Audi RS 3 ma dźwięk bez wspomagaczy i potrafi driftować. Cena to jednak szok

Szymon Piaskowski

Szymon Piaskowski

Audi RS 3 wciąż jest dostępne w wersji Sportback i Limousine
Audi RS 3 wciąż jest dostępne w wersji Sportback i Limousine Szymon PiaskowskiINTERIA.PL
Audi RS 3
 Na prostej RS 3 jest tak samo szybkie jak dotąd - napęd quattro i funkcja launch control plus mocny silnik pozwalają wystrzelić do 100 km/h w 3,8 smateriały prasowe

Audi RS 3 wygląda teraz bardziej rasowo

Audi RS 3
 Jeden z plusów face liftingu to bardziej rasowa, ostrzejsza stylizacja. Przód zyskał szerszą osłonę Singelframe i bardziej wyraziste wloty powietrzamateriały prasowe
 Nowa kierownica w wersji po face liftingu jest spłaszczona nie tylko u dołu, ale też u góry. Jej wykończenie alcantarą (opcja) zapewnia pewny chwytmateriały prasowe
Audi RS 3
 Czerwony przycisk z szachownicą, czyli jeden z dwóch nowych, które znalazły się na wolancie i kierowca ma je zawsze pod ręką. Drugi to RS Individual zapewniający szybkie przejście do ustawień indywidualnychmateriały prasowe

Audi RS 3 ma tryb do driftu. Ale nie to jest najlepsze

Audi RS 3
 Na mokrym wystarczy uruchomić tryb RS Torque Rear i mocniej wcisnąć gaz na skręconyh kołach - auto momentalnie ustawia się wtedy bokiem do kierunku jazdykowalczyk arturmateriały prasowe
Audi RS 3
 Na suchym Audi RS 3 potrafi atakować z zakręty z prędkościami, które na normalnej drodze są dalece niezgodne z przepisami. Tak naprawdę, żeby poczuć jego możliwości, trzeba wybrać się na torkowalczyk arturmateriały prasowe
 W swojej klasie kompaktowych aut usportowionych RS 3 to najświeższa propozycja i jedyna z taką kombinacją osiągów, komfortu i oryginalnego charakterumateriały prasowe

Audi RS 3 ma mocarny silnik o wyjątkowym dźwięku

Silnik Audi RS 3
 RS 3 swój charakter w dużej mierze zawdzięcza 5-cylindrowemu silnikowi 2.5 turbo. Jego dźwięk na szczęście dociera do uszu kierowcy w formie naturalnej, a nie sztucznie podkręconejkowalczyk arturmateriały prasowe

Audi RS 3 - jedyne takie na rynku, ale droższe

Audi RS 3
 amulce podczas całego dnia jazdy na torze ani razu nie dały odczuć, że spada ich efektywność - wręcz przeciwniekowalczyk arturmateriały prasowe
Jeep Avenger w nowej wersji. Trzy silniki i 145 KM za 145 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na