Honda HR-V e:HEV Advance Style Plus 2025 | TEST

moto-przestrzen.pl 7 godzin temu

Czysto teoretycznie Honda HR-V e:HEV ma wszystko czego w dzisiejszych czasach szukają klienci. Modny design, nadwozie crossovera, bardzo dobre wyposażenie czy oszczędny układ hybrydowy, jednak jest coś co sprawia, iż Honda HR-V e:HEV nie bije rekordów sprzedaży.

Chodzi oczywiście o cenę. Japoński crossover startuje od 138 800 złotych co na tle chińskiej konkurencji wygląda niezbyt atrakcyjnie. W obecnej promocji japońskiego SUV-a możecie kupić z rabatem 12 000 złotych a 126 800 złotych za nieźle wyposażony model z efektywnym napędem hybrydowym to już naprawdę dobra oferta. Może nie tak dobra jak w przypadku chińczyków, ale Honda przekonuje do siebie zdecydowanie lepszą jakością, ugruntowaną pozycją na rynku i niską utratą wartości.

Auto z charakterem

Ostatni lifting nie przyniósł adekwatnie żadnych zmian w designie Hondy HR-V. Mówimy co najwyżej o bardzo kosmetycznych poprawkach, ale nie zmienia to faktu, iż japońskie auto jest bardzo ciekawie i nowocześnie zarysowane. Sylwetka z mocno ściętym tyłem, proste linie pozbawione przetłoczeń oraz udane połączenie kolorystyczne sprawiają, iż Honda HR-V może się podobać i z pewnością znajdzie swoich zwolenników. Na tle wielu przestylizowanych konkurentów, Honda HR-V wygląda zdecydowanie mniej efektownie, ale nierzadko takie projekty zdecydowanie lepiej znoszą upływ czasu.

To przyjrzyjmy się bliżej najmniejszemu SUV-owi japońskiej marki. Z przodu mamy wysoko poprowadzoną maskę z pionowo ustawioną atrapą chłodnicy, która nadaje nadwoziu bardziej muskularnego wyglądu. Już samo wykończenie maskownicy jest nietypowe, gdyż mamy tutaj poziome linie, duży emblemat marki a także czarną listwę łącząca przednie światła. zwykle producenci stawiają na odważniejsze i bardziej rozbudowane atrapy, natomiast Honda postawiła na prostotę. I z tymi prostymi rozwiązaniami świetnie współgrają wąskie przednie reflektory oraz wykończona błyszczącą czernią dolna maskownica.

Najbardziej charakterystyczny, a zarazem najbardziej kontrowersyjny, jest wyraźnie ścięty tył. Czy to może się podobać? Jak najbardziej. Może niekoniecznie zaliczamy się do tego grona, ale nie jest to coś co jakoś nas odstrasza a z pewnością jest to coś co nadaje mu charakteru. Do tego mamy wąskie światła z bardzo ładną sygnaturą świetlną, które połączono modną listwą świetlną. Pasują tutaj również wyraźnie zaznaczone nadkola z błyszczącym wykończeniem a także 18-sto calowe obręcze kół.

To pora na wymiary. Honda HR-V e:HEV mierzy 4355 mm długości, 1866 mm szerokości i 1582 mm wysokości, czyli rywalizuje w najbardziej obleganym segmencie SUV-ów. Wśród konkurentów możemy wymienić takie auta jak: Omoda 5 (4373 mm), MG ZS Hybrid+ (4430 mm), Suzuki S-Cross (4300 mm), Renault Captur (4239 mm), Dacię Duster (4343 mm) czy choćby Nissana Qashqai e-Power (4425 mm).

Bardzo udane wnętrze

Honda HR-V przekonuje do siebie wnętrzem, które jest bardzo przestronne, świetnie zaaranżowane i nieźle wykończone. Do tego mamy tutaj adekwatnie całkowicie analogową obsługę a w dodatku Japończycy zafundowali nam wiele ciekawych rozwiązań takich jak choćby Magic Seats czy specjalny tryb nawiewu Air Diffusion.

