Europejski SUV ze zniżką prawie 45 tys. zł wywoła szturm na salony w Polsce. Wydają go od ręki, ale egzemplarzy nie starczy dla wszystkich

1 dzień temu

W polskich salonach samochodowych przez cały czas można natrafić na ogromne rabaty. Uwagę zwraca nieco zapominany przez polskich kierowców SUV, czyli Citroen C5 Aircross. Ten przestronny i bezpieczny samochód można mieć teraz ze zniżką blisko 45 tys. zł.

Duże przeceny to sygnał, iż dany samochód stoi u dealera zbyt długo. Istotnie, super oferta na Citroena C5 Aircross dotyczy rocznika 2024, obecnego na stanach dealerskich w Polsce. Choć większość wersji jest już wyprzedana, to jeszcze dwie przez cały czas można wyrwać w dobrej cenie. To miękka hybryda 136 KM (automat) za 134 920 zł (taniej o 33 730 zł) oraz diesel 130 KM (automat) za 133 350 zł (zniżka 44 450 zł).

fot. materiały prasowe

SUV z Citroena najlepsze rzeczy ma już w standardzie

Czy warto je brać? Wydaje się tak, bo ceny katalogowe za rocznik 2025 poszły jeszcze bardziej w górę. Wtedy oszczędności sięgają 40-50 tys. zł. Interesująco wygląda zwłaszcza oferta na Citroena C5 Aircross w dieslu. Jest on oferowany wyłącznie w topowej wersji wyposażenia Max. Zapewnia ona m.in. efektowne alufelgi 18″ Pulsar z diamentowym szlifem czy doświetlanie zakrętów. Do tego dochodzą automatyczne światła drogowe i rozbudowany zestaw systemów asystujących Highway Drive Assist.

fot. materiały prasowe

Jeżeli to wyposażenie nie robi na kimś wrażenia to warto sprawdzić, co Citroen C5 Aircross ma już w podstawie. Są tam m.in. przednie i tylne czujnik parkowania wraz z kamerą cofania. Obraz z niej ogląda się na 8-calowym ekranie dotykowym, a komfort w kabinie zapewnia dwustrefowa klima automatyczna. Za kierownicą jest 12-calowy ekran, a fotele z przodu mają opcję podgrzewania. Jakby tego było mało już bez dopłaty ten SUV ma światła do jazdy dziennej LED Vision i kierunkowskazy LED. Pełne wyposażenia rocznika 2024 można sprawdzić w cenniku promocyjnym tutaj.

fot. materiały prasowe

Rocznik 2025, czyli mniej kolorów

Kto chciałby bogato wyposażoną miękką hybrydę musi już zamawiać egzemplarze z rocznika 2025. Te w wersji podstawowej Plus kosztują od 173 850 zł, a w lepszej opcji Max 181 400 zł. Za diesla w full opcji salony Citroena wołają sobie od 183 000 zł. Już tylko w roczniku 2025 kupimy też wersją z hybrydą plug-in 225 KM. W ich przypadku różnica cenowa między wersją Plus (209 350 zł) a wersją Max (211 200 zł) jest minimalna. Jak to u europejskich producentów bywa, większość lakierów jest dodatkowo płatna (+2 500 zł). W cenie jest tylko biały, a z oferty usunięto jasno-szary Gris Acier. Cennik i opcje rocznika 2025 są dostępne tutaj.

Idź do oryginalnego materiału