Instalowanie CSL DRL na G80 M3

1 rok temu

Jedną z wielu fajnych cech BMW CS lub CSL jest zestaw żółtych świateł DRL lub świateł do jazdy dziennej. Zastanawiałem się, czy byłoby to możliwe, aby uzyskać taki wygląd na własną rękę, a firma o nazwie Bayoptics chętnie pomogła. Ta historia przejdzie przez instalację z TySpeed ​​i pokaże wyniki tego, jak łatwy mod może wywrzeć duży wpływ. Nie pogubiłem się w ironii, iż 20 lat temu polowaliśmy na żarówki Sylvania, które emitowały czyste białe światło. Teraz wymieniamy jednostki magazynowe na żółte. Ale nie ja decyduję o tym, co jest fajne. CSL DRL są.

Najpierw kilka pytań od mas na temat moich poprzednich modów.

Aktualizacja zawieszenia M Performance

Do tej pory uwielbiam zawieszenie M Performance.

Przejechałem tym samochodem około 500 mil od czasu zamontowania zawieszenia M Performance i czuję, iż jest prawie idealny.

Wygląd nie jest tak agresywny, jak niektóre konfiguracje, ale wolałbym zachować pełną funkcjonalność samochodu, niż go „trzasnąć”. Niższe, a koła uderzałyby w wewnętrzne ściany błotnika przy pełnym zablokowaniu. Wygląd OEM +, jaki oferuje zawieszenie, jest w sam raz.

Z tyłu dolne sprężyny mają tendencję do opadania, co może powodować ostrą i niestabilną jazdę w połowie zakrętu. G80 ma już coś, co niektórzy nazywają „mocną” jazdą z fabryki, co zasadniczo pogorszyło sytuację (choć nie jest nie do zniesienia)

Tylko prawdziwi masochiści będą jeździć w trybie Sport+, ale poza tym daje to samochodowi większe poczucie precyzji i zwrotności.

Dookoła dystanse 12mm. Zestaw HAS można obniżyć bardziej w razie potrzeby.
Tył jest prawie idealny.
Zwrotność samochodu znacznie się poprawiła, ale wyczucie układu kierowniczego pozostaje niezmienione.

Czy dron AWE Track Exhaust?

Ta konfiguracja była również świetnym dodatkiem.

Rura środkowa i układ wydechowy AWE Track działają już od kilku tysięcy mil i nie wyobrażam sobie innej konfiguracji. W ogóle nie brzęczy, jak wiele innych systemów, które słyszę w tym samochodzie.

Jeśli jesteś na szóstym miejscu przy prędkości około 80 mil na godzinę, pojawia się lekki warkot, ale w żadnym wypadku nie jest to nie do zniesienia. Modele konkurencji prawdopodobnie choćby nie będą miały tego problemu ze względu na dodatkowe biegi. Konfiguracja Borla na moim E92 była gorsza i miała tłumiki.

Jeśli jesteś kimś, kto sięga po przycisk Sport+ na seryjnym wydechu i cały czas tak jeździ, pokochasz tę konfigurację.

Na światła.

Dlaczego żółte DRL CSL?

M4 GT3 ma żółte DRL. Zdjęcie: BMW.

To nie jest pozujący wygląd. Żółte światła do jazdy dziennej są instalowane w samochodzie wyścigowym BMW M4 GT3 od czasów E92.

Żółte oświetlenie lub selektywna żółta pomaga oczom lepiej przystosować się do ciemności. W wyścigach GT, takich jak ten, w którym bierze udział M4, pomaga odróżnić samochody w określonych klasach. Klasa Prototype jest szybsza na torze, a kierowcom łatwiej jest zorientować się, kto jest kim w nocy.

BMW po raz pierwszy zrobiło to dla samochodu produkcyjnego w F90 M5 CS i sprawiło, iż wszyscy zareagowali „ohhhh”. Tak więc zarówno M4 CSL, jak i M3 CS otrzymują leczenie.

Teraz mój mizerny samochodzik też.

Żółte DRL.

Jak zainstalować żółte lampy DRL Bayoptics CSL na G80 M3?

Nie jest to zbyt trudne, jeżeli jesteś tak skłonny do mechaniki, ale ponownie udałem się do Tyspeed, aby udokumentować proces. Z windą wszystko jest łatwiejsze, a chłopaki gwałtownie sobie z tym poradzili.

Dzisiaj będziemy pracować z Adamem, kierownikiem warsztatu i mistrzem techniki BMW. Weźmy się za to.

Wróciliśmy do TySpeed ​​w celu przeprowadzenia tej instalacji. Tyler sam ma na sobie G82 M4.
Oto konfiguracja zapasów. Zdjęcie jest celowo ciemne.
Zaczynamy od usunięcia dwóch górnych jednostek oświetleniowych. Po prostu odkręca się je dwoma śrubami.
Wtyczki są delikatne. Naciśnij klips i pociągnij.
Są to radiatory, których zadaniem jest odprowadzanie ciepła z samego układu.
Samochód następnie podnosi się, a przednie koła gasną.
Zdejmij przednią ścianę błotnika. Kilka śrub załatwi sprawę.
Za ścianą znajduje się wiele rzeczy, ale potrzebujemy drugiej jednostki LED w górnych rogach.

Tutaj.
Wióry magazynowe są utrzymywane dzięki kleju termicznego. Potrzebujemy opalarki, żeby je rozgrzać i usunąć.
Adam rozgrzewa każdy chip, aby ułatwić jego usunięcie. Mimo to potrzeba trochę mięśni, aby go wyskoczyć.
Aby zainstalować chipy Bayoptics, używamy dostarczonej taśmy termicznej. Działa tak samo jak klej, ale jest łatwiejszy w obsłudze.
Adam ostrożnie przycina każdy kawałek do kształtu płytki drukowanej.
Oczyść podstawę każdej jednostki kleju, aby upewnić się, iż taśma będzie się kleić.
Po zainstalowaniu każdego chipa po prostu odwracamy kroki, aby je podłączyć i przykręcić.
Zainstaluj ponownie dwie górne jednostki oświetleniowe.
To wszystko! Oto ostateczny wynik.
Tyler ma takie same światła w swoim M4.

Wyniki Bayoptics CSL DRL

Oto efekt końcowy z samochodem przy odpowiednim oświetleniu.


Dość dramatyczne i dość łatwe, jeżeli możesz samodzielnie uzyskać dostęp do ściany błotnika. Co teraz zrobić z tym nosem…

Chcesz sprawdzić swój samochód?

Jeśli mieszkasz w okolicy trzech stanów i chcesz, żebym to sprawdził, wyślij mi e-mail!

Wspieraj sprawę

Prowizje mogą być otrzymywane za linki do produktów na tej stronie. Pomóż, jeżeli możesz.

Używam korpusów i obiektywów aparatu Nikon, Westcott Ice Light 2, statywu Manfrotto, filtrów B + W oraz iMaca Pro, aby tworzyć dzieła sztuki, które tu widzisz.

Śledź nas na Instagramie @machineswithsouls

Podobają Ci się recenzje? Rozgłosić

Idź do oryginalnego materiału