Hyundai kradnie scenę premierą SUV-a o niespotykanej jakości. To będzie duży hit

3 godzin temu

Publiczność w Europie z zaciekawieniem przyjęła informacje o zupełnie nowym SUV-ie ulubionej koreańskiej marki. Hyundai przygotował go z chińskim BAIC i nie ma on w sobie niczego ze znanych nam modeli dostępnych w katalogu producenta. ELEXIO to produkt o niespotykanej jakości, który trafi do sprzedaży w tym tygodniu.

SUV ELEXIO to dzieło 5-letniej pracy inżynierów i projektantów

Oferta marki Hyundai wyróżnia się bogatą gamą modeli uwzględniających nowoczesne SUV-y i miejskie modele z napędami na miarę czasów. Teraz Hyundai kradnie uwagę mediów nowym pojazdem, który powstał we współpracy z chińskim BAIC. SUV jest już gotowy na swoją komercyjną podróż. Przedsprzedaż rusza już w tym tygodniu, co budzi ekscytację w Chinach, gdzie ELEXIO otworzy księgę zamówień. Publiczność nie ma wątpliwości, to będzie duży hit.

Hyundai ELEXIO, który przyciąga uwagę świata, nie przypomina żadnego z modeli IONIQ, choć też jest SUV-em w 100% elektrycznym. Zbudowany na globalnej platformie pojazdów elektrycznych E-GMP, nowy kompaktowy SUV może pochwalić się maksymalnym zasięgiem CLTC na samym napędzie elektrycznym wynoszącym 722 km.

Jeśli chodzi o wymiary, to długość, szerokość i wysokość wynoszą odpowiednio 4615/1875/1676 (1700) mm długości. Rozstaw osi pojazdu wynosi zaś 2750 mm. Teraz kiedy znana jest data uruchomienia linii produkcyjnej i otwarcia księga zamówień owoc współpracy dwóch producentów skupia na sobie uwagę chińskiego rynku. Kluczem do jego sukcesu jest bowiem cena.

foto: materiały prasowe producenta

Publiczność w Chinach nie ma watpliwości- Hyundai ELEXIO to będzie duży hit

Nowy SUV w ofercie marki Hyundai, który otworzy księgi zamówień 16 października, trafi do oferty na chiński rynek w 7 kolorach nadwozia do wyboru. Dostępny do wyboru z felgami o rozmiarach 18- i 20-cali, jeżeli chodzi o projekt wnętrza, wyróżnia się względem znanych nam modeli.

Hyundai wyeliminował tradycyjny panel LCD wskaźników i zastąpił do zupełnie nowym tworząc czyste i przejrzyste wnętrze. Standardem wyposażenia jest wyświetlacz przezierny ego i 27-calowa konsola środkowa z dwoma ekranami 4K i ekranami dla pasażerów, tworzące nowoczesny, inteligentny interfejs samochodu. Samochód posiada również dwukolorową, trójramienną kierownicę wielofunkcyjną, 2 panele ładowania bezprzewodowego oraz 4 uchwyty na kubki. W kabinie ELEXIO uwzględniono również system audio BOSE, panoramiczny dach z elektryczną osłoną przeciwsłoneczną, dwuwarstwowe szyby dźwiękoszczelne, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika oraz różne tryby jazdy.

Wyjątkowa kolorystyka i nowoczesne fotele podkreślają przestronność wnętrza i tworzą komfortowe i przyjemne środowisko jazdy dla całej rodziny. Hyundai zadbał także o schowki maksymalizujące wykorzystanie przestrzeni, zaspokajając tym samym zróżnicowane potrzeby związane z przechowywaniem.

Owocem 5 lat pracy inżynierów jest technologia i inteligencja ELEXIO. SUV oprócz tego, iż jest praktyczny i funkcjonalny, to dzięki wydajnemu procesorowi SA8295 firmy Qualcomm, obsługuje różnorodne usługi. Na przykład AutoNavi Maps, najnowszą technologię rozpoznawania głosu i rozwiązania oparte na modelach językowych na dużą skalę. Dzięki płynnemu połączeniu telefonu z pojazdem użytkownicy mogą korzystać z komunikatorów internetowych i szerokiej gamy opcji rozrywki. Dodatkowo użytkownicy mogą korzystać z bezpieczniejszych funkcji wspomagania jazdy opartych na analizie danych. To zapewnia większą wygodę i spokój ducha podczas jazdy.

foto: materiały prasowe producenta

Hyundai ELEXIO stawia na bezprecedensowe wrażenia z jazdy

Ten nowy, odważny SUV klasy „BOLD premium” dzięki koreańskiej minimalistycznej estetyce i zaawansowanym technologiom jest bardzo wyczekiwany na chińskim rynku. Wyrazista, futurystyczna grafika idealnie komponuje się z całością projektu pojazdu, co podoba się chińskiej publiczności.

Jeśli chodzi o ofertę, to nowy samochód marki Hyundai w Chinach będzie dostępny w dwóch wariantach do wyboru: z jednym lub dwoma silnikami. Ta pierwsza opcja z napędem na przednie koła ma moc maksymalną 160 kW (217 KM). Druga z napędem na cztery koła ma moc maksymalną 233 kW (316 KM). Silnik z przodu ma moc znamionową 62 kW i moc szczytową 160 kW, a silnik z tyłu odpowiednio 48 kW i 73 kW. Ponadto Hyundai umożliwia naładowanie akumulatora ELEXIO od 30% do 80% w ciągu 27 minut.

ELEXIO będzie korzystał z akumulatorów LFP o pojemności 64,2 kWh i 88,1 kWh. Zasięg w warunkach CLTC podzielono na 5 wariantów: 518 kilometrów, 540 kilometrów, 590 kilometrów, 692 kilometry i 722 kilometry. To wynika z odpowiedniej konfiguracji pojazdu. W efekcie nowy ELEXIO zapewni bezprecedensowe wrażenia z jazdy. jeżeli cena stanie się kolejnym jego atutem, to postawi pod znakiem zapytania ofertę marki BYD i BAIC. Pekiński Hyundai zawsze hołdował głębokiemu zrozumieniu istoty produkcji samochodów. Dodatkowo doskonale zdaje sobie sprawę, iż produkcja samochodów nie polega na prostym gromadzeniu i ulepszaniu technologii.

foto: BAIC Hyundai
foto: materiały prasowe producenta
Idź do oryginalnego materiału