Dubshed 2023: Druga sala

1 rok temu

Sala Logana

Większość pokazów samochodów ewoluuje w czasie. Gusta się zmieniają, publiczność się różnicuje, a małe pomysły zaczynają podążać i rosnąć. Właśnie w tym miejscu znajduje się Dubshed, który ewoluuje.

Choć w gruncie rzeczy przez cały czas jest to wydarzenie VAG – jak pokazał mój niedawny spacer po głównym holu Eikon Exhibition Centre – w Drugiej Sali robi się bardzo interesująco.

Pamiętam, jak uczęszczałem na Dubshed w 2016 roku i widziałem pierwsze pozory zmiany. Nowe style i pomysły pojawiły się wraz z skromnym dodaniem namiotu na 20 samochodów, przykręconego do boku głównego holu. Od tego czasu sprawy poczyniły ogromny krok naprzód.

W niedawno wybudowanej hali Logan Hall wszelkiego rodzaju maszyny walczyły o uwagę uczestników Dubshed 2023. Była jednak jedna stała: jakość.

Typowa rozmowa wśród przyjaciół zmieniła się z „Jezu, widziałeś tego Golfa z…” na „ta Toyota 86′, „ta Honda Civic” lub „ten Ford Sierra”.

Tak, ten Ford Sierra z kołami Buddyclub P1. Tak, ta Sierra na hydraulicznym zawieszeniu… z 16-zaworowym turbodoładowanym silnikiem Saaba. Samochód Michaela Scullina jest typowym przykładem dzikości oferowanej w Logan Hall na Dubshed 2023 i jest to konstrukcja, której szczegółowo przyjrzymy się w przyszłości.

Kontynuując moją wędrówkę, nie mogłem się powstrzymać od zatrzymania się i spojrzenia na tego Citroëna ZX 2.0 16V. W morzu dzikich, zmodyfikowanych maszyn widok niezwykle rzadkiego i często pomijanego francuskiego hot hatcha w nieskazitelnym, oryginalnym stanie był odświeżający.

Każdy, kto spędził trochę czasu w mojej firmie, prawdopodobnie wie, iż darzę ogromną miłością wczesne Fiaty Pandy, więc zobaczenie osobiście tego modelu Blackline Performance było nieoczekiwaną gratką. Hydrauliczne zawieszenie, masywna instalacja audio i tak pięknie siedzi na zestawie 13-calowych felg aluminiowych Image Turbo – ta konstrukcja jest czymś wyjątkowym.

Niewprawny zestaw oczu mógłby bardzo gwałtownie minąć tę furgonetkę Bedford HA zaparkowaną w pobliskim rogu, ale dzięki wskazówce wszedłem, żeby przyjrzeć się bliżej. Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest wnętrze Vauxhall z połowy XX wieku. Siedzenia i kierownica z Astry mają sens jako tanie zamienniki, ale rzeczy naprawdę pękają, gdy dowiadujesz się, iż pełny układ jezdny z VXR znajduje się pod zamkniętą na kłódkę maską.

Sprawdź wątek kompilacji, to jest szalone!

Pamiętacie, jak kilka lat temu dogoniliśmy gang z Zero7Four? Cóż, kilku członków gangu wybrało się na wycieczkę do Lisburn na Dubshed i wspaniale było zobaczyć niesamowitą nową szerokokadłubową Toyotę 86 Shauna na kołach Roboczych. Cukierkowy czerwony lakier jest niesamowity i świadczy o umiejętnościach Martina z MidnightAutoBody.

Do dwóch samochodów Donegal dołączył były samochód Z7F w tym oszałamiającym Nissanie 180SX RPS13. Lakier Midnight Purple, RAYS Volk Racing TE37, Confetti Recaros – absolutna perfekcja.

Będąc zachwyconym wyborem w środku, szybkie rozejrzenie się po okolicy odkryło kilka klejnotów. Jak dobrze wygląda całkowicie oryginalny Golf Mk5 R32 po tylu latach?!

A co z tym E46? Moją pierwszą myślą był street/drift hack, ale potem pół-slicky, rękawice wyścigowe i karta sezonowa Nürburgring Nordschleife wywołały uśmiech.

Głowa już boli od różnorodności, był jeden ostatni samochód, który musiałem zobaczyć: szalony LBWK Nissan S15 firmy Auto Finesse. Podczas gdy Liberty Walk przesuwał granice w przeszłości, ich zestaw do wyścigów sylwetkowych dla S15 musi być jak dotąd najdzikszy.

Tym, co sprawia, iż ​​samochód AF pozostało bardziej wyjątkowy, jest historia w podwoziu. Ten samochód został pierwotnie zbudowany przez firmę Endless w Japonii do wyścigów drag, gdzie osiągnął 9-sekundową przepustkę na ćwierć mili. Sprowadzony do Wielkiej Brytanii przez Harlow Jap Autos, transformacja samochodu pokazowego rozpoczęła się kiedyś w stajni Auto Finesse. Chociaż Silvia wygląda zupełnie inaczej niż pierwotnie, przez cały czas zachowuje swój gładzony silnik SR20DET, który napędza prawie 1000 KM przez sekwencyjną skrzynię biegów HKS.

Jak na niegdyś zagorzałą niemiecką imprezę, Dubshed teraz prezentuje różnorodność kultury samochodowej w bezmiarze Innej Sali. A niesamowita różnorodność samochodów, które pojawiają się każdego roku, jest tylko świadectwem ogromnej różnorodności konstrukcji, które mają miejsce w małych szopach i dużych sklepach w całej Irlandii.

Ciana Donnellana
Instagram: Ciandon
Facebook: CianDonPhotography

Dubshed na Speedhunters

Galeria

Idź do oryginalnego materiału