HP partnerem tytularnym Scuderii Ferrari

1 tydzień temu

Ferrari i HP Inc. ogłosiły historyczne, wieloletnie partnerstwo tytularne. Partnerstwo to charakteryzuje się wspólnym zaangażowaniem w rozwój zrównoważonych innowacji i przyspieszanie rozwoju technologii w zespole Scuderia Ferrari Formula 1, zespole Scuderia Ferrari Esports i Akademii Kierowców Scuderia Ferrari.

Ponadto logo HP zadebiutuje na bolidach ekipy z Maranello F1 przed Grand Prix Miami zaplanowanym na 3-5 maja, kiedy to zespół rozpocznie rywalizację jako Scuderia Ferrari HP. Zespół Scuderia Ferrari Esports i bolid Scuderia Ferrari prowadzony przez Mayę Weug w całkowicie kobiecej serii F1 Academy uruchomionej w 2023 roku również będą ścigać się pod nowym pseudonimem.

HP i Ferrari są zaangażowane w przyspieszanie zrównoważonych innowacji, zarówno poprzez technologię, jak i sport. Firmy będą również współpracować w celu rozszerzenia inicjatyw edukacyjnych w swoich zespołach i społecznościach oraz stworzenia trwałego wpływu na przyszłe pokolenia.

“Nasz założyciel przekazał nam swoją nieustanną wolę postępu. Z tego wynika nasze dążenie do innowacji na drodze i na torze, a także nasze zaangażowanie w zrównoważoną przyszłość, od neutralności węglowej po edukację młodego pokolenia – powiedział Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari. – W HP znaleźliśmy te same wartości, co czyni go idealnym partnerem. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie naszej współpracy i wspólne stawianie czoła nowym możliwościom i wyzwaniom”.

W ramach partnerstwa integracja wysokowydajnych produktów i usług HP, w tym adaptacyjnych komputerów i urządzeń, technologii konferencyjnej i możliwości drukowania, pozwoli zespołom spod znaku Scuderia Ferrari HP na lepsze przygotowanie do treningu i optymalizację strategicznego podejmowania kluczowych decyzji na torze oraz poza nim.

“Dzięki technologii, wydajności i wyjątkowemu kunsztowi, które napędzają przyszłość, partnerstwo między HP i Ferrari jest naturalnym rozwiązaniem – powiedział Enrique Lores, dyrektor generalny HP Inc. – Obie marki opierają się na bogatej historii, która przetrwała próbę czasu. Dzięki tej wyjątkowej współpracy mamy również możliwość dotarcia do nowych odbiorców, napędzania rozwoju biznesu i wywierania trwałego wpływu na naszych wspólnych klientów i społeczności. Razem wykorzystamy globalną scenę wyścigów, aby przyspieszyć zrównoważone innowacje”.

Przed Grand Prix Miami, przedstawiciele obu organizacji pojawią na ujawnieniu kolorów Scuderia Ferrari HP, które zadebiutują w wyjątkowej edycji zaprojektowanej specjalnie na ten weekend wyścigowy. Obecni będą dyrektor generalny Ferrari Benedetto Vigna, dyrektor zespołu Scuderia Ferrari HP Fred Vasseur, kierowcy zespołu Charles Leclerc i Carlos Sainz oraz dyrektor generalny HP Enrique Lores.

Idź do oryginalnego materiału