Jeden z salonów Fiata w Polsce może cieszyć się zaraz ogromną popularnością. Wystawiony w nim crossover kosztuje po przecenie 86 174 zł, choć dodatkowe wyposażenie sprawia, iż powinien być oferowany o ponad 20 tys. zł drożej. Dealer uznał jednak, iż najwyższy czas się z nim rozstać, dlatego zrobić sztosik ofertę.
W którym salonie Fiata stoi ten tani crossover?
Chętni, którzy chcą ustrzelić niezłą okazję powinni wstukać w nawigację adres szczecińskiego salonu Fiata Grupy Gezet. Być może warto wcześniej upewnić się, czy oferta jest aktualna, bo wydaje się niezwykle atrakcyjna. Salon zrobił niesamowitą promocję na egzemplarz Fiata Tipo Cross. Jest on tak bogato wyposażony, iż cena katalogowa za niego powinna wynieść 108 000 zł. Dealer ogłosił jednak, iż wystarczy 86 174 zł.
Przecena dotyczy jednego egzemplarza z 2023 r. Ma już 2 latka, ale szczeciński salon zapewnia, iż w cenie dostajemy przedłużoną gwarancję 3 lata z limitem do 75 000 km. To interesująca oferta jak za jeden z najlepiej ocenianych modeli włoskiej marki, która… wycofała go z polskiego rynku. Nabycie niejeżdżonego egzemplarza może być dobrą inwestycją, zwłaszcza biorąc pod uwagę wyposażenie.
Kosztowne udogodnienia w cenie
Samochód jest w wersji Cross, czyli już wiadomo, iż to hatchback ze stylistyką crossovera. W tym wariancie klienci dostali nie tylko jego wyjątkowy design nadwozia. Wjechały też m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, reflektory Full LED, światła przeciwmgielne czy relingi dachowe. Do tego tak komfortowe rozwiązania jak regulacja odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy czy podłokietniki z przodu i z tyłu.
Mało? Samochód skonfigurowano z dodatkowo płatnym lakierem metalizowanym pomarańczowy paprika. Dzięki temu wygląda dokładnie jak z okładki katalogu. Dodatkowo zdecydowano się na podgrzewane przednie fotele oraz pakiety – bezpieczeństwo (więcej systemów) oraz wygoda plus (system bezkluczykowy, bezprzewodowa ładowarka telefona, ekstra USB z tyłu i takie tam).
Samochód i bez tego jest ciekawie wyposażony. Nie brakuje w nim kamery cofania, czujnika deszczu, czujnika zmierzchu czy automatycznej klimatyzacji. Pod maską znalazła się 100-konna jednostka 1.0 turbo, która zużywa średnio 5,8 l benzyny na setkę (skrzynia manualna). Tę sztosik ofertę szczecińskiego dealera można sprawdzić na tej stronie.