Dawny SsangYong stał się przeszłością. sukcesor ze zmienioną nazwą KGM jest gotów na rewolucję w katalogu modeli, która wysoko podniesie poprzeczkę rywalom. Na początek zaproponowano klientom nowoczesnego elektrycznego SUV-a, a teraz pierwszy cennik dostał hybrydowy rywal Toyoty RAV4.
Żadna Dacia Bigster nie jest tak gotowa na wszystko, jak KGM Torres HEV
Jak niedawno informowaliśmy, dawny SsangYong zamierza sięgnąć po najnowsze technologie napędów i nowoczesne wzornictwo, by tchnąć powiew świeżości w ofertę niedocenianej marki.
KGM Torres EVX dał nam możliwość wglądu w nową rzeczywistość napędów KGM. Elektryczny SUV dostał wszystko, by pomóc marce trafić tam, gdzie SsangYong nie dotarł. Teraz pierwszą ofertę dostał hybrydowy Torres, który jest kolejnym elementem strategii podbicia sprzedaży i przywrócenia utraconej pozycji. Co wiadomo na temat oferty tego modelu?
Hybrydowy SUV KGM wyróżni się wydajnością w mieście
Nowy KGM Torres HEV jest gotowy na podbój rynków. Rywale muszą się liczyć z faktem, iż dzięki nowo opracowanej technologii „ Dual-Tech Hybrid ” koreański SUV będzie odbierał im sprzedaż.
Nowy wydajny Torres zmieni się głównie pod względem mechanicznym. Z zewnątrz przez cały czas zachowuje swój wyjątkowy, rozpoznawalny wygląd. jeżeli chodzi o wnętrze, to hybrydowy Torres korzysta z dwóch 12’3’ calowych ekranów (wskaźników i systemu multimedialnego). Tym razem, system wyposażono w Apple CarPlay i Android Auto, dodano asystentów jazdy i 18-calowe felgi aluminiowe.
Technologia „Dual-Tech Hybrid” jest typowa dla hybrydy niewymagającej ładowania. Dzięki niej Torres bardzo często jeździ elektrycznie (do 100 km/h). Inteligentna kooperacja między 1,5-litrowym silnikiem benzynowym, silnikiem elektrycznym i skrzynią biegów e-DHT zapewnia płynną pracę. Dodatkowo koreański SUV obiecuje niskie zużycie (6,2 l/100 km) i wyjątkowy komfort jazdy. KGM dzięki automatycznemu dostosowywaniu pracy silnika między 9 trybami jazdy zapewnia, iż SUV zawsze jedzie wydajnie i na dodatek bez konieczności ustawiania czegokolwiek.
Koreański SUV wielkośći RAV4 z mocą ponad 200 KM będzie dobrą alternatywą dla droższych topowych modeli
Warto wiedzieć, iż Torres HEV korzysta z systemu opracowanego na bazie pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu. W rezultacie 1,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 150 KM pełni funkcję generatora prądu dla małej baterii (1,83 kWh). KGM twierdzi, iż hybrydowy Torres może jeździć na prądzie przez 94% czasu w mieście. To plus moc 204 KM i dobre wyposażenie w standardzie wielu przekona do zakupu.
Pierwszy cennik w kraju wiatraków uwzględnia 4 poziomy wyposażenia: Bronze, Platino, Titanium i Black Line. Ceny zaczynają się odpowiednio od 39 990 euro, 43 490 euro, 47 990 i 50 840 euro. Podobnej wielkości Toyota RAV4 zaczyna się w Holandii od 50 995 euro. W związku z tym ten koreański Defender stworzony do zadań specjalnych będzie bardzo dobrą opcją dla droższych modeli, takich jak Hyundai Tucson, czy Kia Sportage.
Jeśli chodzi o cenę nowego KGM Torres Dual-Tech Hybrid w Polsce, to nie pozostało znana. Klienci w Holandii mogą oczekiwać pierwszych dostaw już w sierpniu br. W związku z tym na ofertę na polski rynek nie trzeba będzie długo czekać.