Przez: Biurko samochodowe HT
| Zaktualizowano: 20 maja 2024, 09:34
Kluczowe elementy konstrukcyjne Royal Enfield Guerrilla 450 obejmują okrągły reflektor LED, konsolę instrumentów z pojedynczą kapsułą, jednoczęściowe siedzenie i szerokie
…
- Kluczowe elementy konstrukcyjne Royal Enfield Guerrilla 450 obejmują okrągły reflektor LED, konsolę przyrządów z pojedynczą kapsułą, jednoczęściowe siedzenie i szeroki zbiornik paliwa.
Czytaj więcej

Royal Enfield przygotowuje się do wprowadzenia swojej najnowszej oferty na zatłoczony rynek jednośladów o pojemności 400 cm3 w postaci Guerrilla 450. Ten nowy model ma konkurować z uznanymi markami, takimi jak Hero Mavrick 440, Triumph Speed 400, KTM 390 Duke, Husqvarna Svartpilen 401 i Harley-Davidson X440.
Logo Guerrilla 450, niedawno zarejestrowane jako znak towarowy, sygnalizuje jego rychłe przybycie, a nowe zdjęcia szpiegowskie pozwalają bliżej przyjrzeć się temu wyczekiwanemu motocyklowi. najważniejsze elementy konstrukcyjne obejmują okrągły reflektor LED, jednoczęściową konsolę wskaźników i jednoczęściowe siedzenie. Aby utrzymać konkurencyjną cenę, Guerrilla 450 może być wyposażony w inny zestaw wskaźników w porównaniu do Himalayan 450, chociaż wydaje się, iż ma tę samą konfigurację ogona.
Charakterystyczną cechą konstrukcyjną jest przesunięty wlew paliwa, będący odejściem od centralnie umieszczonego wlewu Himalajów. Konstrukcja zbiornika paliwa również odbiega od pojemności 17 litrów Himalayan 450, co sugeruje mniejszy rozmiar zbiornika, bardziej dostosowany do profilu roadstera Guerrilla.

Pod względem sprzętowym Guerrilla 450 różni się znacząco od Himalayana. Wykorzystuje teleskopowy przedni widelec z osłoną zamiast jednostek USD i wykorzystuje felgi aluminiowe z oponami bezdętkowymi. Te zmiany, wraz z niższą sylwetką i konstrukcją bardziej zorientowaną na drogę, sprawiają, iż Guerrilla 450 jest idealny do jazdy miejskiej.
Przeczytaj także: Zgłoszony znak towarowy Royal Enfield Classic 650 będzie najtańszym modelem 650 Twin
Rower będzie napędzany silnikiem serii Sherpa o pojemności 452 cm3, chłodzonym cieczą, jednocylindrowym silnikiem, który zapewnia 39,4 KM i 40 Nm maksymalnego momentu obrotowego, taki sam jak Himalayan. Posiada 6-biegową skrzynię biegów i sprzęgło poślizgowe. Jednak lżejsza konstrukcja Guerrilla 450 zapewnia bardziej porywającą wydajność.
Oczekiwane funkcje obejmują 5-calowy okrągły ekran TFT z technologią online, w tym nawigacją opartą na aplikacji, oświetleniem LED reflektorów, kierunkowskazów i tylnych świateł, a także zaawansowaną jednostką sterującą. Widziano muły testowe z oponami drogowymi firmy Ceat, co podkreśla ich przyjazność dla miasta. Z Royal Enfield Himalayan 450 w cenie ₹2,85 lakh (były salon wystawowy), przewiduje się, iż Guerrilla 450 zostanie umieszczona wokół ₹Marka 2,40 lakh.
Data pierwszej publikacji: 20 maja 2024, 09:26 czasu wschodniego