Ekskluzywny wieczór z Mercedes MANUFAKTUR w BMG Goworowski

8 godzin temu

Personalizacja i indywidualizacja samochodów staje się coraz powszechniejsza. Od dłuższego czasu dostrzegają to nie tylko „tunerzy”, ale także producenci, oferując tego typu usługi dla swoich najbardziej wymagających klientów. W marce Mercedes-Benz program ponadstandardowej personalizacji nazywa się MANUFAKTUR. To oferta dedykowana ekskluzywnym elementom wyposażenia zewnętrznego oraz wysokiej jakości wnętrzu. W piątkowy wieczór w gdyńskim salonie Mercedes-Benz BMG Goworowski zaprezentowano możliwości tego programu ponad setce zaproszonych gości.

Wyposażenie MANUFAKTUR nadaje pojazdowi unikalny wygląd i wyjątkową wartość, dostosowując go do wyobrażeń i potrzeb nabywcy. Służą temu starannie dobrane materiały i rzemieślnicze wykonanie.

Historia świadczenia takich usług w marce Mercedes-Benz jest bardzo długa, bowiem już pierwszy samochód zbudowany pod marką Mercedes, był indywidualnie dostosowany pod potrzeby użytkownika, a nie pod wizję jego twórców.

Współcześnie personalizacja samochodów marki Mercedes-Benz funkcjonowała w ramach programu designo. W 2021 roku został on przekształcony w MANUFAKTUR.

Najbardziej luksusowe modele z gamy Mercedes-Benz

Program Manufaktur dostępny jest dla najbardziej ekskluzywnych modeli marki. Podczas piątkowego wieczoru, w gdyńskim salonie zaprezentowano kilka z nich. Był to najnowszy Mercedes-AMG GT, Klasa G w wydaniu elektrycznym oraz 4×4² i dwa egzemplarze flagowca marki: Mercedes-Maybach Klasy S oraz GLS. Oba ostatnie w ekskluzywnym wydaniu Night Series.

Zobacz więcej: Mercedes-Maybach S580 Night Series

Lakiery, tapicerki, kierownice i wiele innych

Tapicerki MANUFAKTUR z najdelikatniejszej skóry, manualnie powleczona i szyta kierownica, poduszki tapicerowane w kolorze wyposażenia, dywaniki podłogowe z długim włosiem, manualnie zszyta i uformowana podsufitka i przede wszystkim lakiery – to najważniejsze elementy samochodu, które podlegają indywidualizacji.

Klient, który zdecyduje się na personalizację MANUFAKTUR może mieć do wyboru choćby 20 000 kolorów lakieru. Tak jest w przypadku Klasy G – opowiada Filip Stankowski, Specjalista ds. Marketingu BMG Goworowski.

Aby dopełnić poczucia luksusu w gdyńskim salonie, podczas wydarzenia przedstawicielowi Mercedesa towarzyszyły również partnerujące firmy: Maybach Boutique z kolekcją akcesoriów sygnowanych logiem podwójnego M, Tailors Club z ekskluzywną odzieżą szytą na miarę, Wrzeciono Czasu – sklep ze szwajcarskimi zegarkami, a także coś dla podniebienia – cukiernia Kaiser Patisserie, sushi od Agato oraz alkohol z Domu Whisky.

Gwiazdą wieczoru był występ wokalistki Moniki Hetmańskiej.

Idź do oryginalnego materiału