Japoński smerf. Recenzja hybrydowej Toyoty Yaris

10 godzin temu

Tygodnik „Motor” opublikował zestawienie podsumowujące sprzedaż nowych samochodów w Polsce w ubiegłym roku: – Dominującą pozycję utrzymała Toyota, która przekroczyła 100 tysięcy sprzedanych aut. To więcej niż wynik zajmujących drugą oraz trzecią pozycję Skody i Volkswagena razem wziętych – czytamy w tekście. jeżeli chodzi o poszczególne modele, w pierwszej piątce najchętniej kupowanych wozów są aż cztery Toyoty. Rodzynkiem w stawce jest Skoda Octavia, którą otaczają Corolla, Yaris Cross, C-HR i Yaris. O ile nad fenomenem japońskiej marki na polskim rynku jestem skłonny długo dyskutować, to jeden pojazd z tego grona nie budzi moich wątpliwości. Dla Corolli czy C-HR-a łatwo znajdę ciekawsze alternatywy, ale dla „zwykłego” Yarisa – bez dopisku Cross – już nie. Ten całkowicie spełnił moje oczekiwania względem wozu z segmentu B jeszcze latem 2020 roku, kiedy miałem okazję sprawdzić pierwsze egzemplarze z obecnej, czwartej generacji. I zdania nie zmieniam teraz, gdy japoński mieszczuch przeszedł kurację odmładzającą.

Idź do oryginalnego materiału