Citroen wraca do korzeni i prezentuje nowe logo, które jest reinterpretacją oryginału z 1919 roku. To już dziewiąta zmiana logo w ponad 100-letniej historii marki motoryzacyjnej, a trzecia w ciągu ostatnich 13 lat. Tym razem Citroen wraca do klasyki z początków XX wieku i stawia na minimalizm. Nowe logo zawierające dwa proste szewrony w owalu do złudzenia przypomina pierwszy znak graficzny firmy, który zaprojektował sam założyciel marki w 1919 roku. Właśnie wtedy Andre Citroen zainspirował się sukcesem swojej pierwszej firmy produkującej przekładnie zębate w kształcie jodełek.
Tym samym marka ma nadzieję, iż wizualnie wyróżniający się znaczek stanie się natychmiast rozpoznawalnym elementem charakterystycznym dla wszystkich modeli Citroena.
Nowe logo to nie jedyna zmiana w identyfikacji wizualnej Citroena. Zostanie ona oparta na uproszczonej palecie kolorów z odcieniami beżu i szarości, które gdzie...