Co w tym takiego wyjątkowego? Pewnie nieraz wkurzało Was zimne powietrze wiejące wprost na Wasze ręce lub twarz. Honda opracowała specjalny system Air Diffusion wytwarzający delikatny strumień powietrza co znacząco podnosi komfort użytkowania klimatyzacji w upalne dni. W przypadku tego rozwiązania strumień powietrza nie jest skierowany bezpośrednio na podróżujących, zamiast tego powietrze krąży wzdłuż bocznych szyb, dzięki czemu łagodniej chłodzi wnętrze. Działa to naprawdę bardzo fajnie a jeżeli komuś się to nie spodoba to zawsze można przełączyć nawiew na tradycyjny tryb.

Prosty i estetyczny design wnętrza z centralnie umieszczonym ekranem systemu info-rozrywki i wieloma fizycznymi przyciskami, pokrętłami a także gałeczkami przypadnie do gustu kierowcom ceniącym sobie funkcjonalność i ergonomię. Do tego dochodzi udane połączenie kolorystyczne w najwyżej wersji Advance Style Plus gdzie poza ciemną materiałową tapicerką mamy również jasną skórę ekologiczną, białe przeszycia oraz niebieskie paski dekoracyjne na desce i boczkach drzwi.

Jeśli chodzi o jakość wykończenia to większość elementów jest twarda, ale tworzywa mają bardzo dobrą jakość i są świetnie spasowane. Miękkie i przyjemne w dotyku elementy są tutaj rzadkością, chociaż jest to w pewnym stopniu normą w tym segmencie. Oczywiście znajdą się rywale z lepszym wykończeniem, Honda HR-V plasuje się gdzieś pośrodku.

I mega proste multimedia

Multimedia są odzwierciedleniem wszystkiego czego doświadczamy w Hondzie HR-V. Znajdziemy tutaj prosty zestaw cyfrowych wskaźników z analogowym prędkościomierzem. Jest czytelnie, estetycznie i ergonomicznie. Zastrzeżeń nie mamy również do obsługi, która jest bardzo intuicyjna a dodatkowo mamy niewielkie możliwości personalizacji polegające na wyświetlaniu wielu istotnych informacji dotyczących jazdy czy działania układu hybrydowego.

Dość przestarzały jest system info-rozrywki z dziewięciocalowym ekranem umieszczonym na szczycie deski rozdzielczej a także fizycznymi przyciskami i pokrętłem. Czy to wada? Niekoniecznie. System ma wszystko czego potrzeba w nowoczesnym samochodzie. Mamy łączność z Android Auto, świetnej jakości obraz z systemu kamer 360° i bardzo przejrzyste menu, a to, iż interfejs nie wygląda specjalnie nowocześnie nie jest najważniejsze.

Zdecydowanie bardziej irytowało nas to, iż jakakolwiek zmiana ustawień możliwa jest wyłącznie na postoju. I nie chodzi tutaj o to, iż musicie się zatrzymać, bo to nie wystarczy. Trzeba wrzucić bieg P i dopiero wtedy możemy cokolwiek zmienić. Może nie byłoby w tym nic strasznego gdyby nie to, iż w dokładnie taki sposób trzeba wyłączać ISA.

HR-V zaskakuje praktycznością

W samych superlatywach możemy mówić o ergonomii i sposobie w jaki Japończycy zaaranżowali jego wnętrze. Do obsługi wszystkich funkcji służą fizyczne przyciski, pokrętła, rolki czy manetki.

Wystarczy spojrzeć na wielofunkcyjną kierownicę na której znajdziemy kilkanaście przycisków służących do obsługi komputera pokładowego, multimediów oraz asystentów jazdy. Bardzo pomysłowym rozwiązaniem jest umieszczenie przycisku do obsługi systemu kamer 360° na prawej manetce. W mieście jest to bardzo wygodne, bo jednym kliknięciem możemy wywołać kamerę a także zmienić jej widok.

Mamy też tradycyjny panel od klimatyzacji z bardzo ładnie wykończonymi pokrętłami i czytelnymi wyświetlaczami. Chcemy zwiększyć temperaturę? Nie ma problemu, przekręcamy pokrętło i już. Nie trzeba niczego klikać na ekranie systemu multimedialnego, co w czasie jazdy jest nie tylko wygodniejsze, ale wpływa również na nasze bezpieczeństwo. To lubimy.

