Hyundai rozpoczyna wdrażanie nowej aplikacji myHyundai, która zastąpi dotychczasowe rozwiązania Bluelink oraz myHyundai 3.0. Nowa platforma ma połączyć usługi łączności, zarządzanie pojazdem i wsparcie kierowcy w jednym, spójnym środowisku. Aplikacja będzie dostępna w 43 krajach Europy, a pełna migracja użytkowników potrwa do końca procesu wdrożeniowego rozpoczętego w lipcu 2025 roku.
Nowa myHyundai ma uprościć codzienne korzystanie z samochodu – zarówno przed podróżą, w trakcie jazdy, jak i po jej zakończeniu. Hyundai stawia na jeden ekosystem zamiast kilku oddzielnych aplikacji i serwisów.
Jedna aplikacja, wiele funkcji
Nowa aplikacja myHyundai oferuje przeprojektowany interfejs UI/UX, który integruje status pojazdu i funkcje zdalnego sterowania w jednym menu. Ważnym elementem jest inteligentne planowanie tras dla samochodów elektrycznych, uwzględniające ładowanie i pozwalające przygotować podróż jeszcze przed wejściem do auta.
Użytkownicy mogą także:
- wysyłać cel podróży bezpośrednio z Map Google do systemu nawigacji,
- korzystać z funkcji zdalnych także na smartwatchu,
- używać widżetów dających szybki dostęp do kluczowych informacji bez uruchamiania aplikacji.
Bluelink, kluczyk cyfrowy i serwis w jednym miejscu
Nowa aplikacja myHyundai integruje wszystkie najważniejsze usługi:
- Hyundai Bluelink Europe,
- Hyundai Digital Key 2,
- szczegółowy rejestr jazdy,
- dostęp do gwarancji, instrukcji obsługi i pomocy drogowej,
- wyszukiwarkę dealerów,
- internetową rezerwację serwisu (OSB) i historię serwisową.
Część funkcji serwisowych była wcześniej dostępna tylko w aplikacji myHyundai 3.0, działającej w ograniczonej liczbie krajów. Nowa aplikacja ma ujednolicić dostęp do tych usług na całym rynku europejskim.














