FreeNow płaci 30 złotych za donosy na kierowców. Oto, na co patrzeć

2 miesięcy temu

Filmy przewozowe działające w Polsce dwoją się i troją, aby pokazać konsumentom, iż oferowane przez ich kierowców przejazdy są nie tylko atrakcyjne cenowo, ale również bezpieczne. Oprócz licznych informacji o promocjach czasami dowiadujemy się o działaniach zwiększających komfort podróży. FreeNow od dzisiaj wypłaci 30 złotych w formie zniżki na przejazdy za zgłoszoną reklamację.

Złóż reklamację, FreeNow da Ci 30 złotych zniżki

FreeNow zachęca osoby korzystające ze swojej aplikacji przewozowej do zgłaszania nieprawidłowości i składania donosów na kierowców. Pomimo systemu weryfikacji, który muszą przechodzić kierowcy oraz użytkowane przez nich pojazdy, zdarzają się niestety czarne owce. FreeNow chce karać niepokornych, oferując przy tym bonifikaty dla czujnych pasażerów.

FreeNow zapłaci 30 złotych za głoszenie dotyczące braku koguta, oznaczeń miejskich lub cennika na szybie. O co dokładnie chodzi? Firma tłumaczy to w krótkiej wiadomości wysłanej do klientów. Jak powinno wyglądać auto?

  • Kogut – lampa na dachu pojazdu z napisem „TAXI”
  • Oznaczenia miejskie – np. w Warszawie to czerwono-żółte paski na drzwiach, numer boczny i herb miasta
  • Cennik na szybie – w oknie pasażera widoczna cena za km.
Źródło: mat. własny – zrzut ekranu

W razie braku któregoś z powyższych pasażer może zrobić zdjęcie pojazdu i wysłać je bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta. Zgłoszenie zostanie nagrodzone zniżką od FreeNow o wartości 30 złotych i…

… blokadą pojazdu.

Android Auto z nowością, na którą użytkownicy czekali latami

Źródło: FreeNow

aplikacje androidaplikacje iOSfreenowpolska
Idź do oryginalnego materiału