To pora na schowki, których również nie brakuje. Na tunelu środkowym mamy obszerną wnękę z ładowarką indukcyjną oraz gniazdem 12V, nad którą mamy jeszcze bardzo pojemną półkę z dwoma portami USB typu A. Na tunelu znajdziemy również dwa uchwyty na napoje a także niewielki schowek w podłokietniku. Kieszenie w drzwiach pomieszczą choćby duże butelki. Pojemny jest też schowek przed pasażerem.

Może wnętrze Hondy HR-V nie jest najnowocześniejsze i najbardziej efektownie, ale pod względem użyteczności to jedno z najlepszych wnętrz w segmencie.

Miejsca nie brakuje

Z przodu witają nas bardzo wygodne fotele, które mają odpowiednią wielkość i twardość, chociaż trzeba się przyzwyczaić do pozycji za kierownicą, bo siedzi się dość wysoko. Niby mamy bardzo dobrą widoczność na boki, są duże lusterka boczne, ale niestety wyższym osobom może przeszkadzać niewielka przestrzeń nad głową. Na plus jest bardzo szeroka regulacja fotela dzięki czemu każdy dopasuje dla siebie odpowiednią pozycję, natomiast minus za nieregulowany w żadnym stopniu podłokietnik.

Wprost niesamowita jest ilość miejsca na tylnej kanapie. Przestrzeni na nogi jest tutaj jak w aucie wyższego segmentu. Nie spodziewalibyście się tego od takiego samochodu. Jest go ogromnie dużo a to przecież segment B. Nieco gorzej wypada ilość miejsca nad głową, ale osoby o wzroście do 185 centymetrów nie powinny narzekać. Do dyspozycji podróżujących jest rozkładany podłokietnik z miejscami na napoje, chociaż jest on nieco za nisko. Mamy oddzielne nawiewy, dwa złącza USB typu A, gazetowniki i niewielkie kieszenie w drzwiach.

W topowej wersji dostajemy panoramiczne okno dachowe składające się z dwóch części. Przednią możemy zasłonić tradycyjną roletką, natomiast tylną część możemy przysłonić dzięki specjalnych paneli. interesujące rozwiązanie za pomocą którego mamy tutaj naprawdę ogromne przeszklenia, które są rzadko spotykane w tym segmencie.

Absolutnym hitem jest system Magic Seats, za pomocą którego siedziska tylnej kanapy możemy unieść do pionu natomiast po ich złożeniu otrzymujemy idealnie płaską powierzchnię. jeżeli potrzebowalibyście przewieźć coś większego to Honda HR-V poradzi sobie z tym bez najmniejszego problemu.

Za to bagażnik mógłby być większy

Konsekwencją mocno ściętego tyłu oraz akumulatorów jest dość mocno ograniczona przestrzeń bagażowa. Honda HR-V oferuje od 320 do 335 litrów co jest solidnym wynikiem, chociaż to mniej od hybrydowego Renault Captur E-Tech, które jest o ponad 11 centymetrów krótsze.

W praktyce nie widać, aby bagażnik był tak mały a foremne kształty ułatwiają maksymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni w której znajdziemy wiele praktycznych rozwiązań. Począwszy od niewielkiego schowka pod podłogą, przez kieszenie po bokach przestrzeni bagażowej, praktyczne uchwyty i haczyki aż po wspomniane wcześniej Magic Seats.

Tylko jeden układ napędowy

Obecna generacja Hondy HR-V oferowana jest wyłącznie z jednym układem napędowym, czyli z silnikiem benzynowym o pojemności 1.5 litra współpracującym z silnikiem elektrycznym, bezstopniową przekładnią e-CVT oraz napędem na przednie koła. Całość ma 131 koni mechanicznych i 253 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu Honda HR-V e:HEV robi setkę w czasie 10,8 sekundy i może rozpędzić się do prędkości 170 km/h.

Nie jest to zestaw dostarczający emocji i zapewniający ponadprzeciętne osiągi, ale w rzeczywistości Honda HR-V e:HEV okazuje się zdecydowanie bardziej dynamiczna aniżeli wskazywałyby na to suche dane techniczne. Zwłaszcza w mieście gdzie największe znaczenie ma wysoki moment obrotowy dostępny już od samego dołu. Jednak zanim przejdziemy do naszych odczuć, warto powiedzieć jak to w ogóle działa.

