Flota firmy PreZero została poszerzona o trójstronne wywrotki z napędem elektrycznym

1 dzień temu

Do floty firmy PreZero, będącej częścią międzynarodowej korporacji działającej w branży zagospodarowania odpadów i usług środowiskowych, dołączyły kolejne pojazdy elektryczne. Zabudowy zostały przygotowane przez Nadwozia Auto-Boss z Bielska-Białej.

Elektrycznie powiększona flota

Firma PreZero w ramach strategii dekarbonizacji powiększyła swoją ekologiczną flotę pojazdów o specjalnie przygotowane E-Transity. W sumie zamówiono 8 elektrycznych Fordów przygotowanych do transportu odpadów. Do zabudowy wykorzystano podwozie E-Transita z pojedynczą kabiną, co pozwoliło na dostosowanie zabudowy do indywidualnych potrzeb użytkownika.

Zabudowa przygotowana przez firmę Nadwozia Auto-Boss z Bielska Białej to wywrotka trójstronna, której podłoga została wykonana z wzmocnionej stali. Całość została wyposażona w burty o wysokości 400 mm – tylna burta jest otwierana oraz wychylana. Aluminiowe słupki zintegrowano z trzema zamkami, co pozwala zablokować otwieranie burt, a także uchylanie burty tylnej.

Dodatkowym akcesorium jest nadstawka siatkowa z plandeką okrywającą. Panele siatkowe podczas wyładunku przewożonego towaru unoszą się w górę, co ułatwia całą operację. Poprzez zastosowanie w konstrukcji stali o podwyższonej ścieralności zabudowa ta idealnie sprawdza się w branży komunalnej do przewozu odpadów i zbiórki workowej.

Wywrotka uruchamiana jest pilotem umieszczonym w kabinie. Całość unoszona jest dzięki pompy PSX oraz siłownika. Auto zostało wyposażone w specjalny sygnalizator dźwiękowy, który uruchamia się przy podnoszeniu platformy. Dodatkowo każdy z samochodów został posiada belkę sygnalizacyjną LED oraz w boczną osłonę przeciwnajazdową chroniącą np. rowerzystów.

Najnowszy wariant E-Transita wyposażony jest w akumulator o zwiększonej do 89 kWh pojemności. Dzięki temu jego maksymalny zasięg wynosi choćby 402 km. Zwiększona do 22 kW moc ładowania prądem przemiennym i do 180 kW prądem stałym pozwala skrócić czasy ładowania. W pierwszym przypadku naładowanie baterii do 100% pojemności wyniesie poniżej 6 godzin. W drugim, od 10% do 80%, bateria naładuje się choćby w 28 min. Dodatkowo w standardowym wyposażeniu tej wersji znajdziemy układ pompy ciepła. W ofercie znajduje się także E-Transit ze standardową baterią o pojemności 67 kWh, a do napędu auta służy silnik o mocy 184 lub 269 KM.

Idź do oryginalnego materiału