpanii. Auto można zamawiać w całej Europie, a pierwsze dostawy do klientów rozpoczną się w czerwcu. W Polsce, cena odmiany startuje z poziomu 193 810 zł.

Idź do oryginalnego materiału