Jak działa hybryda?

Układ hybrydowy opracowany przez Hondę różni się od napędów hybrydowych dostępnych w Nissanie, Renault, MG czy Toyocie. Honda położyła duży nacisk na maksymalne wykorzystanie silnika elektrycznego, który odgrywa pierwsze skrzypce podczas ruszania i przy jeździe z niską prędkością, dzięki czemu w mieście poruszamy się przeważnie w trybie bezemisyjnym. Jest to możliwe również ze względu na silnik elektryczny o mocy 131 KM i momencie obrotowym 253 Nm.

Następnie mamy jednostkę spalinową pracująca w cyklu Atkinsona, która generuje moc 107 KM i moment obrotowy 131 Nm. Również w Nissanie Qashqaiu e-Power silnik elektryczny pełni główną rolę, jednak w Nissanie elektryk zawsze jest źródłem napędu a silnik spalinowy jest generatorem, natomiast w Hondzie benzyniak może samodzielnie napędzać auto. Jest też to coś zupełnie innego niż w Nissanie Juke Hybrid, Dacii Duster Hybrid czy Renault Captur E-Tech, gdzie silnik spalinowy często wkręca się na bardzo wysokie obroty, aby doładować akumulator i jak najszybciej powrócić do trybu elektrycznego.

Tutaj wolnossący benzyniak wchodzi do gry kiedy pojawia się większe zapotrzebowanie na moc lub trzeba naładować akumulator i-MMD. Następnie przy jeździe z wyższymi prędkościami zadanie napędzania przednich kół przejmuje wyłącznie silnik elektryczny, który pracuje wówczas w swoim optymalnym zakresie prędkości obrotowych. Oczywiście gdybyśmy mocniej zagłębili się w konstrukcje poszczególnych układów hybrydowych to te różnice byłyby jeszcze wyraźniejsze, ale chyba nie ma to sensu.

Hybryda w codziennej jeździe

Pracą poszczególnych silników steruje komputer a kierowca nie może choćby samodzielnie aktywować trybu EV. To co możemy tutaj zrobić to zmienić tryby jazdy (Eco, Normal, Sport), które mają istotny wpływ na osiągi. W trybie Sport Honda HR-V e:HEV naprawdę potrafi zaskoczyć, ale najbardziej optymalnym do codziennej jazdy wydaje się tryb Normal.

Tym bardziej, iż Honda HR-V to stricte miejskie auto, które w takich warunkach czuje się najlepiej. W mieście docenicie zalety napędu elektrycznego za pomocą którego we wnętrzu jest cicho a przyspieszenie okazuje się bardzo przyzwoite. Absolutnie nie ma konieczności mocniejszego wciskania pedału przyspieszenia, bo wystarczy delikatne muskanie, które powoduje natychmiastową reakcję układu napędowego. Oczywiście ta reakcja nie jest gwałtowna, ale od razu czujecie, iż auto zaczyna przyspieszać. A tak w ogóle to lepiej nie wciskać zbyt często pedału przyspieszenia do oporu, bo w czasie mocniejszego przyspieszania we wnętrzu robi się głośno. Ot, taka przypadłość przekładni bezstopniowych.

Na szczęście e-CVT symuluje biegi co jest bardzo dobrą wiadomością. Tym bardziej, iż Honda HR-V jest dość skromnie wyciszona więc podczas przyspieszania silnik spalinowy dość mocno słychać. Podobnie jest z szumami od podwozia oraz szumami aerodynamicznymi co niestety dość skutecznie zniechęca do szybszej jazdy i to też powód dla którego Honda HR-V nie jest najlepszym samochodem do jazdy w dalekich trasach. No, ale właśnie w takiej typowej, codziennej jeździe Honda HR-V spisuje się świetnie. Tym bardziej, iż napęd działa bardzo płynnie i kulturalnie. Serio. Honda naprawdę potrafi robić hybrydy.

Komfort na bardzo dobrym poziomie

Jeśli chodzi o adekwatności jezdne to mamy tutaj przyjemny kompromis między sztywnością a komfortem podróżowania. Szybsze pokonywanie zakrętów wiąże się z odczuwalnymi przechyłami nadwozia, ale samochód w żadnym momencie nie wykazuje nerwowości i cały czas zachowuje się bardzo przewidywalnie.

