Nie każdy zaczyna od sprzętu z 200 końmi i kontrolą startu. Ale to wcale nie znaczy, iż trzeba zaczynać nudno. Eliminator 500 wchodzi na scenę z przytupem. To motocykl, który mówi: mam świeże prawko, ale mam też styl. I nie potrzebuję dwóch sezonów, żeby wyglądać jakbym jeździł od dekady.
Eliminator wygląda jak klasyczny cruiser, ale nie wpadł na urodziny z lat 60. Ma niską sylwetkę, długie linie i spokojną geometrię, która daje wrażenie spokoju. Ale pod spodem czai się dwucylindrowy silnik, który doskonale znają właściciele modeli Ninja 500 czy Z500 – i wiedzą, iż to bardzo udana, żywa i kulturalna jednostka.
Tutaj jednak została zestrojona inaczej – mniej zadziornie, bardziej liniowo. Idealnie do miasta, idealnie dla początkujących. Ale niech nie zwiedzie cię słowo „łagodny” – jak tylko przekroczysz 6 tysięcy, Eliminator pokazuje, iż nie jest tylko grzecznym cruiserem do jazdy po deptaku.
Dla tych, co zaczynają, ale chcą wyglądać jak bossowie
Pozycja za kierownicą? Wyprostowana, niska, relaksująca. Wysokość siedziska to zaledwie 735 mm, więc choćby osoby o skromnym wzroście poczują się tu pewnie. Do tego nisko poprowadzona rama kratownicowa, koła 18/16 cali i masa nieprzekraczająca 177 kg. Wszystko to sprawia, iż motocykl prowadzi się lekko, przewidywalnie i… po prostu przyjemnie.
Wsiadasz i czujesz się jak w domu. choćby jeżeli to pierwszy raz.
Eliminator 500 – dane techniczne (2025)
Silnik | 2-cylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność | 451 cmł |
Moc maksymalna | 45 KM przy 9 000 obr./min |
Moment obrotowy | 42,6 Nm przy 6 000 obr./min |
Masa własna | 176–177 kg |
Wysokość siedziska | 735 mm |
Zbiornik paliwa | 13 l |
Zużycie paliwa | 3,8 l/100 km |
CO₂ | 89 g/km |
Zawieszenie i hamulce
- Przód: amortyzator teleskopowy ø41 mm
- Tył: klasyczne podwójne amortyzatory
- Hamulce przód: tarcza ø310 mm, 2-tłoczkowy zacisk
- Hamulce tył: tarcza ø240 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Wyposażenie, które robi klimat (i robotę)
- Gniazdo USB-C – bo kto nie ładuje telefonu podczas jazdy, nie żyje w 2025
- Kanapa Ergo-Fit – niska, wysoka, do wyboru
- Stelaż bagażowy – na zakupy, plecak albo zapas stylu
- Tank pad – bo choćby cruiser zasługuje na ochronę
Dla kogo jest Eliminator?
Dla tych, którzy:
- właśnie zdali egzamin i chcą coś więcej niż golasa 250,
- szukają niskiego, stylowego motocykla z charakterem,
- nie boją się spojrzeń, ale też nie muszą niczego udowadniać,
- chcą rozpocząć przygodę z motocyklami w dobrym stylu i na luzie.
Zobacz Eliminatora z bliska:
Umów się na jazdę testową
Promocje Kawasaki 2025
Oficjalna strona Eliminatora






















