W samym lutym Toyota dostarczyła klientom 8585 samochodów, umacniając swoją pozycję lidera zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Polacy kupili 2936 aut, a firmy 5649.
Corolla na czele – Toyota dominuje w rankingu popularności
Według informacji przesłanych przez japońskiego producenta Toyota nie tylko dominuje w ogólnej sprzedaży, ale również w rankingu najpopularniejszych modeli w Polsce. Aż pięć miejsc w pierwszej dziesiątce należy do samochodów tej marki.
Corolla, napędzana hybrydą piątej generacji, od 2021 roku nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera. W pierwszych dwóch miesiącach 2025 roku zarejestrowano 3924 egzemplarze tego kompaktowego modelu, z czego 1667 w samym lutym.
Na drugim miejscu znajduje się Toyota C-HR, która zanotowała 34-procentowy wzrost sprzedaży. Do końca lutego zarejestrowano 3156 egzemplarzy tego modelu. Na dalszych pozycjach w rankingu znajdziemy Yarisa Cross (1961 aut), Yarisa (1921 egz.) oraz SUV-a RAV4 (1806 egz.).
Dominacja w segmentach – Toyota dla wszystkich
Toyota pozamiatała nie tylko w ogólnym rankingu sprzedaży, ale również w poszczególnych segmentach rynku. Aygo X zdominował segment najmniejszych aut, osiągając 48,1 proc. udziału. W segmencie B liderem jest Yaris (25,2 proc. udziału), w B-SUV Yaris Cross (18,6 proc. udziału), a w segmencie C prym wiedzie Corolla (25,1 proc. udziału).
W niezwykle konkurencyjnym segmencie C-SUV C-HR z udziałem na poziomie 19,2 proc. jest liderem, a Corolla Cross zajmuje piąte miejsce z wynikiem 877 zarejestrowanych egzemplarzy. W segmencie D liderem jest Camry z udziałem 23,7 proc. Hybrydowa limuzyna zanotowała wzrost sprzedaży o 39 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając wynik 1187 zarejestrowanych aut.