Takie zestrojenie zawieszenia można docenić w mieście gdzie Honda HR-V świetnie radzi sobie ze wszelkimi nierównościami, progami zwalniającymi czy większymi ubytkami w nawierzchni. Dodatkowo zawieszenie pracuje cicho a to w samochodzie korzystającym z napędu elektrycznego bardzo ważne. Do tego dochodzi precyzyjny układ kierowniczy który sprawia, iż Honda HR-V prowadzi się bardzo przyjemnie.

Ekonomia bez zastrzeżeń

Jedną z największych zalet Hondy HR-V jest ekonomia. W mieście mówimy o zużyciu w granicach 4,5 – 5,5 litra, co jest ogromną dysproporcją względem testowanego przez nas chwilę wcześniej Volvo XC40 B4 Mild Hybrid, które zużywało 9,0 – 10,0 litrów. Tym bardziej, iż jeżeli się postaracie to osiągnięcie spalania poniżej 4,0 litrów jest jak najbardziej realne i bynajmniej nie oznacza to emeryckiej jazdy z wyłączoną klimatyzacją.

Nieco gorzej jest poza miastem, ale tego można było się spodziewać. Dopóki poruszamy się z prędkościami umożliwiającymi wspieranie benzyniaka przez układ hybrydowy, dopóty Honda HR-V jeździ oszczędnie. Na drogach krajowych mówimy o zużyciu w okolicach 5,0 – 5,5 litra, natomiast jazda miejsko-podmiejska oznacza zużycie na poziomie 4,5 – 5,0 litrów.

Większe zużycie pojawia się dopiero na drogach szybkiego ruchu. Przy prędkości 120 km/h będzie to około 6,5 – 6,8 litra, natomiast przy 140 km/h wzrośnie do okolic 10,0 litrów. Zbiornik paliwa ma 40 litrów, więc jeżeli chcecie jechać gdzieś autostradą to przygotujcie się na częste postoje.

Honda Sensing w standardzie

Honda kojarzy się również z bezpieczeństwem i technologią, dlatego już w standardzie HR-V wyposażony jest w cały pakiet systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Honda Sensing. Dostajemy tutaj system ograniczający skutki kolizji, funkcję hamowania przy niskiej prędkości, system zapobiegania zjeżdżaniu z pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny ogranicznik prędkości, adaptacyjny tempomat z funkcję podążania przy niskiej prędkości oraz system utrzymywania na pasie ruchu.

Dodatkowo mamy jeszcze system kamer 360°, który dostępny jest w wersji Advance Style i Advance Style Plus.

Ile kosztuje Honda HR-V e:HEV?

Za japońskiego SUV-a dostępnego w czterech poziomach wyposażenia (Elegance, Advance, Advance Plus i Advance Style Plus) trzeba zapłacić od 138 800 do 168 300 złotych. Zgodnie z obowiązującym cennikiem promocyjnym, kwoty te należy pomniejszyć o 12 000 złotych.

Także za bazową Hondę HR-V e:HEV trzeba zapłacić w tej chwili 126 800 złotych co wydaje się bardzo zdroworozsądkową ofertą. Tym bardziej, iż w standardzie mamy tutaj już m.in.: system multimedialny Honda Connect z nawigacją i 9” ekranem dotykowym, system bezkluczykowy, podgrzewane przednie fotele, czujnik deszczu, przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę cofania, system Magic Seats, automatyczną klimatyzacją z nawiewem na tył czy elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne.

Dopłacając 11 000 złotych możemy zostać właścicielami Hondy HR-V e:HEV Advance, która ma dodatkowo m.in.: elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, monitorowanie martwego pola, adaptacyjne światła drogowe LED, podgrzewaną kierownicę, dwustrefową klimatyzację automatyczną, automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne czy tapicerkę z elementami ze skóry syntetycznej.

Prezentowany egzemplarz to Honda HR-V e:HEV Advance Style Plus rozpoczynająca się od 168 300 złotych (156 300 złotych w promocji), którą możemy pominąć, bo w porównaniu do tańszej o 4 500 złotych wersji Advance Plus jest wyposażona w przeszkolony dach oraz ciemną podsufitkę. Advance Style wyróżnia się m.in.: dwukolorowym nadwoziem, bezprzewodową ładowarką do telefonu, relingami dachowymi, systemem kamer 360°, systemem audio premium czy wykończeniem z elementami skóry syntetycznej w kolorze jasnoszarym.

Jak Honda HR-V e:HEV wypada na tle konkurencji? Absolutnie poza zasięgiem, jeżeli mówimy o cenie, jest chińskie MG ZS Hybrid+ za które trzeba zapłacić maksymalnie 116 700 złotych. Dacia Duster Hybrid to wydatek od 112 100 do 123 600 złotych, aczkolwiek rumuński SUV to już prostsza konstrukcja ze zdecydowanie gorszym wykończeniem.

Bliskim rywalem Hondy jest Kia Niro HEV za którą trzeba zapłacić od 134 900 do 153 600 złotych. Podobnie wyceniono Hyundaia Konę Hybrid którego cennik rozpoczyna się od 138 400 złotych a kończy na 167 400 złotych. Również Renault Symbioz Full Hybrid to wydatek od 130 900 do 153 900 złotych, chociaż trzeba też zauważyć, iż wszystkie te modele są od Japończyka nieco większe.

Tak czy siak, jeżeli weźmiemy pod uwagę ceny promocyjne to Honda HR-V e:HEV wcale nie wypada tak źle jak mogłaby o tym świadczyć powszechna opinia o japońskiej marce. Jednak jeżeli uwzględnimy ceny katalogowe Hondy lub promocyjne konkurentów to wtedy ta różnica jest już zdecydowanie większa i to w dużej mierze tłumaczy dlaczego HR-V e:HEV nie jest tak popularna.

Honda HR-V e:HEV Advance Style Plus – opinia

Do Hondy przylgnęła łatka marki oferującej dość drogie samochody, ale Honda HR-V e:HEV jest idealnym przykładem, iż chyba coś się w tym temacie zmieniło. Oczywiście mówimy o cenach promocyjnych, ale i tak niecałe 130 tysięcy złotych za dobrze wyglądającego, mającego świetnie zaaranżowane wnętrze, bardzo dobre wyposażenie i udany układ hybrydowy SUV-a, to w dzisiejszych czasach naprawdę dobra oferta.

Problem w tym, iż nasz rynek zalewany jest przez chińskie auta, które oferują jeszcze więcej w jeszcze niższej cenie. Oczywiście Honda to uznana marka, która słynie z bezawaryjności i zdecydowanie lepiej trzyma wartość, ale jeżeli weźmiemy pod uwagę dość przestarzały system info-rozrywki, kiepskie wyciszenie i zaledwie poprawne osiągi to wybór Hondy wcale nie jest taki oczywisty. No, ale jeżeli szukacie dopracowanego, niezawodnego i oszczędnego auta to Honda HR-V okaże się dobrym wyborem.

Honda HR-V e:HEV Advance Style 1,5 i-MMD Hybryda e-CVT 2WD – dane techniczne:
Silnik benzynowy
Silnik: benzynowy, wolnossący, pojemność 1498 ccm
Maksymalna moc: 107 KM w zakresie 6.000 – 6.400 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 131 Nm w zakresie 4.500 – 5.000 obr./min
Silnik elektryczny
Maksymalna moc: 131 KM
Maksymalny moment obrotowy: 253 Nm
Układ hybrydowy e:HEV
Moc maksymalna: 131 KM
Skrzynia biegów i napęd: automatyczna, bezstopniowa e-CVT, napęd na przednie koła
Przyspieszenie 0 – 100 km/h: 10,8 s
Prędkość maksymalna: 170 km/h
Średnie spalanie (w cyklu mieszanym): 5,4 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa: 40 l
Wymiary (dł./wys./szer.): 4355/1582/1790
Pojemność bagażnika: 335 l

Cennik

Honda HR-V e:HEV
Wersja Napęd Cena Cena
promocyjna
Elegance e:HEV 131 KM 138 800 zł 126 800 zł
Advance 149 800 zł 137 800 zł
Advance Style 163 800 zł 151 800 zł
Advance Style Plus 168 300 zł 156 300 zł
Idź do oryginalnego materiału